M-am dus ieri sa-mi schimb sonda lambda si sa-mi curat regulatorul de relanti...
1.Acelasi consum , nicio diferenta cu sonda lambda noua... Chiar un consum mai mare la relanti... de la 2,3 pe ora la 2,6 pe ora...
Acelasi mers neregulat la relanti... De vreo saptamana porneste din ce in ce mai greu la cald... Porneste la a doua sau a treia cheie...
2. Ies sa dau o forja pe la ora 16 pe Dambovita pe la IDM , raman 90 de zile fara permis... M-au luat cu 119 in franare...
3. Ies azi cu dovada in trafic, merg la o terasa, cand sa plec mare bufnitura in zona admisiei sau a regulatorului de relanti , mare fum si nu mai porneste...
Cred ca e sarit si un furtun din admisie... Ii pun prelata pe ea si plec.
4. Ajung acasa... Inundatie de sus.... toti de deasupra mea pana la etajul 8 sunt plecati in concediu... Acum am oprit apa de la subsol si nu pot sa-mi mai fac nici dus... Sa-mi bag penisul in ea de treaba...
Intrebare : De la ce dracu mi-a bufnit masina ? Rateu in admisie autoaprindere ? De la ce poate fi ? Benzina proasta sau alte cauze?
Este posibil sa-mi fi pus vreun furun in locului altuia sau sunt de dimensiuni diferite si nu se pot pune in alta pozitie decat cea corecta ? dar la regulatorul de relanti ?