Forum 4Tuning

Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 05-05-08, 18:55   #46
Pugralph

Stage 4
 
Join Date: Apr 2008
Oras: Campina
Age: 24
Posts: 210
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: sa-mi iau Mazda RX 8??

Atunci ia-ti rx-8 si o sa ai bulit ambreiajul foarrte des!


Pugralph is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 14:29   #47
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Sfaturi Mazda RX-8

Salut toti membrii forumului!

Dupa cum am scris si in subiect as vrea sa achizitionez o Mazda RX-8. Din Germania...
In primul rand as vrea sa stiu cum e masina dpdv al rentabilitatii - se strica des, piesele sunt scumpe, cum se comporta motorul (tinand cont ca e un motor Wankel)? Prefer opinii cat mai avizate si mai obiective.

Bugetul meu nu e fix, dar am gasit o varianta cred foarte convenabila, dar nu imi pot da seama daca are sasiul avariat. Poate va puteti voi da seama din fotografie... De fapt, daca o masina are sasiul avariat ce se poate face (daca se mai poate face ceva)?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...63&origin=PARK
Sau alta varianta care mi se pare avantajoasa
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...69&origin=PARK

Parerea mea este ca ambele sunt avariate usor si daca le repar ies mai bina decat daca as lua una neaccidentata - ideea e sa nu fie ceva vital de inlocuit la ele...

Multumesc anticipat!
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 04:02   #48
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Oras: Bucuresti
Posts: 208
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

masina este una greu de intretinut,consuma intre 14-18% in traficul de bucuresti,piese greu de gasit chiar si la reprezentanta(am un prieten care alearga dupa un parbriz de 2 saptamani),defapt tu ai 2 motoare,cu 2 turbine legate unul de celalalt.lui i-a picat un motor si l-a schimbat cu totul.in schimb masina este una de exceptie din punct de vedere al performantelor,insa parerea mea e ca nu e o masina de romania.
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 05:09   #49
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Oras: Bucuresti
Age: 31
Posts: 2,002
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

ce zici tu acolo cu motoare si turbine (lol...) fratica? sfat personal...NU lua masina, e un gunoi imputit...arata doar bine, consuma enorm, nu fuge, o bate un 1.9tdi consuma cam 1-1.5L ulei / 1000km (O mie) ... daca ar scoate retarzii astia un rx8 cu motor de m3 mps ar avea super succes
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 10:33   #50
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Nu sunt din Bucuresti, traficul in BT e mult mai lejer ca in Bucuresti.
Mai mult, eu fac in medie 8 km/ zi, deci nu prea conteaza consumul - in loc de 125 lei/ luna ma va costa 150 lei/ luna - asta nu e o diferenta mare.

Cat despre motor, din cate stiu eu are un singur motor de 1.3 l - rotary engine. Si da, e mai pretentios, dar si inmatricularea e mai ieftina, asigurarea, deci pierd pe partea cu consumul dar castig pe altele - ies tot cam acolo sau la o diferenta care nu conteaza...

Varianta de 192 cai - 0-100 7.2 sec
Varianta de 230 cai - 0-100 6.4 sec
Sa nu mai vorbim de stabilitate...
Care 1.9 TDI o face?

Dar cum ziceam, sasiul la cele expuse mai sus e avariat? Multumesc!
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 16:10   #51
extasy_cristU

Stage 3
 
extasy_cristU's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Oras: Ploiesti
Posts: 103
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

la inmatriculare iti calculeaza romanu ca motor de 2.6 l.nu pot sa iti spun de ce dar poate stiu alti membrii mai avizati
extasy_cristU is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 14:58   #52
2fast4you
Hyundai Driver

Stage 5
 
Join Date: Dec 2004
Oras: Bucuresti
Age: 28
Posts: 392
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Si yo am auzit de chestia asta ca masina e inmatriculata ca avand motor de 2.6
2fast4you is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 15:17   #53
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Oras: Bucuresti
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by 2fast4you View Post
Si yo am auzit de chestia asta ca masina e inmatriculata ca avand motor de 2.6
Motorul de 1,3 Wankel este considerat a fi ECHIVALENTUL unui motor de 2,6 Otto, si este trecut astfel si la asigurari,impozite..tot!
Cat despre masina..daca vrei sa dai 125-150 lei pe benzina pe luna..nu e masina pentru tine..crede-ma
Gandeste-te ca o sa dai o suma considerabila si pe ulei , ca sa nu zic si de alte consumabile.
Cauta-ti alta masina.
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 16:12   #54
2fast4you
Hyundai Driver

Stage 5
 
Join Date: Dec 2004
Oras: Bucuresti
Age: 28
Posts: 392
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Da dar mi se pare absurd atata timp cat el este de 1.3
2fast4you is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 23:58   #55
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Oras: Bucuresti
Posts: 208
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

greaseala mea.are 2 rotoare motorul,nu are pistoane.durata de viata destul de mica.sincer zic ca nu se merita.in banii astia gasesti ceva mai putin pretentios si cu performante asemanatoare.
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 00:57   #56
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Oras: undeva in balkani
Age: 33
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

sfatul meu este sa cauti un opel astra bertone 2.0 turbo daca vrei performanta asemanatoare
nu incerca s a te complici doar de dragul ca arata bine si are prestanta
\gindestete apoi la viitor si la consumabilele cit o sa te coste si cit te tine pe tine buzunarul nu te arunca aiurea pt ca platesti mult mai multi bani pe o masina care d e fapt iti ofera si altele aceleasi performante cu cheltuieli mai mici
este doar un sfat BAFTA


UITE SI NISTE POZE POATE TE FACE SA TE INDREPTI CATRE ELE
__________________
CIT TRAIESTI INVETI !!! DAR IN FINAL , TOT PROST MORI !!!

Last edited by FIGHET; 24-06-08 at 01:12.
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 01:42   #57
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Oras: CAPITALA
Posts: 496
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by ave_eddy View Post
Nu sunt din Bucuresti, traficul in BT e mult mai lejer ca in Bucuresti.
Mai mult, eu fac in medie 8 km/ zi, deci nu prea conteaza consumul - in loc de 125 lei/ luna ma va costa 150 lei/ luna - asta nu e o diferenta mare.

Cat despre motor, din cate stiu eu are un singur motor de 1.3 l - rotary engine. Si da, e mai pretentios, dar si inmatricularea e mai ieftina, asigurarea, deci pierd pe partea cu consumul dar castig pe altele - ies tot cam acolo sau la o diferenta care nu conteaza...

Varianta de 192 cai - 0-100 7.2 sec
Varianta de 230 cai - 0-100 6.4 sec
Sa nu mai vorbim de stabilitate...
Care 1.9 TDI o face?

Dar cum ziceam, sasiul la cele expuse mai sus e avariat? Multumesc!
uite 1.9 tedeiul meu o bate de o asculta cu urechea...
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 19:53   #58
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Multumesc pentru sfaturi!

Voi vedea ce voi face, sunt cam zapacit...
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 25-06-08, 01:54   #59
2 Bad

Stage 4
 
2 Bad's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Oras: Timisoara
Posts: 240
Member of:
[Nissan]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

am incercat o asemenea masina la salonul auto de la geneva...

nu as recomanda... in primul rand, nu e un coupe pur-sange cum ai vrea. pana si geamurile (care au rama) te dezamagesc. in spate NU prea este loc si exista o imensa "bara" care pleaca de la bord, schimbator de viteze si se termina prin mijlocul "banchetei" din spate... nu este functionala.

motorul mananca ulei parca-l bea, necesita foarte foarte multa intretinere care nu prea se gaseste in romania. recomand sa cauti o masina mai putin pretentioasa, in special pentru drumurile noastre... asta doar daca vrei sa o conduci ca lumea... ca sa o duci de acasa pana la lucru, 3 - 10 kilometri pe zi, no problemo
2 Bad is offline   Reply With Quote
Old 25-06-08, 02:46   #60
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Oras: undeva in balkani
Age: 33
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by tzatzichi View Post
uite 1.9 tedeiul meu o bate de o asculta cu urechea...
totusi ar trebui sa pastrezi proportile si sa nu faci o asemenea comparatie , ai sa incercam sa nu ducem omu in eroare.....
tdi este doar un tdi.......
iar ce avem la mazda rx8 este cu totul alceva
bafta
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 2010  

Stage 5
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2 - Copyright 2012 4Tuning