Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Anunturi Auto VW

Anunturi Auto VW Masini VW de vanzare si piese pentru VW

Reply
 
Thread Tools
Old 14-03-15, 16:36   #1
adriandriga

Stock
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 1
Default Golf 4 - 1.6 SR (AVU) - Eroare - Emission WorkShop - SYSTEM TOO RICH

Buna ziua, detin un Golf 4 an 2002 - 1.6 SR cod motor AVU, l-am cumparat acum aproximativ 6 saptamani. Totul a fost ok timp de 2 saptamani ( am parcurs in jur de 500 km in primele 2 saptamani ) dupa ce l-am imatriculat ( a fost adus din Germania ) am decis sa ii fac reviza totala ( am schimbnat: filtre , ulei, lichid de racire, lichid de frana, kit de distributie ) mentionez ca toate piesele schimbate au fost dupa parerea mea cele mai bune ( filtre MANN, kit distributie CONTINENTAL, ulei CASTROL.... )

De aici incep problemele.... Dupa revize am facut primul drum in afara Bucurestiului, un drum de aprox. 500km, cei drept pe romansete mam cam dat un pic la ea gen 140-150 km/h( tinand cont ca este cutie automata... la viteza asta am cam 5000 RPM ) toate bune si frumoase, am ajuns in Bucresti inapoi, dupa 45 de min de mers bara la bara.... surpriza sa aprins martorul in bord ( cel galben ca un robinet + eroare in bord EMISSION WORKSHOP )

Imi cer scuze pentru postul cam lung dar vreau sa va descriu in detaliu ceea ce am facut si ce mi sa intamplat deoarce sunt intr-o situatie foarte prosta nu mai stiu ce sa mai fac....

De cand a aparut mesajul EMISSION WORKSHOP am fost la serivce 1 am puso pe tester si am descoperit 3 erori ( 1: sonda lamda - prima cea pana in catalizator, senzor temperatura de pe radiator + SYSTEM TOO RICH ) am inlocuit sonda lambda + senzor temperatura.

La nici 2 zile , sa aprins din nou, acelasi mesaj EMISSION WORKSHOP.... am fost la serivce 2 - aceiasi procedura am puso pe tester acelasi mesaj SYSTEM TOO RICH ( de data asta am fost la un service al carui patron a fost sef de service la VW PBN in zona Otopeni pentru cunoscatori ) aici mi sa spus ca eroare este de la pompa de benzina.... trebuie inlocuita ... nu aveau aparat de masurat presiunea .... Am fost la alt serivce am masurat presiunea la benzina totul ok 3,5 bari.... cu toate astea la insitenta mea am schimbat pompa de benzina + supapa regulator presiune benzina ( noi noute pompa MEYLE+ supapa regulator BOSCH )

Dupa nici doua zile iarasi bec aprins + EMISSION WORKSHOP ( PE TESTER SYSTEM TOO RICH ......... serivce 3 ..... a verificat canistra de carbon.... mia recomandat sa o schimb ... asa am facut am schimbat si cansitra de carbon ( cu tot cu supapa si senzori adica complet )....

La o zi .... iarasi bec aprins........ nu mai stiu ce sa mai fac .... sunt disperat...... deja am bagat o gramada de bani.... si sincer nu mai stiu ce sa mai fac..... va scriu mai jos exact ce am inlocuit si reperat lista completa:

-SONDA LAMBDA 1 - INAINTE DE CATALIZATOR
-SENZOR TEMPERATURA RADIATOR ( CEL DIN DREAPTA JOS )
-CLAPETA ACCELERATIE - CURATATA + ADAPTATI PARAMETRI
-POMBA DE BENZINA - INLOCUITA CU UNA NOUA
-REGULATROR PRESIUNE BENZINA - INLCUIT CU UNUL NOU
-CANSITRA CARBON ( CEA IN CARE VIN VAPORII DE BENZINA DIN REZERVOR ) INLOCUITA COMPLET ADICA CU TOT CU SUPAPA SI SENZORI
-AM DECIS SA SCHIMB A DOUA ORA FILTRU DE BENZINA AM TRECUT DE LA MANN LA BOSCH
-AM VERIFICAT TOATA INSTALATIA DE ADMISIE AER - NICI O PROBLEMA NU TRAGE AER FALS PE NICAIERI
-AM INCERCAT SI CU SOLUTIE CURATAT INJECTOARE LIQI MOLY

Am fost din nou la service.... mi sa spus ca mai am doua variante - 1 - curatat injectoare, 2 - schimbat catalizator ... ( repet singura eroare ce o am pe tester este SYSTEM TOO RICH )

Va rog sa ma scuzati pentru postarea lunga dar repet am vrut sa va dau cat mai multe detalii pentru a primi un sfat cat mai bun.... deja sunt "disperat" ..... nu mai stiu ce sa mai fac imi este frica ca, curat injectoarele schimb catalizator.... si cred ca daca se aprinde iara ... inebunsesc.....

Precizez masina merge perfect... motorul perfect nu intrerupe merge liniar trage... totul este ok..... sigura problema.... eroare in bord + mesaj EMISSION WORKHOP - eroare tester SYSTEM TOO RICH

Cine ma poate ajuta cu un sfat ii multumesc, astept raspunsurile voastre aici si de asemenea ma puteti contacta si la telefon : 0766.276.628 nu conteaza ora sau ca e weekend ......

Va multumesc!

Adrian
adriandriga is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -