Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Zona tehnica Audi

Zona tehnica Audi Zona tehnica, secrete, tips&tricks Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-10, 22:55   #1
Lungu_Nebunu

Stage 2
 
Lungu_Nebunu's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Exclamation am o intrebare pentru cunoscatori!

stie cineva daca pot sa montez doua intercoolere normale pe un audi a4 b5 1.8 turbo (stanga drapta) inloc sa montez unul mare frontal? ma refer daca daudeaza cu ceva la masina 2 intercoolere stock. daca merge as vrea sa stiu daca da randament 2 IC laterale lafel ca unul frontal.
As vrea cu 2 IC laterale pentru ca sa nu se vada modificari masini .... si bineintzeles e si mai ieftin decat sa cumpar un IC mare frontal..
Si o ultima intrebare......as vrea sa stiu daca dupa aceasta modificare cu Intercoolerele daca mai trebuie sa aduc freo modificare dupa aceasta..(casa mearga in parametrii buni)
merci...astept un raspuns..
Lungu_Nebunu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 00:58   #2
Drako4Life

Stage 5
 
Drako4Life's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 437
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

inteleg ce vrei tu dar nu cred ca e posibil...nu din punct de vedere tehnic...asta cred ca se poate, dar estetic, cum vrei tu sa ascunzi intercoolerele?...folosind bara stock?...atunci nu-ti da randament ptr ca ele au nevoie de aer rece deci ori trebuie sa folosesti bara stock dar decupara la intercoolere...ceea ce, nu o sa observe nimeni ori pui bara de S sau una modificata...deci, oricum ai proceda, ce vrei tu sa ascunzi nu o sa poti.
__________________
Viata in Romania
Drako4Life is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 12:10   #3
Lungu_Nebunu

Stage 2
 
Lungu_Nebunu's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

mam uitat atent si am loc sa mai bag un intercooler in dreapta dar ai dreptate.....nu prea vine aier acolo....tocmai de acea mam gandit sa pun doua. idea e daca cu doua IC mai e bun debitul de aier dat de turbina in admisie.....sau se optureaza debitul (si masina sa fie mai puturoasa)
de aceia nu stiu daca e bine tehnic.
puteam sa ii pun bara de rs b5 dar vreau masina stock.....si daca ii puneam bara de rs....atunci merita sa se vada un FMIC..
merci
Lungu_Nebunu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 12:11   #4
Lungu_Nebunu

Stage 2
 
Lungu_Nebunu's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

un iC il las la locul lui si unul il ascund in partea dreapta a masini
Lungu_Nebunu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 14:05   #5
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

VW passat 1.8T are 2 ic din fabrica.
La fel si audi TT 1.8t.
Poti renunta la proiectoare sau sa le modifici grilele sa poti duce aer catre intercoolere.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 22:44   #6
Drako4Life

Stage 5
 
Drako4Life's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 437
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

Am stat bine si m-am gandit si m-am mai documentat, dar in primul rand mentionez ca apreciez ce vrei sa faci, adica sa nu renunti la bara originala...si asta ptr ca m-am saturat sa tot vad bari de "S" facute in nu stiu ce subsol de bloc care nu arata nici pe departe a S dar si pentru ca ai o oarecare satisfactie cand nu ti se apreciaza masina din cauza "lookului" prea ocazional zicand toti "si-a luat si el o raie din germania" si cand incolo tu sub capota ai 1.8t bine pregatit de astfel de situatii si pus pe rele. Deci sa revenim. Am gasit ceva poze interesante care sper din tot sufletul sa te ajute in ce vrei tu, de obiectat in aceste poze ar fi, daca pui aeroducte asemanatoare primei poze (zic asemanatoare ca ale tale vor trebui sa fie ceva mai subtiri) pastreaza grilele originale sau modifica-le in asa fel incat sa nu se cunoasca "gaura" aeroductei, si de preferat vopsea mata la aeroduca sa nu se observe traseul acestea (s-ar reflecta lumina, zic si eu :P ). Deci daca ti-am fost de folos m-as bucura si sper sa te ambitionezi si sa incepi acest mic proiect sa-i zicem. Tine-ne la "priza". Sal'tare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AUDI_S4_INTERCOOLER_CASTENDTANKS_1_LG.jpg
Views:	70
Size:	112.9 KB
ID:	1287088   Click image for larger version

Name:	GTI 1.JPG
Views:	60
Size:	259.7 KB
ID:	1287089   Click image for larger version

Name:	GTI 2.JPG
Views:	61
Size:	240.7 KB
ID:	1287090  

Click image for larger version

Name:	user31302_pic103819_1101830316.jpg
Views:	59
Size:	57.5 KB
ID:	1287091   Click image for larger version

Name:	user31302_pic116454_1101830302.jpg
Views:	64
Size:	59.5 KB
ID:	1287092   Click image for larger version

Name:	user31302_pic117027_1101830559.jpg
Views:	65
Size:	84.3 KB
ID:	1287093  

Drako4Life is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 12:39   #7
Lungu_Nebunu

Stage 2
 
Lungu_Nebunu's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Default Re: am o intrebare pentru cunoscatori!

merci.....scuze ca am raspuns mai greu...
idea e ca osa ascund un FMIC....imi este frica ca de la 2 IC osa am un lag mare...si mie imi place k masina sa raspunda repede la acceleratie..
momentan iam pus un ceas de boost..sa vad ce presiune am in turbina si azi imi cumpar un boost controller...vreau sa duc presiune in maxim 1 bar casa nu afectez nimik la masina....
dupa ce termin cu asta osa urmeze cat de curand un BOV....si la urma un FMIC...si cam atat va fii la masina momentan...
si o ultima intrebare......catzi cai putere castigi la o presiune de 1 bar?...gandind ca stock este de 0.5...la 1.8t AEB
merci
Lungu_Nebunu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -