Quote:
Originally Posted by STi_maXim
Poate ca inteleg eu eronat partea cu incalzirea sondei lambda dar ea nu se incalzeste atunci cand este motorul cald?Incalzirea suplimentara a sondei lambda nu este doar pentru atunci cand motorul este rece?Subturat inteleg sa schimb viteza la 2000 rpm.Poate ca nu are nicio legatura dar am schimbat doar la 3000 rpm si mi se pare ca mi-a consumat mai putin.Am mers cu ea subturata pt ca are o toba sport (stelco) si urla rau si ma impinge sa schimb viteza mai repede
|
Salut,
Sondele se incalzesc separat, din cate imi aduc aminte au 4 fire 2 pt citit si 2 pt incalzire .
Daca nu sunt la o anumita temperatura nu citesc corespuzator, gandestete ca la prima pornire dureaza pana se incalzeeste temperatura si oscileaza.
Am si eu o problemaa cu consumul, tot 50 km cu 50 de lei .... diferenta e ca am un 2.8 si e hidramata. dar oricum e foarte mult, am prieteni care stau la 14 - 15 % tot cu 2.8.
In exterior am avut si 7% consum si in oras 20% si peste !!!