Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Zona tehnica Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 18-03-13, 23:50   #1
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default problema motor d16z6

Salut...dupa cum stiti cativa dintre voi mi-am achizitionat un del sol d16z6 acum cateva saptamani....de vreo saptamana motorul merge in 3 cilindri,vinerea trecuta i-am schimbat bujiile,am cumparat un set nou de NGK recomandate de producator,exact codul care e trecut pe capacul de la distributie.Am vb cu un amic mecanic si mi-a spus ca ar fi vb de niste supape arse,azi i-am masurat compresia,are asa:

cilindrul 1 - compresie 12

cilindrul 2 - compresie 0 (zero)

cilindrul 3 - compresie 9

cilindrul 4 - compresie 12

ce vreau sa mentionez e ca masina se simte cum merge in 3 cilindri doar pana la 3000 rpm,dupa care se simte foarte putin si de mers merge de rupe si asa in 3 pistoane,se tureaza pana in 7500-7600

as ruga un mecanic care se pricepe sau o persoana care a mai avut exact problema asta sa-mi spuna ce ar putea fi.

Eu sunt acuma in germania si nu as duce aici masina la un service auto ca ma usca astia de bani sa mi-o faca.
__________________
why drink and drive....when you can smoke and fly???

本田是最好的車
!Choco is offline   Reply With Quote
Old 19-03-13, 09:18   #2
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: problema motor d16z6

Quote:
Originally Posted by !Choco View Post
Salut...dupa cum stiti cativa dintre voi mi-am achizitionat un del sol d16z6 acum cateva saptamani....de vreo saptamana motorul merge in 3 cilindri,vinerea trecuta i-am schimbat bujiile,am cumparat un set nou de NGK recomandate de producator,exact codul care e trecut pe capacul de la distributie.Am vb cu un amic mecanic si mi-a spus ca ar fi vb de niste supape arse,azi i-am masurat compresia,are asa:

cilindrul 1 - compresie 12

cilindrul 2 - compresie 0 (zero)

cilindrul 3 - compresie 9

cilindrul 4 - compresie 12

ce vreau sa mentionez e ca masina se simte cum merge in 3 cilindri doar pana la 3000 rpm,dupa care se simte foarte putin si de mers merge de rupe si asa in 3 pistoane,se tureaza pana in 7500-7600

as ruga un mecanic care se pricepe sau o persoana care a mai avut exact problema asta sa-mi spuna ce ar putea fi.

Eu sunt acuma in germania si nu as duce aici masina la un service auto ca ma usca astia de bani sa mi-o faca.
Gabi....segmenti+cuzineti+facut chiuloasa si ai un motor ca nou.....
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 19-03-13, 22:19   #3
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default Re: problema motor d16z6

asa o sa fac pana la urma Caline.....dar asta mai dureaza vreo 3-4 saptamani....sa am intai banii de piese si de manopera.masina oricum trage de rupe si asa in 3 pistoane.
!Choco is offline   Reply With Quote
Old 23-03-13, 00:53   #4
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: problema motor d16z6

problemele astea nu pot fi si de la supape?
cred ca e aproape imposibil sa ai compresie 0 din cauza uzurii la segmenti, in timp ce la celalalte ai 12, respectiv 9.

ai putea incerca, atat in cilindrul care are copresie 9, cat si in cel care are 0 sa torni cu seringa putin ulei, si dupa aceea sa masori. daca compresia creste, clar e de la segmenti. daca nu, cred ca e foarte posibil sa fie de la supape.
diferenta intre 12 si 9 nu e ok. intre 12 si 0 insa, ma cam indoiesc sa fie doar din cauza segmentilor.

daca gresesc, rog pe cineva sa ma corecteze.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-13, 15:00   #5
valitataye


Stage 5
 
valitataye's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of:
[Competitor CNCA]
[SEAT]
[4Tuning International]
Default Re: problema motor d16z6

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
problemele astea nu pot fi si de la supape?
cred ca e aproape imposibil sa ai compresie 0 din cauza uzurii la segmenti, in timp ce la celalalte ai 12, respectiv 9.

ai putea incerca, atat in cilindrul care are copresie 9, cat si in cel care are 0 sa torni cu seringa putin ulei, si dupa aceea sa masori. daca compresia creste, clar e de la segmenti. daca nu, cred ca e foarte posibil sa fie de la supape.
diferenta intre 12 si 9 nu e ok. intre 12 si 0 insa, ma cam indoiesc sa fie doar din cauza segmentilor.

daca gresesc, rog pe cineva sa ma corecteze.
Foarte adevarat ce spui,nu are cum sa fie compresie 0 pe un cilindru din cauza segmentilor.Acolo e vorba de supape dar cel mai bine iti dai seama cand desfaci motorul.
__________________
valitataye is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -