Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 10-02-06, 12:33   #1
nza

Stock
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1
Default vai mama lor cu service-ul lor

eu sunt posesor de 307. am 37 de mii de km intr-un an si am avut si eu ceva probleme cu el dar minore.asta vara am bagat motorina cand am plecat la mare si pe drum mi s-a aprin senzorul de la filtru de motorina(nu-i convenea motorina,culmea era super euro diesel) si am fost la eurial ca era in drumul meu spre mare eu fiind din provincie.e o chestie minora.trebuia resetat senzorul sau scoasa motorina din rezervor.si nu au vrut sa ma ajute.niste cacati aia de la eurial.ca si cei de la valcea unde fac smecherii la piese si le pun second.cei mai buni parerea mea sunt la timisoara.apropo nu sunt din timisoara ca sa credeti ca mii laud pe ai mei.sunt oltean.si cei la de craiova sunt vai mama lor,dar mai buni ca aia de la valcea.cei mai de rahat.sincer pe cei din pitesti nu i=am incercat.si atentie daca va da prin cap sa le bagati la cursee mine m-a lasat folia de la airbag sofer .care tin sa va zic costa 8.3 milioane lei vechi.noroc ca am avut garantie.atat am avut probleme cu ea.cea mai mare problema e ca in 35 de mii de km mi s-au dus cauciucurile.pirreli pzero.si sunt scumpe.ca e cea mai nenorocita de cauciuc. 205.50.17.nu gasesti nici o marca sub 8.5 milioane.dar sta super pe curbe cu garda mica. in rest va urez cat mai putine probleme.eu am 1.6hdi 110hp.dar reviziile de la 60 de mii incolo vor trece de 20 de milioane(cel putin asa am auzit in service)numai bine va doresc si conduceti cu atentie
nza is offline   Reply With Quote
Old 15-02-06, 22:18   #2
AmG

Stage 2
 
AmG's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 45
Default

eu am 307 sw 2.0 hdi si am aproape 50.000..si unik problema d pana acu a fost inlocuirea unei sigurantze..
Probabil k unii au pur si simplu ghinion..sorry 4 u..
Iar reviziile m-au costat pana acu mai mult la o dacie papuc cu motor de renault dekt la peugeot..
AmG is offline   Reply With Quote
Old 24-02-06, 01:50   #3
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default

Sincer nu am fost niciodata la service la Tm, dar in schimb am fost la arad pt revizii...La arad este un tip,ceva sarb daca nu ma insel,care e super bun.Am un 206cc care are 62.000km si cu care nu am avut decat o sg prb (nici macar o siguranta nu iam schimbat) si anume : clemele de la decap.Fiind facute din fonta,mi sau rupt de 2 ori (cei de la service au zis ca din cauza ca bruschez masina ,dar eu zic pur si simplu ca sunt proaste,iar acum miam facut cleme din otel,si nu mai am nici o treaba).

Revenind la Serviceuri,spuneam de tipul ala,am stat 4 ore pe diagnoza pana a venit tipul ala si ia luat 10 minute sa spuna ca e clema rupta si a schimbato urgent.(pe diagnoza scria ceva gen \"eroare de senzor\", si masina nu se decapota,si toti mecanicii se intrebau ce are)
andy_krt is offline   Reply With Quote
Old 12-03-06, 22:54   #4
sandrei

Stage 5
 
sandrei's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

un sfat foarte util pt toti: intotdeauna sa cereti inapoi piesele vechi care au fost date jos de pe masina si inlocuite cu altele noi...asta ca sa nu va treziti cu.....sa zicem "lucruri" neplacute
__________________
Upgraded to CTR 11580 Type R
"GOD invented i-VTEC so that mortals can be closer to heaven!"
sandrei is offline   Reply With Quote
Old 13-03-06, 15:04   #5
AmG

Stage 2
 
AmG's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 45
Wink Re: vai mama lor cu service-ul lor

Bun sfat! E cam aiurea sa te apuci sa ceri piesele inapoi dar..merita
AmG is offline   Reply With Quote
Old 13-03-06, 18:25   #6
sandrei

Stage 5
 
sandrei's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

sunt obligati sa te intrebe daca le doresti cele schimbate inapoi...asa se procedeaza in multe service-uri, pt ca multe piese se pot reconditiona si in modul acesta ei le trimit dincolo si mai scot un banut pe ele...asa ca va sfatuiesc sa le cereti..fara rusine...pt ca sunt obligati sa vi le dea..fara sa intrebati...basfta
sandrei is offline   Reply With Quote
Old 24-03-06, 23:49   #7
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Thumbs up Re: vai mama lor cu service-ul lor

Quote:
Originally Posted by sandrei
un sfat foarte util pt toti: intotdeauna sa cereti inapoi piesele vechi care au fost date jos de pe masina si inlocuite cu altele noi...asta ca sa nu va treziti cu.....sa zicem "lucruri" neplacute

asta daca stiti sa faceti diferenta intre o pompa de ulei si una de apa,intre un filtru de benzina si o pompa de benzina.Ei au la servisce piese demontate cu lazile,nu-i costa nimic sa va dea "un bratz" de fiare zicind ca sint ale voastre.Cit despre placute de frina....care sint schimbate mai frecvent,la fel au "in dotare" tone.Daca vor "sa va faca" ,va "fac".Sa-mi fie cu iertare interventia.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 03-04-06, 19:25   #8
sandrei

Stage 5
 
sandrei's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,300
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

de aceea....SERIILE SUNT SERII ......deskideti-va o agenda )
sandrei is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 06:09   #9
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Am citit aceste posturi si nu ma surprinde sa se intample asta in Romania din pacate.

Acum vine si intrebarea mea.
Vreau sa imi iau un 206. Am gasit unul din 2004 1,4 benzina si unul din 2003 1,9 D. Ce trebuie sa verific atat la masina cat si la acte ? Astept raspunsurile voastre.

PS Cei din zona Calarasi am inteles ca isi fac reviziile in Bulgaria pt ca in Ro sunt preturile mari la piese si serviciile lasa de dorit...exact cum ati spus si voi.
__________________
Bau
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 10:40   #10
Andr3i

Stage 5
 
Andr3i's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,256
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Pai la un 206 iti dau eu niste sfaturi:

1. In primul rand duci masina la "tester" la un service care dispune de asa ceva. Astfel vei afla daca motorul are vreo defectiune sau nu
2. La service sa ridice masina pe elevator si sa verifice puntea spate in special (de obicei se strica la 206 rulmentii de pe spate si roata ori bate ori nu sta dreapta in aceste conditii).
3. La rotile din fata sa verifice bieletele si bratele (astea se strica cel mai repede)
4. Sa nu te arunci la unul cu prea multi kilometri (mai ales facuti in Romania)

si cam atat...
__________________

Andr3i is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 13:01   #11
Andre3y

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 508
Talking Re: vai mama lor cu service-ul lor

Quote:
Originally Posted by Andr3i
Pai la un 206 iti dau eu niste sfaturi:

1. In primul rand duci masina la "tester" la un service care dispune de asa ceva. Astfel vei afla daca motorul are vreo defectiune sau nu
2. La service sa ridice masina pe elevator si sa verifice puntea spate in special (de obicei se strica la 206 rulmentii de pe spate si roata ori bate ori nu sta dreapta in aceste conditii).
3. La rotile din fata sa verifice bieletele si bratele (astea se strica cel mai repede)
4. Sa nu te arunci la unul cu prea multi kilometri (mai ales facuti in Romania)

si cam atat...
Mai usor o duci la Dyno si ii ziki sa iti puna leptotu si firu si iti zike pe leptop ce are si ce ar trebui schimbat..
Andre3y is offline   Reply With Quote
Old 02-05-06, 13:49   #12
Andr3i

Stage 5
 
Andr3i's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,256
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Quote:
Originally Posted by Andre3y

Mai usor o duci la Dyno si ii ziki sa iti puna leptotu si firu si iti zike pe leptop ce are si ce ar trebui schimbat..
Pai si eu ce am zis?
Ce zici tu se numeste "tester"... iti baga mufa!

PS: Si un tester nu iti spune daca are bieleta, brat, rulment, etc. stricat
Andr3i is offline   Reply With Quote
Old 04-05-06, 08:54   #13
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Va multumesc mult ! Am notat cele spuse mai sus de voi. Sper sa devin cat mai repede membru Peugeot .

PS. Mai aveam cateva intrebari...totusi sunt masini fiabile ? Sunteti multumiti de ele ? (la 206 ma refer) Cum sunt dpdv calitate - pret ?
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 04-05-06, 10:13   #14
Andr3i

Stage 5
 
Andr3i's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,256
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Pai eu am un 1.6 si sunt multumit de performantele lui (in limita a unui motor de 1.6 16V bineinteles )

Ti-am enumerat problemele care le intalnesti la un 206, in rest ar mai fi plasticaraia care este destul de proasta la Peugeoturi in general (zdrangane) dar daca te ocupi de ea o poti face (schimbat cleme in zonele unde zdrangane, etc.)

In rest nu ai probleme cu un 206.... Eu de exemplu ii acord nota 8 din 10.

Bafta!
Andr3i is offline   Reply With Quote
Old 06-05-06, 23:27   #15
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: vai mama lor cu service-ul lor

Zaf...il iei pentru consum?
atunci ia 1,4hdi...4% motorina...super masinuta.
valib is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -