Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-03-12, 22:29   #1
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default 2 probleme..

Detin un bmw 318i FL recent cumparata...

O problema ar fi urmatoarea, curge ceva lichid (ulei, benzina) nu-s sigur prin partea dreapta.. langa baterie...imi curge pe galeria de evacuare si scoate un fum alb pe sub capota...ceva garnitura sa fie ?

Si a 2 problema...imi palpaie cateodata becul de la baterie si imi bruscheaza usor mai ales cand am muzica pornita si xenoanele...precizez ca am woofer si amplificator insa nu am condensator...incarcarea e ok am verificat-o... sfaturi va rog..
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:49   #2
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: 2 probleme..

Am inteles, langa baterie.... Dar iti curge pe galerie din baterie sau din motor ?
Daca iti curge de la motor e garnitura de la capacul de chiulasa . Benzina nu e pt ca nu trece nicio conducat de benzina pe acolo. La orice masina alimentarea se face pe o parte iar evacuarea pe cealalta parte tocmai pt a nu curge benzina pe galeria de evacuare.

Deasemenea busonul de la rezervor este pe partea opusa tobei de esapament...

Last edited by adrian325i; 20-03-12 at 22:52.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:51   #3
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

Din baterie nu are cum...k e peretele despartitor...nu am idee de unde curge..ideea e ca curge pe evacuare si face fum alb si un miros urat in habitaclu...habar nu am ce poate fi
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:53   #4
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: 2 probleme..

Da dom'le stiu. Am patit si eu. E garnitura de la capacul chiulasei

Last edited by adrian325i; 20-03-12 at 22:55.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:54   #5
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

cat te-a costat aventura ?
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:56   #6
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: 2 probleme..

Zi-mi anul si modelul exact sa ma uit acum...
Garnitura aia poti sa ti-o schimbi si singur daca esti pasionat. Eu la vremea aia nu ma bagam si m-a costat vreo 100 de ron garnitura si 50 de ron montajul
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 22:58   #7
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

bmw e46 facelift, an 2002, motor 1995 cm3...
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:03   #8
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: 2 probleme..

BMW 3 (E46) Berlina (02.1998-02.2005) 318 i (105 / 143; 1995; N 42 B 20, N46B20A, N 46 B 20)


Nu o gasesc... La mine garnitura aia a venit cu niste garnituri ce se pun in dreptul bujiilor... M-am uitat pe autokarma si n-am gasit-o...
Din ce vad aici nu seamana cu nimic din ce am cumparat eu...
Ce-i drept am si alt tip de motor ( M50b25 )

http://autokarma.ro/Produse.aspx?Tip...oducatorId=86&

Revin :

cred ca e piesa nr 2 :
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4...er_head_cover/

iar pe autokarma este :
Set garnituri capac supape 216,28 ron

Last edited by adrian325i; 20-03-12 at 23:06.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:07   #9
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

poi nu e asta?

BMW 3 (E46) Berlina (02.1998-02.2005) 318 i (105 / 143; 1995; N 42 B 20, N46B20A, N 46 B 20)

bmw 318i e46 FACELIFT 2002 ....1995 cm3...143 cp..

Last edited by Sony_; 20-03-12 at 23:18.
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:09   #10
adrian325i

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 407
Default Re: 2 probleme..

Nu ma intereseaza ca e FL.... Zi-mi codul de motor sau kw sau cai...

Pai vad ca are 143 de cai si asta din linkul pe care ti l-am dat... Ce nu e in regula ?

Apar doar doua modele de 318i ...
318 i 09.2001-02.2005 1995 105 / 143 N 42 B 20, N46B20A, N 46 B 20
318 i 02.1998-09.2001 1895 87 / 118 M 43 B 19, M 43 B 19 TU

Unul de 143 altul de 118 cai... Ti-am dat link pt cel de 143 de cai...

Last edited by adrian325i; 20-03-12 at 23:15.
adrian325i is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:19   #11
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

Scuze..greseala mea...am uitat sa pun "?" mai sus...

Da ala e ...are ceva pret garnitura aia ^^...asta e trebuie trebuie...manopera cat ziceai k e ?
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:36   #12
Florian328

Stage 5
 
Florian328's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,071
Default Re: 2 probleme..

a 2 a problema este alternatorul dak iti palpaie senzoru de la baterie,a ffost solicitat prea mult ptr k nu ai condensator pus si a cedat probabil releul de incarcare,asa am patit si eu si iam pus alt releu si nu am mai avut probleme cu el dupa aceea
Florian328 is offline   Reply With Quote
Old 20-03-12, 23:47   #13
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

Poi i-am verificat incarcarea...incarca ok...baterie e putin slaba...
Sony_ is offline   Reply With Quote
Old 21-03-12, 11:15   #14
mihaimmm

Stage 5
 
mihaimmm's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 482
Default Re: 2 probleme..

La orice masina alimentarea se face pe o parte iar evacuarea pe cealalta parte tocmai pt a nu curge benzina pe galeria de evacuare.

esti sigur? chiar la orice masina? presupunerea ta e gresita....ca presupunere e...
__________________
mihaimmm@yahoo.com 0721 248233 0768 942500
mihaimmm is offline   Reply With Quote
Old 21-03-12, 14:05   #15
Sony_

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 26
Default Re: 2 probleme..

Deci nu curge pe evacuare afara...curge chiar acolo la motor...cum e teava calda...curge ulei de undeva de la motor chiar pe ea...si se face fum...
Sony_ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -