Aceasta lege este utila circulatiei auto, ca masura preventiva, indiferent de ceea ce natura dispune in temperaturi si intemperii cand oamenii circula...
Iarna nu-i ca vara si aici este vorba tot de banii dumneavoastra ne-au zis-o mereu de sus in jos.
Preventiva va fi ordonanta numai daca aceasta lege se va ,,repara" pentru la anul
la urmatoarele defecte:
1. la tir-uri (obligatie mai mult de axa motrice)(este vorba si de frana sub 7 gr. C)
2. la data publicarii si termen intrare in vigoare
(trebuie un timp ca sa se poata ... conforma ... cei care stau la cozi si platesc preturi mai ridicate la anvelope pentru ca a intervenit brusc o lege ... cu termen de aplicare... ,,ieri".)
3. la vina de a ramane inzapezit, penalizata excesiv
(nimeni nu este mai presus de... vreme si capriciile ei... nu poti fi acuzat de ,,neglijenta" pentru asa ceva...)
(scoateti fratilor remorca si stati la drum sa aratati ca cum aveti neputinta de a actiona; fratii se ajuta intre ei, va creste solidaritatea soferilor vis-a-vis de duritatea a r t i f i c i a l a a legii anvelopelor si inzapezirilor ).
4. cu toate ca inca impune consum urias de energie cu pusul/ scosul de pe jante
(daca romanul are timp si bani sa caute si jante pt echipare de iarna sa scape de anacronica situatie de schimbare cu dezlipiri nenumarate (cel putin 3 (trei) pe an) aici este de spus si ca un program rabla pentru anvelope ar usura mijloacele si situatia (aviz Ministerului Mediului)
5. cu toate ca nu suntem in nordul extrem al Europei
(paralela 45 nu este cercul polar si unde mergea recomandarea de echipare cu cauciucuri de iarna, nu prea merge obligativitatea brusca si totala la autoturisme dar uitata la remorci si autotrenurile doar pe axa motrice...)