Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 09-06-12, 22:05   #1
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Vreau sa va cer opinia in legatura cu un simptom pe care l-am remarcat astazi.
Masina este un E36/7 din '96 cu motor de 1,9 benzina M44B19 ~170.000Km, statuta de vreo 4 luni.

Toate bune si frumoase, a pornit la prima cheie si a mers perfect. Dupa vreo 5 km, timp in care s-a incalzit motorul, am remarcat ca imi taia injectia la 2000 Rpm si sub nicio forma nu vroia sa urce peste. Bun, am zis ca trage aer fals pe la burlanul de cauciuc de dupa debiLmetru asa ca am tras pe dreapta sa verific. Am tot tras de el in toate partile incecand sa-mi dau seama daca este fisurat. Pana la urma am constatat ca nu era fisurat deci nu era vorba de aer fals. M-am gandit ca este senzorul de pozitie al clapetei, nici ala nu era. Am zis ok, merg cu ea asa pana acasa. Dupa cativa km in plus a inceput sa-mi scada si mai mult turatia maxima la care urca pana a ajuns la 1500. De remarcat ca ralanti-ul era fix, fara oscialatii sau alte probleme. Nu va spun cat m-am chinuit inca 15 km avand disponibil doar intre 1000 si 1500 Rpm maxim

Acum seara dupa ce s-a racit am zis sa mai fac o incercare. Afurisita a urcat la 6000 Rpm ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat Ce-i drept nu am insistat pana sa se incalzeasca din nou sa vad atunci cum face pentru ca era deja tarziu sa fac galagie cu motorul turat la maxim

In concluzie ma gandesc ca este posibil sa fie catalizatorul infundat? Voi ce ziceti? V-ati mai intanlit cu asa ceva?
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 10:11   #2
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Posibil mizerie prin rezervor sau pompa de benzina da semne de oboseala . Se aprinde martor motor cand face figuri ?
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 11:57   #3
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Nu se aprinde check engine. M-am gandit la pompa de benzina dar cred ca aia nu ar merge bine o vreme si apoi sa inceapa sa faca figuri cand se incalzeste. Sau cine stie? O sa incerc sa verific presiunea in rampa sa vad daca descopar ceva. Oricum astazi o pun pe tester sa vad ce coduri imi arata.
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 15:05   #4
NoAngels

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,547
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Nu se aprinde check engine. M-am gandit la pompa de benzina dar cred ca aia nu ar merge bine o vreme si apoi sa inceapa sa faca figuri cand se incalzeste. Sau cine stie? O sa incerc sa verific presiunea in rampa sa vad daca descopar ceva. Oricum astazi o pun pe tester sa vad ce coduri imi arata.
La fel am patit eu anu trecut in vara, cand vroia mergea bine cateva ore cand o apuca nu trecea de maxim 2000 ture...pana la urma nu a mai pornit....catalizatorul infundat
__________________
BMW POWER
NoAngels is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 15:11   #5
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Si l-ai taiat definitiv, nu? Cum ti se pare ca mergea fara catalizator apoi?
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 15:24   #6
NoAngels

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,547
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Si l-ai taiat definitiv, nu? Cum ti se pare ca mergea fara catalizator apoi?
l`am dat jos cat sa pot porni masina...am batut putin in el cu un patent ce aveam la indemana dupa care l`am pus inapoi...pe drum catre casa mi`a facut iar figura cu turele.....am scos`o pe liber in mers si am oprit motoru pt 5 sec dupa care l`am pornit si direct gaz pana in limitare.De atunci nu am mai avut probleme...zici ca a avut un nod in gat si am scapat de el
NoAngels is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 14:33   #7
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Eu am avut o problema similara dar la un 2.0 nonvanos... de vina au fost cateva bobine de inductie care mureau in momentul in care se incalzea motorul, si ulterior vreo 2 bujii care le am gasit sparte prin motor
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 14:45   #8
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

si cum ai diagnosticat bobinele ca fiind de vina? se vedeau crapate sau doar le-ai masurat cu un multimetru?
eu am si un Coil Over Plugs adaptat si mi-ar parea foarte rau dupa el sa trebuiasca sa-l schimb
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 15:14   #9
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

Au fost masurate cu un multimetru la cald, cand faceau missfire, pentru ca la rece daca le verificam erau in regula Optic bobinele nu aveau absolut nici o problema (la 6 pistoane 91 ~ 93 chiar e stiuta treaba ca au fost cateva loturi de bobine problematice). In momentul in care si o lua razna motorul nu mai mergea rotund, mergea in 3 - 4 pistoane si dadea rateuri in admisie

Ti as mai zice sa verifici sonda lambda sau firele de la sonda lambda, eu le am tarat vreo 2 saptamani pe jos (nu stiam) pana cand s-au dezizolat si faceau scurt intre ele, avea momente in care dadea in nas, avea momente in care nu puteam sa trec de o anumita turatie, dar motorul mergea perfect rotund si o pateam doar la cald.
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 15:55   #10
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

am inteles, multumesc, o sa verific atunci si bobinele.
sonda lambda este noua si a fost montata bine, firele ei sunt in siguranta.
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 12-06-12, 11:29   #11
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: Opinie. Nu urca peste 1500 Rpm

I-am facut o diagnoza aseara, partea ciudata este ca nu avea niciun cod de eroare. Engine load-ul era in limite normale desi ma asteptam sa fie crescut daca ar fi fost catalizatorul infundat. Acum chiar ca nu mai stiu ce sa cred de la ce ar putea sa fie...
JustinCase is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -