Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
21-04-12, 17:15
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Probleme dupa schimbarea motorului
salut, mi am schimbat motorul de 1,6 m43 cu un 1,8 is m44 dar problema e ca la relanti tremura ca un tractor motorul , se poate sa fie din sonda lambda? ca e singura care da eroare pe tester
|
|
|
21-04-12, 18:27
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
- verifica contactul masei... ( e un fir gros prins pe caroserie... )
- vezi injectoarele daca sunt infundate
|
|
|
21-04-12, 19:20
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
masa acolo jos pare ok adica nu e rupt firul ala e prins bine , injectoarele nu stiu cum sa le verific ,
|
|
|
23-04-12, 16:33
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
am incercat sa o pornesc si fara sonda lambda si tot asa face
|
|
|
29-04-12, 07:10
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
Ia incearca s-o pornesti fara debitmetru... sau deconecteaza debitmetrul dupa ce pornesti motorul...
Ar trebui sa-si schimbe mersul daca debitmetrul functioneaza.
Verifica si pe la furtunuri daca-ti trage aer fals. ( In special cotul de cauciuc care vine dupa debitmetru )
Si diagnoza aia e dubioasa...
Poate sa-ti dea eroare de sonda lambda si sa fie de fapt debitmetrul. S-au mai vazut cazuri...
Last edited by the_rifle; 29-04-12 at 07:15.
|
|
|
29-04-12, 07:42
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
salut ,daca scot mufa de la debitmetru in timp ce merge motorul da sa moara scutura un pic apoi isi revine si merge normal adica tot asa cu tremurat ,furtunele le-am verificat si nu e nici unul fisurat ,am deconectat si sonda si tot asa face ,am incercat alte fise, bujii bobina si tot scutura ,mai ales dimineata cand ii dau prima cheie face urat de tot . ,o sa incerc sa fac o tura fara debitmetru numai ca in rest motorul trage doar la relanti tremura .multumesc de info.
|
|
|
29-04-12, 08:13
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
Dupa cum spui tu ca se manifesta se pare ca debitmetrul e bun...
|
|
|
03-05-12, 22:28
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
azi am descoperit ca la cald limiteaza la 5500
|
|
|
04-05-12, 23:52
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 249
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
ai cam aceeasi problema care o am si eu doar ca a mea limiteaza la 4.500 ture... am fost la cineva care mi-a zis in felul urmator : - ori calculatorul masinii, debimetrul sau sonda lambda de oscilat mie nu imi oscileaza pe relanti dar se limiteaza in 4.500 si se tureaza putin mai greu .. ar trebui sa incerci sa schimbi sonda lambda ...scoate-i releul de la sonda sa vezi cum face daca mai oscileaza asa sau daca se mai limiteaza in 5.500 ...
|
|
|
05-05-12, 05:02
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
Quote:
Originally Posted by GTII
ai cam aceeasi problema care o am si eu doar ca a mea limiteaza la 4.500 ture... am fost la cineva care mi-a zis in felul urmator : - ori calculatorul masinii, debimetrul sau sonda lambda de oscilat mie nu imi oscileaza pe relanti dar se limiteaza in 4.500 si se tureaza putin mai greu .. ar trebui sa incerci sa schimbi sonda lambda ...scoate-i releul de la sonda sa vezi cum face daca mai oscileaza asa sau daca se mai limiteaza in 5.500 ...
|
La tine eu tind sa cred ca este axa dusa de limiteaza asa de jos sau ceasurile nu iti arata turatia corespunzatoare. Desfa capacul de la culbutori si vezi daca ai uzura pe axa. Posibila si faza cu calculatoru dar de la lambda nu cred...Stima
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
|
|
|
05-05-12, 09:14
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
mie imi limiteaza doar cand se incalzeste apa in rest doar are un tremurat urat la relanti dar turometrul ramane fix , azi ii fac un test sa vedem poate se rezolva.
|
|
|
06-05-12, 12:00
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
pe tester mi-a dat ca nu da scanteie la cilindru 1 , 2 si 4 ,dar am incercat si cu alta bobina si cu alte fise ,o sa cumpar un set nou de bujii sper sa se rezolve
|
|
|
09-05-12, 23:44
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
pai dupa cum spui iti merge intr-un piston din patru posibile... Imi pare aproape imposibil
|
|
|
14-05-12, 19:46
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [2 Roti] [BMW]
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
la 1.8i am avut aproximativ aceiasi problema...doar ca la mine imi mergeau toate 4 pistoanele..avean scanteie la toate...prima oara baiatul la care m-am dus sa se uite, a verificat tampoanele si suportii motorului...ERAU PRAF PRAF PRAF!!!! le-am schimbat cu unele aproape noi, adica in stare foarte buna, dar motorul inca mai tremura putin si scotea un zgomot ciudat...apoi tot la indicatiile baiatului respectiv am schimbat bobina de inductie, am pus bujii NGK noi, plus rampa de injectoare de pe un alt 1.8i...si ce crezi? la pornire imi iese acum si mie faza cu paharelul de plastic pe jumate umplut cu apa adica nu tremura de loc si nu se misca...maaare realizare pentru mine.
__________________
|
|
|
14-05-12, 22:04
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 218
|
Re: Probleme dupa schimbarea motorului
Am patit si eu ceva de genu si am schimbat "epuratorul" (tradus de cineva in romana ) piesa nr. 16, este in jur de 200 de lei la BMW.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...62&hg=11&fg=15
La mine era gaurit pe exterior deoarece garnitura din interiorul acestuia era tras inauntru si l-a astupat.
|
|
|
|
|