Forum 4Tuning

Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 05-05-08, 17:55   #46
Pugralph

Stage 4
 
Join Date: Apr 2008
Oras: Campina
Age: 26
Posts: 210
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: sa-mi iau Mazda RX 8??

Atunci ia-ti rx-8 si o sa ai bulit ambreiajul foarrte des!


Pugralph is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 13:29   #47
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Sfaturi Mazda RX-8

Salut toti membrii forumului!

Dupa cum am scris si in subiect as vrea sa achizitionez o Mazda RX-8. Din Germania...
In primul rand as vrea sa stiu cum e masina dpdv al rentabilitatii - se strica des, piesele sunt scumpe, cum se comporta motorul (tinand cont ca e un motor Wankel)? Prefer opinii cat mai avizate si mai obiective.

Bugetul meu nu e fix, dar am gasit o varianta cred foarte convenabila, dar nu imi pot da seama daca are sasiul avariat. Poate va puteti voi da seama din fotografie... De fapt, daca o masina are sasiul avariat ce se poate face (daca se mai poate face ceva)?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...63&origin=PARK
Sau alta varianta care mi se pare avantajoasa
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...69&origin=PARK

Parerea mea este ca ambele sunt avariate usor si daca le repar ies mai bina decat daca as lua una neaccidentata - ideea e sa nu fie ceva vital de inlocuit la ele...

Multumesc anticipat!
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 03:02   #48
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Oras: Bucuresti
Posts: 208
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

masina este una greu de intretinut,consuma intre 14-18% in traficul de bucuresti,piese greu de gasit chiar si la reprezentanta(am un prieten care alearga dupa un parbriz de 2 saptamani),defapt tu ai 2 motoare,cu 2 turbine legate unul de celalalt.lui i-a picat un motor si l-a schimbat cu totul.in schimb masina este una de exceptie din punct de vedere al performantelor,insa parerea mea e ca nu e o masina de romania.
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 04:09   #49
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Oras: Bucuresti
Age: 32
Posts: 2,001
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

ce zici tu acolo cu motoare si turbine (lol...) fratica? sfat personal...NU lua masina, e un gunoi imputit...arata doar bine, consuma enorm, nu fuge, o bate un 1.9tdi consuma cam 1-1.5L ulei / 1000km (O mie) ... daca ar scoate retarzii astia un rx8 cu motor de m3 mps ar avea super succes
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 09:33   #50
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Nu sunt din Bucuresti, traficul in BT e mult mai lejer ca in Bucuresti.
Mai mult, eu fac in medie 8 km/ zi, deci nu prea conteaza consumul - in loc de 125 lei/ luna ma va costa 150 lei/ luna - asta nu e o diferenta mare.

Cat despre motor, din cate stiu eu are un singur motor de 1.3 l - rotary engine. Si da, e mai pretentios, dar si inmatricularea e mai ieftina, asigurarea, deci pierd pe partea cu consumul dar castig pe altele - ies tot cam acolo sau la o diferenta care nu conteaza...

Varianta de 192 cai - 0-100 7.2 sec
Varianta de 230 cai - 0-100 6.4 sec
Sa nu mai vorbim de stabilitate...
Care 1.9 TDI o face?

Dar cum ziceam, sasiul la cele expuse mai sus e avariat? Multumesc!
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 22-06-08, 15:10   #51
extasy_cristU

Stage 3
 
extasy_cristU's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Oras: Ploiesti
Posts: 103
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

la inmatriculare iti calculeaza romanu ca motor de 2.6 l.nu pot sa iti spun de ce dar poate stiu alti membrii mai avizati
extasy_cristU is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 13:58   #52
2fast4you
Hyundai Driver

Stage 5
 
Join Date: Dec 2004
Oras: Bucuresti
Age: 30
Posts: 392
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Si yo am auzit de chestia asta ca masina e inmatriculata ca avand motor de 2.6
2fast4you is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 14:17   #53
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Oras: Bucuresti
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by 2fast4you View Post
Si yo am auzit de chestia asta ca masina e inmatriculata ca avand motor de 2.6
Motorul de 1,3 Wankel este considerat a fi ECHIVALENTUL unui motor de 2,6 Otto, si este trecut astfel si la asigurari,impozite..tot!
Cat despre masina..daca vrei sa dai 125-150 lei pe benzina pe luna..nu e masina pentru tine..crede-ma
Gandeste-te ca o sa dai o suma considerabila si pe ulei , ca sa nu zic si de alte consumabile.
Cauta-ti alta masina.
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 15:12   #54
2fast4you
Hyundai Driver

Stage 5
 
Join Date: Dec 2004
Oras: Bucuresti
Age: 30
Posts: 392
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Da dar mi se pare absurd atata timp cat el este de 1.3
2fast4you is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 22:58   #55
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Oras: Bucuresti
Posts: 208
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

greaseala mea.are 2 rotoare motorul,nu are pistoane.durata de viata destul de mica.sincer zic ca nu se merita.in banii astia gasesti ceva mai putin pretentios si cu performante asemanatoare.
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 23:57   #56
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Oras: undeva in balkani
Age: 34
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

sfatul meu este sa cauti un opel astra bertone 2.0 turbo daca vrei performanta asemanatoare
nu incerca s a te complici doar de dragul ca arata bine si are prestanta
\gindestete apoi la viitor si la consumabilele cit o sa te coste si cit te tine pe tine buzunarul nu te arunca aiurea pt ca platesti mult mai multi bani pe o masina care d e fapt iti ofera si altele aceleasi performante cu cheltuieli mai mici
este doar un sfat BAFTA


UITE SI NISTE POZE POATE TE FACE SA TE INDREPTI CATRE ELE
__________________
CIT TRAIESTI INVETI !!! DAR IN FINAL , TOT PROST MORI !!!

Last edited by FIGHET; 24-06-08 at 00:12.
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 00:42   #57
tzatzichi

Stage 5
 
tzatzichi's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Oras: CAPITALA
Posts: 508
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by ave_eddy View Post
Nu sunt din Bucuresti, traficul in BT e mult mai lejer ca in Bucuresti.
Mai mult, eu fac in medie 8 km/ zi, deci nu prea conteaza consumul - in loc de 125 lei/ luna ma va costa 150 lei/ luna - asta nu e o diferenta mare.

Cat despre motor, din cate stiu eu are un singur motor de 1.3 l - rotary engine. Si da, e mai pretentios, dar si inmatricularea e mai ieftina, asigurarea, deci pierd pe partea cu consumul dar castig pe altele - ies tot cam acolo sau la o diferenta care nu conteaza...

Varianta de 192 cai - 0-100 7.2 sec
Varianta de 230 cai - 0-100 6.4 sec
Sa nu mai vorbim de stabilitate...
Care 1.9 TDI o face?

Dar cum ziceam, sasiul la cele expuse mai sus e avariat? Multumesc!
uite 1.9 tedeiul meu o bate de o asculta cu urechea...
tzatzichi is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 18:53   #58
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Oras: Flotant
Posts: 12
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Multumesc pentru sfaturi!

Voi vedea ce voi face, sunt cam zapacit...
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 25-06-08, 00:54   #59
2 Bad

Stage 4
 
2 Bad's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Oras: Timisoara
Posts: 240
Member of:
[Nissan]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

am incercat o asemenea masina la salonul auto de la geneva...

nu as recomanda... in primul rand, nu e un coupe pur-sange cum ai vrea. pana si geamurile (care au rama) te dezamagesc. in spate NU prea este loc si exista o imensa "bara" care pleaca de la bord, schimbator de viteze si se termina prin mijlocul "banchetei" din spate... nu este functionala.

motorul mananca ulei parca-l bea, necesita foarte foarte multa intretinere care nu prea se gaseste in romania. recomand sa cauti o masina mai putin pretentioasa, in special pentru drumurile noastre... asta doar daca vrei sa o conduci ca lumea... ca sa o duci de acasa pana la lucru, 3 - 10 kilometri pe zi, no problemo
2 Bad is offline   Reply With Quote
Old 25-06-08, 01:46   #60
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Oras: undeva in balkani
Age: 34
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfaturi Mazda RX-8

Quote:
Originally Posted by tzatzichi View Post
uite 1.9 tedeiul meu o bate de o asculta cu urechea...
totusi ar trebui sa pastrezi proportile si sa nu faci o asemenea comparatie , ai sa incercam sa nu ducem omu in eroare.....
tdi este doar un tdi.......
iar ce avem la mazda rx8 este cu totul alceva
bafta
FIGHET is offline   Reply With Quote
- Copyright 2016 4Tuning -