VR6 si daca se poate si 2,9. Dar taxele sunt mari, din pacate.
G60 recomand, dar depinde cat de obosit e G-Laderul. Se poate urca destul de usor puterea. Laderul se poate schimba cu un Eaton de Mercedes dar masina nu mai e originala. Depinde cat de mult de pasioneaza aspectul originalitatii. Corrado este deja o masina colectabila, si eu unul as tine-o in forma originala.
2,0 pare cea mai OK varianta, este un motor fiabil si nici nu omoara la taxe, consum.
1,8 ca ultima varianta.
Atentie insa la caroserie : elementele de caroserie de Corrado sunt fff greu pana la imposibil de gasit, in stare noua. Costa o caruta de bani. Dezmembrari dar si acolo nu prea se mai gasesc. In rest, unele modele de Corrado veneau cu multe dotari pentru vremea lor, si ca urmare multe chestii care pot cauza probleme pe partea de electrica.
Per total, o masina ffff frumoasa, care a iesit din tipare la vremea ei. Sau ca sa o spun pe romaneste 'a rupt gura targului'. Si continua sa o rupa mai ales acum cand au devenit din ce in ce mai rare.