Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 24-03-12, 16:20   #1
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default e36 m40 probleme / nedumeriri

Salut.Am si eu 2 probleme/ nedumeriri.Cum as putea face ca motorul meu (m40 ) sa traga mai bine pe ture joase ( sa raspunda mai bine la accelerari).Se potriveste admisia de m42 pe m40 ( am citit undeva ca admisia m42 ar avea 2 clapete si asta ar duce la un raspuns mai bun) de aceea intreb probabil stupid daca se potriveste.Nu sunt adeptul forjari autorurismului propriu si de aceea as vrea sa traga mai bine pe ture joase.Nu am vazut niciodata cum arata o admisie de m42( la partea unde se prinde de chiuloasa) asa ca nu imi sariti in cap.
A 2a problema ar fi ca motorul meu in turatii constante da rateuri pe evacuare nu foarte pronuntate dar se aud destul....
Am tot in cercat sa vad din ce cauza ar fi si am facut urmatoarele:
-schimbat fise,
-curatat buji(dc curatat? pt ca sunt aproape noi),
-curatat distribuitorul,
-demontat si curatat toata admisia,verificat/schimbat furtunase (aveam 2 furtunase subtiri mancate care le-am schimbat cu unele noi cu insertie de material). Tin sa precizez ca in forja in 8 km am reusit sa consum aproximativ 4.7 litri de benzina [ dc forja? deoarece am schimbat distributia si mecanicul a zis sa forjez putin (mecanicul cand a auzit cat am consumat in forja in 8 km a zis ca este imposibil)],
-am curatat masa motorului cu caroseria si masa bateriei cu caroseria cu sprey de curatat discurile de frane,
-am curatat regulatorul de relanti cu benzina/ sprey (mai sus mentionat).

De la ce ar mai putea fi rateurile. Mecanicul si-a dat cu parerea ca ar putea fi debitmetru( atunci cand ii scot mufa motorul da sa moara si de-o data se tureaza parca cv il impiedica sa moara) sau vre-o supapa ( dc supapa? pt ca atunci cand am dat jos bujiile erau cam afumate).
Pls dativa cu parerea.Respect!!
__________________
most beautiful sound is more RPM:X:X

Last edited by mike_4tuning; 24-03-12 at 16:47.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 20:31   #2
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Slabe sanse sa iti traga M40-ul ala..Treaba cu admisia e efectul placebo, faci fix nimic cu ea!M42 e motorul de IS si nu cred ca galeria se pupa perfect, trebuiesc multe modificari costisitoare si nu faci nimic cu ea!
M40-ul dupa parerea mea este un motor foarte nereusit!Nu trage, consuma mult, zdrangane,etc!
Vezi sonda lambda, bobina nu cred, fisele, capacul distribuitor, debimetrul la fel nu prea cred pentru ca alea se strica numai daca primeste rateu in admisie grav, sa dea clapeta inapoi!
Sonda lambda te sapa pe tine!! 90%!!

Apropo Rifle ti-a schimbat distributia?
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 20:53   #3
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Slabe sanse sa iti traga M40-ul ala..Treaba cu admisia e efectul placebo, faci fix nimic cu ea!M42 e motorul de IS si nu cred ca galeria se pupa perfect, trebuiesc multe modificari costisitoare si nu faci nimic cu ea!
M40-ul dupa parerea mea este un motor foarte nereusit!Nu trage, consuma mult, zdrangane,etc!
Vezi sonda lambda, bobina nu cred, fisele, capacul distribuitor, debimetrul la fel nu prea cred pentru ca alea se strica numai daca primeste rateu in admisie grav, sa dea clapeta inapoi!
Sonda lambda te sapa pe tine!! 90%!!

Apropo Rifle ti-a schimbat distributia?
Nu prietene nu mi-a schimbato Rifle.Nu integ dc pui intrebari aiurea (offtopic).Ti-am mai zis eu tie dar nu ma intelegi NU AM NEVOIE DE SFATURILE TALE, veziti de bolidu tau si incearca sa eviti topicurile mele.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 21:04   #4
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Ma abtin..... Cand vei scoate tu masina din aia, eu voi fi preot!!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 22:20   #5
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Ma abtin..... Cand vei scoate tu masina din aia, eu voi fi preot!!
Mai intai i-ati preoteasa.Iti mai repet evita topicurile mele .
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 12:10   #6
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

M-am uitat prin autodata si mi-ar mai ramane de verificat/ schimbat:
-senzorul de temperatura al apei (verificat/ schimbat eventual).valori:300-360 ohm/ 80 grade celsius.
-Filtru de aer (este cam murdar si necesita schimbare)
-senzorul de presiune al galeriei (habar nu am unde se afla si cum arata. Sa fie cel de la clapeta? )
-injectoare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	autodata-rateuri.JPG
Views:	93
Size:	106.7 KB
ID:	2375564  
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 10:25   #7
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by mike_4tuning View Post
Salut.Am si eu 2 probleme/ nedumeriri.Cum as putea face ca motorul meu (m40 ) sa traga mai bine pe ture joase ( sa raspunda mai bine la accelerari).Se potriveste admisia de m42 pe m40 ( am citit undeva ca admisia m42 ar avea 2 clapete si asta ar duce la un raspuns mai bun) de aceea intreb probabil stupid daca se potriveste.Nu sunt adeptul forjari autorurismului propriu si de aceea as vrea sa traga mai bine pe ture joase.Nu am vazut niciodata cum arata o admisie de m42( la partea unde se prinde de chiuloasa) asa ca nu imi sariti in cap.
A 2a problema ar fi ca motorul meu in turatii constante da rateuri pe evacuare nu foarte pronuntate dar se aud destul....
Am tot in cercat sa vad din ce cauza ar fi si am facut urmatoarele:
-schimbat fise,
-curatat buji(dc curatat? pt ca sunt aproape noi),
-curatat distribuitorul,
-demontat si curatat toata admisia,verificat/schimbat furtunase (aveam 2 furtunase subtiri mancate care le-am schimbat cu unele noi cu insertie de material). Tin sa precizez ca in forja in 8 km am reusit sa consum aproximativ 4.7 litri de benzina [ dc forja? deoarece am schimbat distributia si mecanicul a zis sa forjez putin (mecanicul cand a auzit cat am consumat in forja in 8 km a zis ca este imposibil)],
-am curatat masa motorului cu caroseria si masa bateriei cu caroseria cu sprey de curatat discurile de frane,
-am curatat regulatorul de relanti cu benzina/ sprey (mai sus mentionat).

De la ce ar mai putea fi rateurile. Mecanicul si-a dat cu parerea ca ar putea fi debitmetru( atunci cand ii scot mufa motorul da sa moara si de-o data se tureaza parca cv il impiedica sa moara) sau vre-o supapa ( dc supapa? pt ca atunci cand am dat jos bujiile erau cam afumate).
Pls dativa cu parerea.Respect!!
Nu merge admisia de M42 pe M40. M40 are porturile rotunde, M42 le are ovale ca la M50.
Din M40 nu prea ai ce sa scoti ca performanta.
Pentru consumul excesiv vezi daca e Lambda intreaga si deasemenea daca s-a schimbat distributia vezi sa fie pusa corect, altfel fie poate sa mearga mai bine (nu e cazul la tine) fie merge mai prost si consuma mai mult.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
316i is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 12:52   #8
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Nu merge admisia de M42 pe M40. M40 are porturile rotunde, M42 le are ovale ca la M50.
Din M40 nu prea ai ce sa scoti ca performanta.
Pentru consumul excesiv vezi daca e Lambda intreaga si deasemenea daca s-a schimbat distributia vezi sa fie pusa corect, altfel fie poate sa mearga mai bine (nu e cazul la tine) fie merge mai prost si consuma mai mult.
La punerea distributiei mecanicu a semnat cu oja pe pinioane si pe chiuloasa/ bloc dupa aceea a dat jos cureaua si a puso pe ceea noua la aceleasi semne.Masina mergea la fel si inainte sa schimb distributia.... acum ma intreb eu oare sa pus gresit de la inceput?iar acum folosinduse de aceleasi repere sa fie tot gresit pusa?( mecanicul care mi-a schimbato lucreaza in 2 service in paralel si lucreaza doar motoare absolut orice marca de la dacie la ferari) Am mai crapat o distributie la un peugeot 206 2.0 hdi si tot el mi-a facut motoru... de aceea as exclude varianta cu distributia....
Legat de admisie daca as schimba doar clapeda de acceleratie as face ceva? folosind o flansa facuta la strung ( tatal prietenei mele este strungar de meserie deci as avea unde sa fac ) . Stiu ca admisia de m40 are gaura rotunda iar cea de m42 mai patratoasa.
Nu vreau sa scot din motorul m40 cv wow ( stiu ca este o cataracta de motor si multi fug de el ca de dracu) vreau doar sa scap de rateuri si sa accelereze mai usor pe ture joase pana apuc sa il schimb sa ma mai folosesc de el.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 10:07   #9
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Chiar nimeni nu mai stie absolut nimic?
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 10:14   #10
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

In legatura cu puterea nu prea ai ce sa scoti , am incercat cu evacuare , bujii, filtru de aer si nu e o diferenta sesizabila.
La mine in usoara decelerare da rateuri usoare , dar presupun ca e din cauza evacuarii.
__________________
https://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=559268&d=1213063352

Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 10:14   #11
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Rateurile le da din cauza amestecului necorespunzator. Verifica lambda, rezolva cu asta si vor dispare si rateurile.
316i is offline   Reply With Quote
Old 29-03-12, 06:55   #12
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by Ingerasul99 View Post
In legatura cu puterea nu prea ai ce sa scoti , am incercat cu evacuare , bujii, filtru de aer si nu e o diferenta sesizabila.
La mine in usoara decelerare da rateuri usoare , dar presupun ca e din cauza evacuarii.
Cred ca este mult spus putere.....la mn dak as reusi sa accelereze putin mai repede intre 1000-2500/3000 ar fi vis:X ( Nu intentionez sa ma dau la ilegale cu ea, mi-am mai luat 500 ron amenda cand aveam peugeotu si mai bine nu)
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 29-03-12, 06:59   #13
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Rateurile le da din cauza amestecului necorespunzator. Verifica lambda, rezolva cu asta si vor dispare si rateurile.
Ms pentru sfat o sa vad cum fac rost de bani si poate o schimb. Mai intai o sa o dau jos si o sa o masor in sarcina sa vad ce valori are( verific cu autodata). Daca ii scot mufa oare diminueaza din rateuri as prefera sa bag 2 L in + pana reusesc sa o fac decat sa dea rateuri, e o senzatie urata si ma enerveaza si o las in fata blocului decat sa merg cu ea.
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Old 30-03-12, 19:22   #14
OdorogLGV

Stage 5
 
OdorogLGV's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 587
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

din "experienta" mea,nu prea mare,un sfat pt a se misca mai bine,o volanta usurata,un soft,poate fara catalizator(nu pot garanta pt asta) si sigur va trage o idee mai bine!acum conteaza cine face softul.sa nu-mi sariti in cap,mecanicilor,dar asa stiu si eu"de prin cartier")bafta
OdorogLGV is offline   Reply With Quote
Old 31-03-12, 12:03   #15
mike_4tuning

Stage 5
 
mike_4tuning's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 439
Default Re: e36 m40 probleme / nedumeriri

Quote:
Originally Posted by OdorogLGV View Post
din "experienta" mea,nu prea mare,un sfat pt a se misca mai bine,o volanta usurata,un soft,poate fara catalizator(nu pot garanta pt asta) si sigur va trage o idee mai bine!acum conteaza cine face softul.sa nu-mi sariti in cap,mecanicilor,dar asa stiu si eu"de prin cartier")bafta
Tare faza cu "de prin cartier"....un soft cam cat m-ar duce? ca deja am bagat cv banuti in el si nu prea as mai bag mai bn bag in altul...momentan o sa iau o sonda lambda sa vad dak scap de problema( se potriveste sonda de m40 pe m42 sau m43 ?) dupa aceea o sa masor compresia sa vad cum sta si dak sta rau o sa manance carbuni incinsi ( benzina combinata cu diferenti solventi kerosen, decarbusol,nitrodiluant si atunci sa vezi raspuns la acceleratie) ) stiu ca o sa i se beleasca segmenti supapele macar sa fie de toti bani bagati in el :P
mike_4tuning is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -