Asteapta dar vezi ca fac destul de nasol cand se blocheaza de tot. Nu stiam ca se gasesc seturi cu tot cu pistonas, sper sa nu fi aruncat etrierul vechi, poate-l reconditionez acum ca am vazut set de asta. (desi cred ca deja l-am aruncat
).
Partea cea mai dificila e sa bagi garnitura mare atat pe piston cat si pe etrier. Acum imi aduc aminte, se baga pe piston cam 2 cm pe partea inferioara, pistonul trebuie sa fie lubrifiat sa alunece usor, apoi bagi garnitura in santul interior al etrierului fara sa iti scape de pe piston in acest timp (aici e partea tricky), si dupa asta continui si impingi inapoi in etrier pistonul lasand si garnitura sa alunece pe piston pana la locasul ei, unde de blocheaza, si asta e tot
Din cate tin minte garnitura e fixa pe piston, dar in interiorul etrierului e putin mai lejera ca oricum este impinsa de lichidul de frana din interior si sta la locul ei.
Nu stiu cat ai inteles din descrierea mea dar este totusi relativ simplu si cred ca gasesti destule tutoriale pe net. Primul e cel mai greu, pana prinzi smenul... restul sunt floare la ureche. Primul l-am facut in vreo 45 de minute ca imi tot scapa garnitura si era frustrant, iar pe celelalte 3 le-am terminat apoi in 10 minute
)