Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-13, 00:10   #1
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default pornire grea!!!

am un bmw 318i e36 din 91` si imi porneste foarte greu kiar nu stiu ce sa ii mai fac acum 2 zile mi sa rupt distribuitorul de apa,asa cum vedeti si in poze am desfacut jumatate de motor ca sa pot schimba distribuitorul....spunetimi si mie ce ar trebui sa curat daca tot am motorul desfacut ca maine ma duc sa ii iau distribuitorul si vreau sa il montez la loc si as vrea sa rezolv acum si problema cu pornirea!!!...si inca o intrebare acolo unde se imbina galeria de admisie (cred ca asa ii zice) ii trebuie garnitura de chlingherit???sar putea din cauza asta sa nu se mufeze bine pe motor si sa traga aer fals si pe acolo(asa mia spus cineva!!!)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 012.jpg
Views:	82
Size:	54.8 KB
ID:	2661081   Click image for larger version

Name:	Picture 010.jpg
Views:	71
Size:	48.4 KB
ID:	2661082  
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 01:15   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

Ca e din clingherit sau nu conteaza mai putin... Nu e din clingherit daca vorbesti de garnitura dintre admisie si bloc motor. Aia e din cauciuc. Nici macar pe evacuare nu e din clingherit... Eu n-am intalnit la motorul meu nicio garnitura din clingherit... Daca ii pui garnituri pune-le noi si da si cu pasta siliconica rezistenta la temperatura. De la Victor Reintz poti sa cumperi un silicon negru care seama cu cauciucul. costa vreo 20-30 de lei tubul. Rezista la 300 de grade.
Daca tot ai desfacut motorul cureti asa :
- Clapeta acceleratie
- regulator relanti
- Cureti si galeria de admisie prin interior ( bagi benzina pe ea sau decarbusol sau decarburol ... costa cam 8-9 lei litrul . si clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti se curata tot cu una din astea... De preferat decarbusol/decarburol cu toate ca si benzina face acelasi lucru dar cred ca mai greu. )

Ideal ar fi sa te duci cu injectoarele in punga sa ti le cureti la un atelier specializat.
Schimbi bujii sau le masori cu lera si cam asta e...

Cauti pe google silicon Victor reintz si gasesti.
Daca ai dat admisia jos normal ca nu iti mai porneste. Stai linistit. Vezi cand bagi la loc admisia sa fii atent sa nu traga aer fals pe la regulatorul de relanti... Daca iti trage aer pe acolo nu porneste iar daca te mai chinui mult o sa-ti dea detonatie...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	silicon.jpg
Views:	36
Size:	11.1 KB
ID:	2661169  

Last edited by the_rifle; 16-01-13 at 01:29.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 10:14   #3
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by by_alex_zeu View Post
am un bmw 318i e36 din 91` si imi porneste foarte greu kiar nu stiu ce sa ii mai fac acum 2 zile mi sa rupt distribuitorul de apa,asa cum vedeti si in poze am desfacut jumatate de motor ca sa pot schimba distribuitorul....spunetimi si mie ce ar trebui sa curat daca tot am motorul desfacut ca maine ma duc sa ii iau distribuitorul si vreau sa il montez la loc si as vrea sa rezolv acum si problema cu pornirea!!!...si inca o intrebare acolo unde se imbina galeria de admisie (cred ca asa ii zice) ii trebuie garnitura de chlingherit???sar putea din cauza asta sa nu se mufeze bine pe motor si sa traga aer fals si pe acolo(asa mia spus cineva!!!)
am eu injectoare de m40 cu tot cu rampa le dau ieftin (100 ron). Inainte sa dezmembrez motorul mergea foarte bine. Daca vrei ma contactez prin PM. salut
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 12:41   #4
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
am eu injectoare de m40 cu tot cu rampa le dau ieftin (100 ron). Inainte sa dezmembrez motorul mergea foarte bine. Daca vrei ma contactez prin PM. salut
te anunt dupa ce montez motorul azi...crezi k pornirea grea poate sa fie si de la injectoare?mie imi porneste tot timpul foarte greu...
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 12:50   #5
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Ca e din clingherit sau nu conteaza mai putin... Nu e din clingherit daca vorbesti de garnitura dintre admisie si bloc motor. Aia e din cauciuc. Nici macar pe evacuare nu e din clingherit... Eu n-am intalnit la motorul meu nicio garnitura din clingherit... Daca ii pui garnituri pune-le noi si da si cu pasta siliconica rezistenta la temperatura. De la Victor Reintz poti sa cumperi un silicon negru care seama cu cauciucul. costa vreo 20-30 de lei tubul. Rezista la 300 de grade.
Daca tot ai desfacut motorul cureti asa :
- Clapeta acceleratie
- regulator relanti
- Cureti si galeria de admisie prin interior ( bagi benzina pe ea sau decarbusol sau decarburol ... costa cam 8-9 lei litrul . si clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti se curata tot cu una din astea... De preferat decarbusol/decarburol cu toate ca si benzina face acelasi lucru dar cred ca mai greu. )

Ideal ar fi sa te duci cu injectoarele in punga sa ti le cureti la un atelier specializat.
Schimbi bujii sau le masori cu lera si cam asta e...

Cauti pe google silicon Victor reintz si gasesti.
Daca ai dat admisia jos normal ca nu iti mai porneste. Stai linistit. Vezi cand bagi la loc admisia sa fii atent sa nu traga aer fals pe la regulatorul de relanti... Daca iti trage aer pe acolo nu porneste iar daca te mai chinui mult o sa-ti dea detonatie...
nu este vorba ca nu imi porneste akum ca nu am admisia pusa este vorba ca in general mie masina asta de cand am cumparato imi porneste foarte greu...si chiar nu stiu de la ce poate fi...ca uni mi.au zis ma e de la regulatorul de relanti l.am schimbat p urma debitmetru l.am schimbat si pe ala ai chiar la pornirea asta nu stiu ce sa ii fac...de mers merge bine dupa ce o pornesc dar pana o pornesc...crezi ca poate sa fie si de la aerul fals?sau ca eu nu aveam nimic intre admisie si bloc si poate tragea pe acolo aer fals?
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 17:54   #6
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

Da. De la aer fals porneste greu sau nu porneste deloc... Pana la urma da detonatie si sparge ori furtun ori galeria de admisie.
Asa am patit eu asta vara dupa ce m-am dus sa-i curat injectoarele... Boul de mecanic nu pus cum trebuie furtunul de la regulatorul de relanti... 3 Zile a pornit din ce in ce mai greu pana a dat detonatie si mi-a spart galeria de admisie si n-a mai pornit deloc... Cum am pus furtunul bine a pornit la sfert de cheie.

Last edited by the_rifle; 16-01-13 at 17:56.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 00:49   #7
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Da. De la aer fals porneste greu sau nu porneste deloc... Pana la urma da detonatie si sparge ori furtun ori galeria de admisie.
Asa am patit eu asta vara dupa ce m-am dus sa-i curat injectoarele... Boul de mecanic nu pus cum trebuie furtunul de la regulatorul de relanti... 3 Zile a pornit din ce in ce mai greu pana a dat detonatie si mi-a spart galeria de admisie si n-a mai pornit deloc... Cum am pus furtunul bine a pornit la sfert de cheie.
pai mie mia spart 2 furtune dalea dintre debitmetru si clapeta pana acum shi nu am nici banii acu sa iau altul nici nu stiu ce sa ii fac la asta sincer las lipi cu folie cu ceva las sttange bine da sh dak fak bine....daka ii dau cu silicon rosu rezistent la temperatura crezi ca e bun???ca sincer ieri am fost la un interviu sa ma angajez si nu am nici banii de silicon dala negru...si mi se pare ca silicon rosu mai am cred....si inca o intrebare zimi cum as putea eu cat de cat acolo sa curat injectoarele sau cum as putea sa imi dau seama daca sunt murdare chiar asa de rau si trebuiesc duse neaparat sa le curat la un specialis daca pot spune asa dupa cum ai zis si tu ca ala nu tzia strans bine galeria si tzia sparto sin cauza lui....

Last edited by by_alex_zeu; 17-01-13 at 01:03.
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 02:03   #8
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

1. Ca nu mi-a strans mie bine furtunul care intra pe regulatorul de relanti nu insemna ca asa o sa ti se intampla si tie... Acum stii si ii zici sa fie atent.
2. De-aia ti-a spart furtunele ca ti-a dat detonatie de la aer fals
3. De-aia nu-ti porneste.
4. Merge si cu silicon rosu.
5. Injectoarele se curata doar pe aparat special. Nu ai cum sa-ti dai seama daca sunt sau nu infundate pana nu le pui pe aparat. Aparatul are si rolul de a le calibra altfel un injector poate sa-ti dea mai multa sau mai putina benzina decat injectorul de langa el.
6.Injectoarele lucreaza pe sistem inchis-deschis. Ele in mod normal stau pe inchis. Cand intra curent in ele se deschid. Problema unui injector stricat este ca nu sta inchis si pisa benzina din el cand nu trebuie. In felul asta benzina care este in plus curata segmentul de ulei ungerea nu mai e corecta si in timp incepi sa pierzi compresie deci futzi motorul...
7.Nu de la injectoare nu iti porneste.


Stai putin ca am incurcat ceva... Cand mi-am curatat injectoarele n-am avut problema ca m-am dus cu ele in punga si mi le-am montat singur. Am avut problema cand m-am dus sa-mi curat regulatorul de relanti ca nu il dibuiam cu mana pe sub admisie. Daca stiam ca e asa simplu mi-l curatam singur

Daca te duci cu injectorul in punga undeva in berceni unde m-am dus si eu te costa 20 de lei de injector. Nu e suma asa mare. Cand ai bani poti sa faci un drum pana acolo... Exista si posibilitatea sa ai vreun injector nasol fara sa-ti dai seama ( sa nu inchida corect ). Daca ai nevoi vreodata de vreun injector imi spui. Mai am 5 de pe vechiul motor...

Last edited by the_rifle; 17-01-13 at 02:14.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 12:51   #9
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Ca e din clingherit sau nu conteaza mai putin... Nu e din clingherit daca vorbesti de garnitura dintre admisie si bloc motor. Aia e din cauciuc. Nici macar pe evacuare nu e din clingherit... Eu n-am intalnit la motorul meu nicio garnitura din clingherit... Daca ii pui garnituri pune-le noi si da si cu pasta siliconica rezistenta la temperatura. De la Victor Reintz poti sa cumperi un silicon negru care seama cu cauciucul. costa vreo 20-30 de lei tubul. Rezista la 300 de grade.
Daca tot ai desfacut motorul cureti asa :
- Clapeta acceleratie
- regulator relanti
- Cureti si galeria de admisie prin interior ( bagi benzina pe ea sau decarbusol sau decarburol ... costa cam 8-9 lei litrul . si clapeta de acceleratie si regulatorul de relanti se curata tot cu una din astea... De preferat decarbusol/decarburol cu toate ca si benzina face acelasi lucru dar cred ca mai greu. )

Ideal ar fi sa te duci cu injectoarele in punga sa ti le cureti la un atelier specializat.
Schimbi bujii sau le masori cu lera si cam asta e...

Cauti pe google silicon Victor reintz si gasesti.
Daca ai dat admisia jos normal ca nu iti mai porneste. Stai linistit. Vezi cand bagi la loc admisia sa fii atent sa nu traga aer fals pe la regulatorul de relanti... Daca iti trage aer pe acolo nu porneste iar daca te mai chinui mult o sa-ti dea detonatie...
zimi si mie cum desfac injectoarele dp galerie k mie frica sa nu fak vreo prostie asa mai bine te intreb p tn inainte de toate....
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 13:11   #10
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

Ai doua suruburi (parca 2 sunt ) care tin rampa fixata. Sunt la vedere. Desfaci suruburile si tragi de rampa si iese ... Injectoarele si rampa sunt infipte cu niste oringuri fix in motor.
Dupa ce ai scos rampa cu injectoarele ai sa vezi niste sigurante de tabla la baza injectorului ( pe partea cu rampa ) care ies foarte usor . Iti dai seama la fata locului.
Daca oringurile alea de cauciuc sunt uzate schimba-le.

Tot ce ti-am explicat este pt motorul M50 dar si la tine probabil e la fel sau foarte asemanator...

Last edited by the_rifle; 19-01-13 at 13:15.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 13:18   #11
by_alex_zeu

Stage 3
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 115
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Ai doua suruburi (parca 2 sunt ) care tin rampa fixata. Sunt la vedere. Desfaci suruburile si tragi de rampa si iese ... Injectoarele si rampa sunt infipte cu niste oringuri fix in motor.
Dupa ce ai scos rampa cu injectoarele ai sa vezi niste sigurante de tabla la baza injectorului ( pe partea cu rampa ) care ies foarte usor . Iti dai seama la fata locului.
Daca oringurile alea de cauciuc sunt uzate schimba-le.

Tot ce ti-am explicat este pt motorul M50 dar si la tine probabil e la fel sau foarte asemanator...
unde gasesc oringuri pentru injectoare?crezi ca au la piese auto>?
by_alex_zeu is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 13:24   #12
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

Pt motorul meu am gasit dar daca nu ai oringurile rupte rupte nu stiu daca se merita sa le schimbi daca n-ai bani pt ca din cate imi amintesc parca era undeva la 20 de lei...

Mda... E acelasi oring de la 316 pana la m3 . costa 16 ron pe original.

Piesa 4 e oringul piesa 5 e siguranta... uita-te aici sa vezi cum iti vine rampa cu injectoare si o sa-ti dai seama cum le scoti.

Vad ca un singur oring pt fiecare injector...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	MTU4NTE2X3A=.png
Views:	53
Size:	29.7 KB
ID:	2663734  

Last edited by the_rifle; 19-01-13 at 13:32.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 08:51   #13
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: pornire grea!!!

the_rifle eu imi schimb capacul culbutori,la 1,8 is,pur estetic,al meu a fost crepat si sudat.Dupa ce il dau jos am de curata ceva pe acolo sau il iau celalalt si e doar plug and play. PS admisia nu demult am dat-o jos si am curata tot,plus schimbat furtune.
__________________
TurboMania
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 12:59   #14
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by by_alex_zeu View Post
unde gasesc oringuri pentru injectoare?crezi ca au la piese auto>?
Uite rampa mea de injectoare cu tot cu injectoare pe ea. Daca te intereseaza 078.404.16.88
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04877.JPG
Views:	65
Size:	2.09 MB
ID:	2664557   Click image for larger version

Name:	DSC04878.JPG
Views:	45
Size:	1.89 MB
ID:	2664558   Click image for larger version

Name:	DSC04879.JPG
Views:	51
Size:	1.96 MB
ID:	2664559  

Click image for larger version

Name:	DSC04880.JPG
Views:	34
Size:	1.97 MB
ID:	2664560  
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 16:57   #15
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: pornire grea!!!

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
the_rifle eu imi schimb capacul culbutori,la 1,8 is,pur estetic,al meu a fost crepat si sudat.Dupa ce il dau jos am de curata ceva pe acolo sau il iau celalalt si e doar plug and play. PS admisia nu demult am dat-o jos si am curata tot,plus schimbat furtune.
pai vezi la fatza locului daca e curata sau nu...Daca e murdara o cureti daca nu, nu...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -