Am intrat recent in lumea posesorilor de Volkswagen, avand obiceiul sa ma axez pe masini japoneze. Toate bune si frumoase, dupa ce am scapat de teapa cu care dorea sa ma inzestreze o vanzatoare de la aceasta reputabila organizatie (este vorba de bani), sunt mandrul posesor al unui Volkswagen Jetta din 2014.
Masina am cumparat-o acum o saptamana, cred ca am in jur de 450 de kilometri pe ea (300 de mile). Este un model american, oarecum high end si este evident ca am unele pretentii (luand in considerare faptul ca cu banii pe care am dat pe ea puteam sa imi cumpar un Passat sau aproximativ trei Fiaturi.
Motorul: Benzina, 1.8 Turbo si 170 de cai. Este TSI-ul, motor de Passat.
Transmisia: Automata, tiptronic in sase trepte.
Am cam tot ce mi-am doarit pe ea, insa sunt si unele lucruri care nu prea ma dau pe spate. Masina avea 19 mile cand am cumparat-o, care este si un lucru bun si un lucru mai putin bun.
Frana: "problema" pe care o am si cu care m-am prezentat deja in service este, ce am considerate eu, o pierdere de vacuum din booster. O aud cand iau piciorul de pe frana si nu este un lucru prevalent la masinile japoneze (cu care sunt eu obisnuit). Mecanicul a spus ca este "normal", normal in ideea ca si celelalte Jetta fac la fel. Avand oarecare experienta tehnica (pe avioane nu pe masini), mie nu imi pare foarte normal. In plus, am un prieten cu un GTi care nu a avut norocul sa treaca prin situatii similare.
Bun, dupa ce fac baietii de la VW un test drive, imi iau masina si acum aud un zdranganit aproape constat in timpul mersului. Nu pare un sunet metalic, pare ca este plastic insa nu stiu de unde vine. Pare sa vina din cabina, insa nu am reusit sa-mi dau seama de unde.
In plus, calitatea interiorului, chiar si cu scaunele de piele, este foarte ieftina. Plastic ordinar pe alocuri si imi pare absurd considerand pretul masinii.
Pe cealalta parte, sa inchei cu ceva pozitiv, masina fuge si este foarte stabila si la viteze mai mari.
Comentarii, opinii, intrebari, raspunsuri?