Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 04-06-12, 19:55   #1
Ms-02-TPI

Stage 5
 
Ms-02-TPI's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
Default Intrebare E39?

Am observat ca este ud pe langa injectoare, primele 4 dinspre bara inspre bord. Dupa miros parea sa fie motorina, am mai vazut la un prieten exact aceeasi chestie. La tester a iesit ca debitmetru e de vina, baga presiune prea multa si defapt de la adimisie ar fi pata respectiva. Totusi mie nu mi se pare sa fie de acolo, o sa ma mai uit mai atent. Inca o chestie, am curatat filtru epurator, o sa fie schimbat dar pana atunci l-am curatat. Dupa treaba asta masina a inceput sa dea un puf de fum cand accelerez puternic. Inainte sa-l curat nu scotea gram.
Intrebarea e: 1 e posibil ca debitmetru sa bage prea mult?
2 care e treaba cu filtru epurator respectiv?
Multumesc anticipat! o zi buna
__________________
Ms-02-TPI is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 20:06   #2
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Intrebare E39?

Quote:
Originally Posted by Ms-02-TPI View Post
Am observat ca este ud pe langa injectoare, primele 4 dinspre bara inspre bord. Dupa miros parea sa fie motorina, am mai vazut la un prieten exact aceeasi chestie. La tester a iesit ca debitmetru e de vina, baga presiune prea multa si defapt de la adimisie ar fi pata respectiva. Totusi mie nu mi se pare sa fie de acolo, o sa ma mai uit mai atent. Inca o chestie, am curatat filtru epurator, o sa fie schimbat dar pana atunci l-am curatat. Dupa treaba asta masina a inceput sa dea un puf de fum cand accelerez puternic. Inainte sa-l curat nu scotea gram.
Intrebarea e: 1 e posibil ca debitmetru sa bage prea mult?
2 care e treaba cu filtru epurator respectiv?
Multumesc anticipat! o zi buna
Ce intelegi tu cand spui ca ,,debimetrul baga prea mult''?
Sti ce e ala debimetru?Ala este montat pe admisie exact dupa filtrul de aer pe racordul flexibil, si masoara cantitatea de de aer care intra in motor, pentru ca ECU sa stie ce amestec trebuie sa faca!
Tu daca ai scurgeri pe langa injectoare,clar pe acolo iti pierde motorina.Daca este decat mustit, adica umed asa slab, nu iti afecteaza asa mult mersul motorului, adica mai pe scurt nu se simte,dar clar acolo ai o problema si va trebui demontat injectorul schimbate garniturile..etc
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 20:54   #3
Ms-02-TPI

Stage 5
 
Ms-02-TPI's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
Default Re: Intrebare E39?

Masina e diesel, nu are nimic pe admisie pentru ca am demontat-o. Tipu zicea ca din cauza debitmetrului este presiune mai mare decat normal, si ar sufla pe langa garniturile de la admisie.
Ms-02-TPI is offline   Reply With Quote
Old 04-06-12, 23:47   #4
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Intrebare E39?

Quote:
Originally Posted by Ms-02-TPI View Post
Masina e diesel, nu are nimic pe admisie pentru ca am demontat-o. Tipu zicea ca din cauza debitmetrului este presiune mai mare decat normal, si ar sufla pe langa garniturile de la admisie.
Stiu ca e diesel, defapt mi-am dat seama cand ai zis motorina.Mecanicul ala si-a cam batut joc de tine.Debimetrul trebuie sa existe si il gasesti pe traseul admisie exact dupa filtrul de aer.Este prins pe racordul ala flexibil din cauciuc de vine dupa filtrul de aer si din el pleaca furtun direct in turbo!Debimetrul masoara cantitatea de aer, nu face presiune nicaieri!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 05-06-12, 08:10   #5
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: Intrebare E39?

Trebuie date jos injectoarele, curatate schimbate saibele de cupru de etansare dintre injectoare si chiulasa cat si etansarile din injectoare.
316i is offline   Reply With Quote
Old 05-06-12, 12:11   #6
Ms-02-TPI

Stage 5
 
Ms-02-TPI's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
Default Re: Intrebare E39?

Pai asta ma gandeam si eu ca nu are cum sa fie de la debitmetru, el zice ca din cauza debitmetrului turbina baga presiune prea multa. Am gasit pe realoem saibele respective de cupru si ceva origuri de cauciuc daca bine tin minte.
O sa revin cu ce am rezolvat pana la urma . Multumesc !
Ms-02-TPI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -