Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-12, 09:47   #1
djrooney

Stage 5
 
djrooney's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 605
Default pareri e36 318tds

salut am un 318tds din 97 touring 90cp si ma gandeam sa ii fac un update la soft.softu il am in mare parte e modificat de mine si interfata+soft pentru resoftat doar trebuie sa urc harta in ecu.
Softuri am mai pus pe masini(nu sunt doar un amator care face experimente pe masina personala) dar la modelul asta nu si tinand cont si de motor si de vechime vroiam sa vad care a mai pus si cum se comporta masina ca nu vreau sa ma trezesc ca imi gasesc pistoanele in baie sau turbina ca fuge pe sub capota.Astept sfaturi si parerile celor care au avut modelul asta sau au mers cu el si era resoftat
__________________
Auto Mil Comercializeaza : Echipamente de diagnoza(testere,interfete diagnoza,programatoare,modificare km etc.)
Piese auto OEM si Aftermarket, Uleiuri,Acumulatori,Accesorii de iluminat,Leduri

Efectuam

Diagnoza auto,Reparatii electrice,Stergere Crash Airbag,Modificare KM,Rescriere Imobilizator,Radio/cd decoder
0722263565/0766915498

BMW 318i e46 Facelift
Mercedes C180
Ex:E46 318i 2000 NFL
djrooney is offline   Reply With Quote
Old 30-07-12, 10:00   #2
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: pareri e36 318tds

Quote:
Originally Posted by djrooney View Post
salut am un 318tds din 97 touring 90cp si ma gandeam sa ii fac un update la soft.softu il am in mare parte e modificat de mine si interfata+soft pentru resoftat doar trebuie sa urc harta in ecu.