Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-08-12, 13:28   #1
tmDNSe30

Stage 5
 
tmDNSe30's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 330
Default un pic de ajutor va rog daca se poate!!

stie cineva daca se poate adapta cumva un radiator de pe 1.6 m40 la 2.0 12v???din primele incercari am vazut ca paleta c-am da in radiator si vreau sa aduc masina din locul unde o am si nu prea as vrea sa o fierb...multumesc
__________________
tmDNSe30 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 14:16   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: un pic de ajutor va rog daca se poate!!

Depinde de cati km ai de facut si de temperatura de afara...
M-am uitat pe realoem si am vazut ca radiatorul s-a pus pe 316 si 318... Unele coduri s-au pus si pe 318is M42...

Interesant e ca pt tarile cu clima tropicala s-au pus radiatoare mai mari . Radiatoare ce au fost puse si pe 325 si 328...

Deci in concluzie, daca vrei sa mergi ziua la 40 de grade sigur nu se poate. Daca vrei sa mergi noaptea cand e mai racoare cred ca se poate...

Daca mergi cu ea in afara cu viteza , nu se va incinge. Daca stai in trafic la 40 de grade cate 15 minute la un stop , sigur se va incinge...

In caz ca se inginge la stop ai doua variante.... Ori opresti si astepti sa se raceasca ori o tii turata la peste 3000 si vei vedea ca in 20-25 de secunde incepe sa scada temperatura ...

Last edited by the_rifle; 08-08-12 at 14:21.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 18:23   #3
tmDNSe30

Stage 5
 
tmDNSe30's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 330
Default Re: un pic de ajutor va rog daca se poate!!

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Depinde de cati km ai de facut si de temperatura de afara...
M-am uitat pe realoem si am vazut ca radiatorul s-a pus pe 316 si 318... Unele coduri s-au pus si pe 318is M42...

Interesant e ca pt tarile cu clima tropicala s-au pus radiatoare mai mari . Radiatoare ce au fost puse si pe 325 si 328...

Deci in concluzie, daca vrei sa mergi ziua la 40 de grade sigur nu se poate. Daca vrei sa mergi noaptea cand e mai racoare cred ca se poate...

Daca mergi cu ea in afara cu viteza , nu se va incinge. Daca stai in trafic la 40 de grade cate 15 minute la un stop , sigur se va incinge...

In caz ca se inginge la stop ai doua variante.... Ori opresti si astepti sa se raceasca ori o tii turata la peste 3000 si vei vedea ca in 20-25 de secunde incepe sa scada temperatura ...
am tractato nu vroiam sa risc sa fiarba si dinalea ms de raspuns oricum
tmDNSe30 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 21:07   #4
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: un pic de ajutor va rog daca se poate!!

eu am radiator mic ca cel de pe 1.8 pe motor de 2.8 de pe e39 si merge ca tunul.nu fierbe nici sa vrei, cu vasc bun nici o sansa.Eu am schimbat si termostatul pentru ca deschidea prea devreme si imi tinea apa mai jos de 90 grade.Am mers si 1 an prin Bucuresti cu el pe masina dar cu motor de 2.0 m50 si la fel vara pe caldura mare, nici o treaba n-am avut!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 15:31   #5
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: un pic de ajutor va rog daca se poate!!

Si eu tot asa am pe 2,5 ... Vreo 4 ani n-am avut probleme dar mai acum 3 saptamani am forjat-o pe autostrada cu 180 vreo 2 ore si apoi am stat la un semafor in bucuresti vreo 45 de minute... LA un moment dat a inceput sa fiarba... Dupa incidentul asta iar am mers normal prin bucuresti si n-a mai fiert... Deci daca o forjezi la 45 de grade poti sa o fierbi pana la urma...
the_rifle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -