Ca e din clingherit sau nu conteaza mai putin... Nu e din clingherit daca vorbesti de garnitura dintre admisie si bloc motor. Aia e din cauciuc. Nici macar pe evacuare nu e din clingherit... Eu n-am intalnit la motorul meu nicio garnitura din clingherit... Daca ii pui garnituri pune-le noi si da si cu pasta siliconica rezistenta la temperatura. De la Victor Reintz poti sa cumperi un silicon negru care seama cu cauciucul. costa vreo 20-30 de lei tubul. Rezista la 300 de grade.
Daca tot ai desfacut motorul cureti asa :
- Clapeta acceleratie
- regulator relanti
- Cureti si galeria de admisie prin interior ( bagi benzina pe ea sau decarbusol sau decarburol ... costa cam 8-9 lei litrul . si clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti se curata tot cu una din astea... De preferat decarbusol/decarburol cu toate ca si benzina face acelasi lucru dar cred ca mai greu. )
Ideal ar fi sa te duci cu injectoarele in punga sa ti le cureti la un atelier specializat.
Schimbi bujii sau le masori cu lera si cam asta e...
Cauti pe google silicon Victor reintz si gasesti.
Daca ai dat admisia jos normal ca nu iti mai porneste. Stai linistit. Vezi cand bagi la loc admisia sa fii atent sa nu traga aer fals pe la regulatorul de relanti... Daca iti trage aer pe acolo nu porneste iar daca te mai chinui mult o sa-ti dea detonatie...