Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-12, 17:40   #1
E39RUP

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2
Default probleme alimentare

am un e 36 motor 1,6,din 91 finalul lui 92,nu se mai alimenteaza,am scos bancheta sa vad poate pompa are ceva,am descoperit ca am 2 pompe una pe stanga una pe dreapta si nu vine curent la nici una.Ce poate sa aiba?
E39RUP is offline   Reply With Quote
Old 08-06-12, 18:35   #2
mirel_mig

Stock
 
mirel_mig's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 1
Default Re: probleme alimentare

poate fi releul de alimentare.
mirel_mig is offline   Reply With Quote
Old 08-06-12, 20:48   #3
E39RUP

Stock
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2
Default Re: probleme alimentare

merci,am verificat cu un prieten,releul facea figuri
E39RUP is offline   Reply With Quote
Old 12-06-12, 22:05   #4
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: probleme alimentare

Quote:
Originally Posted by E39RUP View Post
am un e 36 motor 1,6,din 91 finalul lui 92,nu se mai alimenteaza,am scos bancheta sa vad poate pompa are ceva,am descoperit ca am 2 pompe una pe stanga una pe dreapta si nu vine curent la nici una.Ce poate sa aiba?
Nu ai 2 pompe Ai una singura, pe partea pasagerului. Pe partea soferului ai doar un sender secundar.

Ca nu se alimenteaza poate fi din mai multe cauze, nu neaparat pompa.

Daca suspectezi ca este pompa sau ceva ce tine de ea in mod fizic:

Pe pompa vei primii curent doar atunci cand dai "la automat". Adica conectezi voltmetrul la pinii pompei (nu senderului - ai 2 mufe pe partea pasagerului lipite una de alta, una este a pompei, cealalta a senderului principal) si cu voltmetrul conectat dai la cheie. Abia atunci primesti curent in pompa, daca releul este OK. Daca nu primesti curent, atunci verifica si main system relay (cauta si tu o diagrama sa vezi care e). Daca insa primesti curent mai ai doua variante:
1. pompa este stricata si poti verifica punand-o pe direct (literalmente, iti tragi doua fire de la baterie, pui pe plus o siguranta de 5A (sau cat aveai pe pompa), pentru siguranta, sau chiar fara - si dai la automat si vezi daca scuipa benzina... cu grija ca daca scuipa o sa scuipe cu o mare presiune.
2. Daca scuipa: Traseul este intrerupt. Trebuie luat si verificat, inlocuit filtrul de combustibil care poate fi infundat, desfacut un furtunas la motor sa vezi daca ajunge benzina, etc.

Daca toate astea pica, mai poate fi senzorul de pozitie axa came, sau altceva de natura electrica, trebuie pusa pe tester, chemat electrician, etc.
-
rdy4ever is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -