Acum 3 luni am schimbat uleiul la motor cu BMW LL 10w40. Toate bune numai ca in timp am observat ca usor usor masina a inceput sa pape uleiul, gen la 1000 km completam cu 1l
Acum mai nou a inceput sa dea cu fum alb albastrui cand o pornesc, un norisor si cand accelerez in forta lasa destul in spate..un prieten mi-a spus ca ar fii albastru. Am schimbat din nou filtru de ulei cu unul MANN pt ca incepuse sa imi dea eroare in bord STOP ENGINE PRESS OIL..
Ma gandesc ca uleiul care l-am bagat in motor nu este compatibil cu nr de km 220.000, iar uzura fiind mare pt km astia trebuie si alt fel de ulei
Compresie am verificata babeste cu capacul de la ulei si joja..cu joja scoasa jumate nu imi arunca ulei, apa nu am pe joja numai ca atunci cand am schimbat filtrul, uleiul parca era apa, asa de subtire era..
voi ce parere aveti, ce sa fac..sa schimb uleiul mai intai sau sa mai incerc si altceva. REPET ; pana sa schimb uleiul nu am avut nici o problema..
ce tip de ulei sa incerc
masina este un BMW E39 2.0i '97