Salut !
Am un Del Sol din 92 cu motor de 1.5 16V. Motorul este de pe un Civic coupe din 94. Asa am cumparat masina.O am de vreo 2 ani si a mers impecabil. Nu i-am schimbat decat uleiul si bujiile. de ceva timp , cam de vreo 2 saptamani se comporta foarte ciudat.Cand o pornesc dimineata, la rece porneste foarte usor , motorul sta turat pe la vreo 1500 de ture iar dupa ce se incalzeste putin scade relantiul pe la 800 de ture...pana aici totul e normal. Dupa ce s-a incalzit motorul...pana ajunge indicatorul de temperatura pe la jumate...daca opresc motorul...sa zicem ca opresc la un magazin unde stau vreo 5 minute dupa care o pornesc iar, porneste foarte greu...tre sa dau la automat vreo 10 secunde, timp in care se aud ca niste rateuri in toba, iar dupa ce porneste sta relantiul foarte jos, la vreo 400 de ture, si se tureaza foarte greu pana pe la 2500 de ture, da in nas rau de tot si aproape ca nu pot sa plec de pe loc daca nu o turez mai mult de 2000 de ture. Daca am trecut de vreo 2500 de ture trage de rupe pana la turatie maxima dar cand scade sub 2000 de ture zici ca mor toti caii si mai raman decat vreo 10 iar relantiul scade iar pe 400 de ture.
Ati mai patit vreunul asa ceva? Nu cred ca e din aprindere...tind sa cred ca e din alimentare, din injectie...ori pompa din rezervor...ajutati-ma ca nu stiu ce sa-i fac ! e jenant sa ai o asemenea masina si sa-ti moara motorul la semafor sau sa partzaie in toba ca un trabant.