Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 04-05-12, 23:33   #1
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Unhappy ma ajutati si pe mine cu un sfat ...

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema .. vreau sa cumpar un e30 din 89 cu motor de 1.6 masina arata bine este ok ... dar are o singura problema din spusele proprietarului ... BAT TACHETII .... din punctu vostru de vedere este o problema chiar asa de grava ..?? se poate remedia aceeasta problema ..?? daca ati fi in locu meu .. ati cumpara o astfel de masina avand aceeasta " problema " mai mica sau mai mare?? .. va multumesc din suflet si sper sa ma puteti ajuta cu ceva informatii daca v-ati lovit de asa problema ..
__________________
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 04-05-12, 23:53   #2
db_85_amd

Stage 5
 
db_85_amd's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of:
[BMW]
Default Re: ma ajutai si pe mine cu un sfat ...

stiu ca la unele motoare tachetii se regleaza,daca au uzura mica
uzura poate apare si la pastilele ovale de pe coada tachetilor dar si pe coada supapei
cel putin eu cu asta am avut de-a face la niste motoare M10 si M20
sfatul meu e sa mergi cu cineva care intai sa ti-i regleze cu lera,cauta pe net la ce distanta trebuie reglati la 1.6 din 89,cred ca motor m40 ai,si daca in urma reglarii motorul merge ok,e bine.
ai grija si pe cine iei sa ii regleze,eu la m20 initial m-am dus la cel mai vestit mester in bmw-uri din zona mea,si mi i-a facut mai rau aveau zgomot mai mare a zis ca asa tr sa fie,erau prea stransi de se auzeau mai incet pana atunci.
apoi mi i-a reglat un coleg de forum din bucuresti,si cand am pornit-o am crezut ca i-a scos de tot ) ca nu se mai auzeau absolut deloc,si de atunci masina consuma mai putin si parca tragea mai liniar.e vb de motorul de pe E12.
bafta!
__________________
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57, since 1999
db_85_amd is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 00:41   #3
vlady_sl

Stage 4
 
vlady_sl's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 281
Member of:
[Fiat]
Default Re: ma ajutai si pe mine cu un sfat ...

La M40 tachetii nu se pot regla, sunt hidraulici.
Reparatia presupune de obicei schimbarea axei cu came, a culbutorilor si poate si a tachetilor daca sunt afectati, totalul pieselor de noi e undeva in jur de 1200 lei, inclusiv toti tachetii.

Chiar daca bat tachetii motorul poate sa mai mearga mult si bine, numai ca din cauza uzurii in timp o sa observi ca va incepe sa limiteze tot mai jos de 6500 ture. Limiteaza din cauza ca nu mai deschide suficient supapele si amestecul devine prea bogat, injectoarele baga tot mai multa benzina sa creasca turatia dar de fapt el da sa se innece.

Asta e defectul M40-lui din fabricatie, are ungerea slaba la axa cu came si din cauza asta se uzeaza in timp axa si culbutorii.

Si eu am cumparat un e30 din 90 cu motor de 1.8i si bateau deja tachetii si limita in 5800 ture.
Am ales sa schimb tipul motorului cand deja au devenit tachetii insuportabili, am luat un m42b18(motorul de pe 318is).
vlady_sl is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 04:58   #4
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: ma ajutai si pe mine cu un sfat ...

daca vrei sa il iei si sa ai amintiri placute cu masina asta , sfatul meu este sa o iei si sa schimbi motorul direct. Am si eu genu asta de motor si mi-a mancat sufletul....sau dak il iei si apuc sa schimb motorul iti dau piese de pe al meu si ne intelegem noi la un pret....Salut
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 20:13   #5
ionut_birovescu

Stage 5
 
ionut_birovescu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 301
Default Re: ma ajutai si pe mine cu un sfat ...

salut .. va multumesc din suflet pt sfaturile voastre .. deci din cate am inteles de la voi nu ar fi o problema chiar asa de grava ..si cu toata increderea sa il cumpar ..idea este ca nici nu pot merge cu un mecanic sa vad despre ce si cum este vb .. pt ca eu sunt plecat din tara .. am vb cu baiatu doar pe mess .. si mi-a trimis poze cu masina .. am stabilit pretu omu a fost sincer cu mine si mi-a zis ca bat tacheti in rest nimic ... nu ar avea din spusele lui ... dar idea este ca masina arata mult mult mai bine decat ce am eu acum adica un 324 d .. si asta ma refer la partea de caroserie .. a mea fiind terminata ..deci in principiu sa iau masina ..si poate reusesc sa ii iau direct de aici alt motor si cu asta basta .. nu de alta dar aici sunt foarte foarte ieftine .. va multumesc mult pentru sfaturi si chiar voi tine cont de ele .. ms ..
ionut_birovescu is offline   Reply With Quote
Old 09-05-12, 23:23   #6
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: ma ajutai si pe mine cu un sfat ...

Asa mare problema nu e , dar e... Toata jmecheria e sa nu se gripeze. Tachetii aia au doar rolul de a apasa supapele. Daca tachetii sunt uzati inegal , supapele vor fi deschise inegal deci nu vei avea aceleasi performante pe toate pistoanele... Daca vrei sa cumperi masina sa mergi normal cu ea nu cred ca e mare problema. Oricum nu te baza pe motorul ala mai mult de 2 ani...


https://www.youtube.com/watch?v=60QX5RY_ohQ
the_rifle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -