Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 21-04-12, 17:15   #1
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Probleme dupa schimbarea motorului

salut, mi am schimbat motorul de 1,6 m43 cu un 1,8 is m44 dar problema e ca la relanti tremura ca un tractor motorul , se poate sa fie din sonda lambda? ca e singura care da eroare pe tester
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 21-04-12, 18:27   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

- verifica contactul masei... ( e un fir gros prins pe caroserie... )
- vezi injectoarele daca sunt infundate
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 21-04-12, 19:20   #3
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

masa acolo jos pare ok adica nu e rupt firul ala e prins bine , injectoarele nu stiu cum sa le verific ,
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 16:33   #4
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

am incercat sa o pornesc si fara sonda lambda si tot asa face
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 07:10   #5
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

Ia incearca s-o pornesti fara debitmetru... sau deconecteaza debitmetrul dupa ce pornesti motorul...
Ar trebui sa-si schimbe mersul daca debitmetrul functioneaza.
Verifica si pe la furtunuri daca-ti trage aer fals. ( In special cotul de cauciuc care vine dupa debitmetru )

Si diagnoza aia e dubioasa...
Poate sa-ti dea eroare de sonda lambda si sa fie de fapt debitmetrul. S-au mai vazut cazuri...

Last edited by the_rifle; 29-04-12 at 07:15.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 07:42   #6
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

salut ,daca scot mufa de la debitmetru in timp ce merge motorul da sa moara scutura un pic apoi isi revine si merge normal adica tot asa cu tremurat ,furtunele le-am verificat si nu e nici unul fisurat ,am deconectat si sonda si tot asa face ,am incercat alte fise, bujii bobina si tot scutura ,mai ales dimineata cand ii dau prima cheie face urat de tot .,o sa incerc sa fac o tura fara debitmetru numai ca in rest motorul trage doar la relanti tremura .multumesc de info.
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 08:13   #7
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

Dupa cum spui tu ca se manifesta se pare ca debitmetrul e bun...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 03-05-12, 22:28   #8
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

azi am descoperit ca la cald limiteaza la 5500
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 04-05-12, 23:52   #9
GTII

Stage 4
 
GTII's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 249
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

ai cam aceeasi problema care o am si eu doar ca a mea limiteaza la 4.500 ture... am fost la cineva care mi-a zis in felul urmator : - ori calculatorul masinii, debimetrul sau sonda lambda de oscilat mie nu imi oscileaza pe relanti dar se limiteaza in 4.500 si se tureaza putin mai greu .. ar trebui sa incerci sa schimbi sonda lambda ...scoate-i releul de la sonda sa vezi cum face daca mai oscileaza asa sau daca se mai limiteaza in 5.500 ...
GTII is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 05:02   #10
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

Quote:
Originally Posted by GTII View Post
ai cam aceeasi problema care o am si eu doar ca a mea limiteaza la 4.500 ture... am fost la cineva care mi-a zis in felul urmator : - ori calculatorul masinii, debimetrul sau sonda lambda de oscilat mie nu imi oscileaza pe relanti dar se limiteaza in 4.500 si se tureaza putin mai greu .. ar trebui sa incerci sa schimbi sonda lambda ...scoate-i releul de la sonda sa vezi cum face daca mai oscileaza asa sau daca se mai limiteaza in 5.500 ...
La tine eu tind sa cred ca este axa dusa de limiteaza asa de jos sau ceasurile nu iti arata turatia corespunzatoare. Desfa capacul de la culbutori si vezi daca ai uzura pe axa. Posibila si faza cu calculatoru dar de la lambda nu cred...Stima
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 05-05-12, 09:14   #11
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

mie imi limiteaza doar cand se incalzeste apa in rest doar are un tremurat urat la relanti dar turometrul ramane fix , azi ii fac un test sa vedem poate se rezolva.
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 06-05-12, 12:00   #12
marius_pms

Stage 4
 
marius_pms's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 265
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

pe tester mi-a dat ca nu da scanteie la cilindru 1 , 2 si 4 ,dar am incercat si cu alta bobina si cu alte fise ,o sa cumpar un set nou de bujii sper sa se rezolve
marius_pms is offline   Reply With Quote
Old 09-05-12, 23:44   #13
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

pai dupa cum spui iti merge intr-un piston din patru posibile... Imi pare aproape imposibil
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 19:46   #14
buldogu

Stage 5
 
buldogu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

la 1.8i am avut aproximativ aceiasi problema...doar ca la mine imi mergeau toate 4 pistoanele..avean scanteie la toate...prima oara baiatul la care m-am dus sa se uite, a verificat tampoanele si suportii motorului...ERAU PRAF PRAF PRAF!!!! le-am schimbat cu unele aproape noi, adica in stare foarte buna, dar motorul inca mai tremura putin si scotea un zgomot ciudat...apoi tot la indicatiile baiatului respectiv am schimbat bobina de inductie, am pus bujii NGK noi, plus rampa de injectoare de pe un alt 1.8i...si ce crezi? la pornire imi iese acum si mie faza cu paharelul de plastic pe jumate umplut cu apa adica nu tremura de loc si nu se misca...maaare realizare pentru mine.
__________________
buldogu is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 22:04   #15
Joltanu`

Stage 4
 
Joltanu`'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 218
Default Re: Probleme dupa schimbarea motorului

Am patit si eu ceva de genu si am schimbat "epuratorul" (tradus de cineva in romana ) piesa nr. 16, este in jur de 200 de lei la BMW.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...62&hg=11&fg=15
La mine era gaurit pe exterior deoarece garnitura din interiorul acestuia era tras inauntru si l-a astupat.
Joltanu` is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -