Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-12, 18:25   #16
CATA73

Stage 4
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 205
Default Re: Probleme,turatie motor

fiind bugetar am luat o sonda FACET,am curatat contactele cu spray,si un aditiv pt.benzina de curatat injectoarele.pana sa-i schimb sonda dadea rateuri si nu depasea 2500 rotatii.am schimbat sonda am incercat sa-i dau jar dar nu depaseste 5500 de rotatii.sa fie de la aditiv,sa nu fi curatat destul?
CATA73 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 09:20   #17
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Probleme,turatie motor

Quote:
Originally Posted by CATA73 View Post
fiind bugetar am luat o sonda FACET,am curatat contactele cu spray,si un aditiv pt.benzina de curatat injectoarele.pana sa-i schimb sonda dadea rateuri si nu depasea 2500 rotatii.am schimbat sonda am incercat sa-i dau jar dar nu depaseste 5500 de rotatii.sa fie de la aditiv,sa nu fi curatat destul?
Daca vrey sa te murdaresti putin pe maini desfaci injectoarele cumperi o seringa de 5 ml si un sprey cat mai mare de wd40, un contact 1 mufa de alimentare de injector cu tensiune si putin timp si le poti curata singur pe ale tale. Sau varianta care am vazut ca se mai practica si prin servisuri pui o benzina cu cifra octanica cat mai mare te duci undeva mai retras sa nu faci zgomot si o ti 2-3 minute in blana. Aditivi astia nu sunt buni de nimic. La tine problema ca nu sare de 5500 poate sa fie si din axa cu came. O avea si ea o usura si nu mai urca cat urca. Mai poti face o alta treaba dar ai nevoie de 2 persoane si anume: desfaci burdufu ce se prinde de clapeta de acceleratie ( cel de vinde din debitmetru) actionezi clapeta manual sa fie 100% pe deschis iar cineva din masina iti strange surubul de sub pedala de acceleratie pana cand ajunge sa fie cablul putin tensionat. Poate este de acolo....Si daca tot esty la capitolul clapeta de acceleratie poti sa o cureti putin....Sa sti ca si admisia daca o cureti si o lustruiesti o sa observi o schimbare ( lustruita inseamna oglinda).
Spor la treaba.
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 19:49   #18
CATA73

Stage 4
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 205
Default Re: Probleme,turatie motor

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Daca vrey sa te murdaresti putin pe maini desfaci injectoarele cumperi o seringa de 5 ml si un sprey cat mai mare de wd40, un contact 1 mufa de alimentare de injector cu tensiune si putin timp si le poti curata singur pe ale tale. Sau varianta care am vazut ca se mai practica si prin servisuri pui o benzina cu cifra octanica cat mai mare te duci undeva mai retras sa nu faci zgomot si o ti 2-3 minute in blana. Aditivi astia nu sunt buni de nimic. La tine problema ca nu sare de 5500 poate sa fie si din axa cu came. O avea si ea o usura si nu mai urca cat urca. Mai poti face o alta treaba dar ai nevoie de 2 persoane si anume: desfaci burdufu ce se prinde de clapeta de acceleratie ( cel de vinde din debitmetru) actionezi clapeta manual sa fie 100% pe deschis iar cineva din masina iti strange surubul de sub pedala de acceleratie pana cand ajunge sa fie cablul putin tensionat. Poate este de acolo....Si daca tot esty la capitolul clapeta de acceleratie poti sa o cureti putin....Sa sti ca si admisia daca o cureti si o lustruiesti o sa observi o schimbare ( lustruita inseamna oglinda).
Spor la treaba.
Mersi ,maine pe treaba.sper sa fie clapeta de la acceleratie.cat despre motor ajungeam lejer la 6500 de rotatii.numai bine.
CATA73 is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 11:25   #19
dutzurel

Stage 4
 
dutzurel's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 261
Default Re: Probleme,turatie motor

Quote:
Originally Posted by CATA73 View Post
Mersi ,maine pe treaba.sper sa fie clapeta de la acceleratie.cat despre motor ajungeam lejer la 6500 de rotatii.numai bine.
Vezi sa schimbi si o-ringurile alea sau cum se numesc daca umbli la injectoare. Nu cred ca sunt scumpe si sa faci si o treaba buna daca tot o faci.
dutzurel is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -