Salutare! Cam tarziu cu explicatii dar intervin si eu.De curind am terminat cu recarosarea masinii si pot sa va spun ca nu mi-a fost deloc usor.Trebuie sa va inarmati cu multa rabdare si aveti nevoie si de ceva bani.
referitor la acte va pot spune ce mi s-a cerut:
1)sa aduc masina veche la RAR sa-i faca identificarea si cartea caroseriei(masinii) noi,am platit taxa deidentificare de arox.90 lei si am completat o cerere de recarosare.
2)m-au trimis la un service agreat de RAR cu ambele masini sa-mi puna motorul vechi pe masina noua(asta inseamna rcarosare).mie pentri treaba asta mi s-a cerut 2000 lei.asta la un golf 3.M-am inteles cu seful service-ului si am platit doar 450 pentru deviz, iar schimbarea motorului am facut-o cu un prieten in curte
3)cu actele masinii vechi si noi si cu devizul de inlocuire m-am prezentat la RAR pentru omologare care m-a costat 700lei.Aveti grija cand va prezentati la omologare sa verificati bine masina la frane ,bucsi ,fum.Acolo mi-au facut ITP-ul,nu stiu cum e in alte parti ,,dar aici in judetul de unde sunt, domnii de la RAR sunt foarte exigenti si abia am trecut din a 2-a incercare.Dupa ,mi-au eliberat noua carte su seriile sasiului nou si un talonas cu ITP
4)am facut identificarea masini noi
5)caroseria veche am dus-o la fier vechi am obtinut ceva bani si certificatul de predare,care e foarte important.
6)cu certificatul de predare am radiat masina de la primarie
7)cu noua carte,asigurare,chitanta de talon,chitanta de inmatriculare de la primarie,actele masini noi traduse,copia dupa certificatul de predare(asta trebuie sa fie obligatoriu,altfel te pun sa platesti taxa de prima inmatriculare)m-am dus la unbirou acte auto.
Cam asta a fost,daca mai cunoasteti pe cineva care vrea sa faca recarosare le spuneti cum stau lucrurile.
Pe mine toata treaba m-a costat 5500 lei cu tot cu masina
BAFTA!!!!