Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Zona tehnica Audi

Zona tehnica Audi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 10-07-07, 21:52   #1
B-95-WZW

Stage 1
 
B-95-WZW's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 16
Default probleme audi TT!!

salut! acum o saptamana mi-am indeplinit visul si mi-am cumparat un TT ,fabricatie 2000 ,1,8 Turbo ,180 cai.
Atunci cand pornesc motorul turometru urca la 800 ture iar dupa cateva secunde incepe o variatie de maxim 50,60 sub sau peste 800 turatii,e o problema grava?banuiesc ca tine de turbina...cu un BOV as rezolva problema?
o a doua problema este ca apare in computerul din bord un "bec ars" ,am verificat absolut toate becurile sunt ok!cum pot scapa de aceasta eroare.?
multumesc anticipat!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	rul_1116_60ba_27.jpg
Views:	191
Size:	38.2 KB
ID:	301849  
B-95-WZW is offline   Reply With Quote
Old 11-07-07, 00:14   #2
theabsolutesound

Stage 5
 
theabsolutesound's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 581
Member of:
[AUDI]
Default Re: probleme audi TT!!

referitor la chestia cu becul ars..ce pot spune e sa mai verifici o data absolut toate becurile si daca continua sa itzi arate la fel .. se poate ca ceva bec sa nu aiba aceeasi valoare cu ce scrie in cartea tehnica si sa simta diferentza de consum (sa fie mai mic cusumul becului ) si din cauza asta s-ar putea sa itzi faca asa .....iar oscilatziile nu sunt de la turbina ....acolo e altceva problema ....multa bafta si sa ai noroc de masina
__________________

Instalatii
theabsolutesound is offline   Reply With Quote
Old 11-07-07, 00:20   #3
Alex_Alfa

Stage 5
 
Alex_Alfa's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 492
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Re: probleme audi TT!!

Variatia turatiei la relanti poate fi cauzata de clapeta de acceleratie. Se curata si e ca noua.
Alex_Alfa is offline   Reply With Quote
Old 11-07-07, 00:22   #4
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: probleme audi TT!!

sa nu fie cumva de la senzorul de turatie dute mai bine la un mecanic la un service ceva
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 16-07-07, 11:28   #5
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: probleme audi TT!!

1) Verifica MAF (Air flow meter )
2) curata clapeta
3) verifica bouziile si tot ce este asupra lor
Daca totul(maf...etc.) functioneaza bine este posibil sa fie grav... .....
Chiuloasa distrusa
__________________
AudiTT TQ 300hp 42kg (BAM) stage II 1,6 bar overboost 1.4 fix
stage III is coming

Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 24-07-07, 03:07   #6
mika2006

Stage 1
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 18
Default Re: probleme audi TT!!

referitor la turatie, unui prieten de al meu care a avut un TT i s-a intamplat acelasi lucru, problema era de la senzorul de temperatura kre nu mai citea datele bine si transmitea date eronate computerului ducand la variatile astea de turatie la relanti. Mai mult k sigur turbina nu are nici o legatura, iar daca ai cumparat masina din tara si de la vreun pusti verific-o bine pt. k sunt masini de liniuta TT-urile astea si e posibil sa fi fost forjata tare.
mika2006 is offline   Reply With Quote
Old 24-07-07, 12:01   #7
Georgekey

Stage 3
 
Georgekey's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 95
Default Re: probleme audi TT!!

Quote:
Originally Posted by mika2006 View Post
referitor la turatie, unui prieten de al meu care a avut un TT i s-a intamplat acelasi lucru, problema era de la senzorul de temperatura kre nu mai citea datele bine si transmitea date eronate computerului ducand la variatile astea de turatie la relanti. Mai mult k sigur turbina nu are nici o legatura, iar daca ai cumparat masina din tara si de la vreun pusti verific-o bine pt. k sunt masini de liniuta TT-urile astea si e posibil sa fi fost forjata tare.
Daca 'jocul' la turatie este peste 700-1000rp seamna ca pierde compresie de undeva din chiuloasa lucru care se intimpla des la TT mai ales cind poarta soft
care este cam sec .. Sezorul de turatie or clapeta murdara or Air flow Meter ,senzorul L.....etc este posibil sa fie dar in modul asta jocul de turatie nu este mai mare de 70-90rp...
Masini in Germania fac 50.000km pe an o masina de 2001 dai seama cite mii de km are..Sa schimbi kilimetrajul este ceva usor si eu cind am vindut A4 -ul al meu avea 130000km si l-am vindut cu 40.000 pe bord.
Georgekey is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 22:15   #8
B-95-WZW

Stage 1
 
B-95-WZW's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 16
Default Re: probleme audi TT!!

O noua eroare esp-ul se dezactiveaza de la sine fara sa l poti activa la loc ..becul pur shi simplu ramane aprins shi mashina ramane fara controlul tractiunii...Variatia de turatie culmea,dar s-a rezolvat de la sine...Am ajuns la 90.000 km stie cineva ce implica revizia in afar de ulei filtre(aer,benzina,ulei)si placte de frana?
B-95-WZW is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 10:35   #9
YonutZ20

Stage 1
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 12
Default Re: probleme audi TT!!

La revizia de 90.000 se shimba in primul rand distributzia,uleiul,filtrele (aer,ulei,benzina,polen) si placutele de frana daca e cazul.Shi e bine de facut o verificare totala la bucshe shi ce mai e pe akolo.
YonutZ20 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -