Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
07-06-12, 11:39
|
#1
|
Stock
Join Date: Jun 2009
Posts: 6
|
Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Este vorba despre un e30 318i M40.
Problema este in felul urmator:
In mers, in general undeva intre 3000 si 4000 de ture, dar mai nou face la orice turatie, motorul intrerupe scurt, parca s-ar ineca sau s-ar opri scurt, dupa care merge normal.
Am folosit expresia cade incap in titlu, vazand-o si in alte subiecte pe forum si mi se pare ca descrie cel mai bine simptomele. Poate pentru cineva care se pricepe mai bine la e30 spune mai multe .
Mentionez ca uleiul si filtrele sunt schimbate, inclusiv cel de benzina, bujiile si sonda lambda la fel.
A mai avut cineva problema asta?
care ar fi rezolvarea?
Merci
|
|
|
09-06-12, 09:18
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Quote:
Originally Posted by dlungu
Este vorba despre un e30 318i M40.
Problema este in felul urmator:
In mers, in general undeva intre 3000 si 4000 de ture, dar mai nou face la orice turatie, motorul intrerupe scurt, parca s-ar ineca sau s-ar opri scurt, dupa care merge normal.
Am folosit expresia cade incap in titlu, vazand-o si in alte subiecte pe forum si mi se pare ca descrie cel mai bine simptomele. Poate pentru cineva care se pricepe mai bine la e30 spune mai multe .
Mentionez ca uleiul si filtrele sunt schimbate, inclusiv cel de benzina, bujiile si sonda lambda la fel.
A mai avut cineva problema asta?
care ar fi rezolvarea?
Merci
|
Schimba senzorul ECT de pe blocul motor, se afla sub admisie. Curata si senzorul de la viblochen se afla sub fulia de la viblochen. Verifica sonda lambda si debitmetru. Dar mai intai schimba senzorul ECT (engine colant temperature). CIteste topicul meu
https://forum.4tuning.ro/290-zona-teh...edumeriri.html
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
|
|
|
09-06-12, 09:24
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Care iti pare a fi problema... ? Una de alimentare cu carburant sau de alimentare cu curent ?
Poate sunt bobinele sau pompa de benzina... Cum se spune, " iti da in nas" ?
Vezi daca sunt ude bujiile , poate iti trage aer fals... poate n-ai masa ( nu face contact ) ... Pot fi multe cauze...
Last edited by the_rifle; 09-06-12 at 09:27.
|
|
|
09-06-12, 09:59
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Care iti pare a fi problema... ? Una de alimentare cu carburant sau de alimentare cu curent ?
Poate sunt bobinele sau pompa de benzina... Cum se spune, " iti da in nas" ?
Vezi daca sunt ude bujiile , poate iti trage aer fals... poate n-ai masa ( nu face contact ) ... Pot fi multe cauze...
|
M40 eu am vazut doar cu o singura bobina.Posibil sa fie si vacumul, Distribuitorul, fisele care fura curent.....
|
|
|
10-06-12, 11:02
|
#5
|
Stock
Join Date: Jun 2009
Posts: 6
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Care iti pare a fi problema... ? Una de alimentare cu carburant sau de alimentare cu curent ?
Poate sunt bobinele sau pompa de benzina... Cum se spune, " iti da in nas" ?
Vezi daca sunt ude bujiile , poate iti trage aer fals... poate n-ai masa ( nu face contact ) ... Pot fi multe cauze...
|
Se poate sa fie o problema de alimentare.
Bujiile le-am verificat ieri, cand i-am facut un test de compresie.
Sunt curate, nu sunt ude deloc.
La testul de compresie mi-a dat exact 12 pe fiecare cilindru.
Sonda lambda dupa cum am spus a fost schimbata de aproape o luna, e noua, bujiile sunt la fel noi si am schimbat si uleiul impreuna cu filtrul de aer si benzina.
|
|
|
16-09-12, 12:03
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 292
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Aceeasi problema (cu a initiatorului topicului) am patit-o si eu. Am fost nevoit sa vin 40 de km de autostrada pana in bucuresti cu ea intrerupand. Am observat ca intreruperile apar atunci cand drumul nu este perfect drept si in viraje, deci ma gandesc si la un fir de masa (al blocului motor sau al calculatorului), ceva care "fura" curent.
In momentul in care intrerupe, la mine pur si simplu scade instant si turometrul (100-250 rpm).
Dupa ce am ajuns acasa si s-a oprit motorul, porneste foarte foarte greu; momentele in care dau la automat si nu porneste am observat ca nu da scanteie si nici pompa de benzina nu porneste DECI ma gandesc la senzorul de rotatie de pe fulie...
Cu o zi in urma cand a inceput ca din senin sa intrerupa, dupa 6 ore de munca, verificari amanuntite - am scos din calcul defectiuni la :
- alimentare: pompa benzina, rezervor - gunoaie, circuit, rampa, regulator presiune, retur, releu pompa benzina
- aprindere: capac delco curatat (fara fisuri), fise, bujii , bobina
- admisie: debitmetru, aer fals etc...
- consumatori curent: nu am pe masina sistem audio, in rest totul oprit.
__________________
|
|
|
17-09-12, 22:33
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 292
|
Re: Probleme motor e30 318i (cade in cap)
Revin cu problema rezolvata ! Cauza a fost senzorul de la fulie; era ciupit insesizabil - si implicit nu trimite impuls la calculator ca motorul functioneaza.
In acest caz de intermitenta, cand se opreste motorul si se da la automat nu porneste nici pompa de benzina si nu da nici scanteie.
|
|
|
|
|