Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-16, 14:23   #1
batyk98
 
Join Date: Feb 2016
Posts: 0
Default Sfat masina pentru incepatori

Salutari. Sunt incepator si as vrea sa-mi iau o masina pana in 3000euro,dar nu ma pot decide in privinta motorizarii.. Nu o sa fac mai mult de 10 000km pe an, mai mult pe oras. Cel mai mult ma intereseaza consumul dar si intretinerea... M-ar ajuta foarte mult un calcul pe X ani benzina vs diesel la un rulaj de 10 000km pe an(70%oras) incluzand consumul, intretinerea si taxele... Sunt interesat de masini mici hatchback cum ar fi : Polo(1,2/1,4benzina , 1,4diesel) , Fiesta (1,4benzina , 1,4 diesel) , Grande Punto , Punto , Corsa(1.0/1.2 benzina , 1,3diesel). Nu vreau masini cu sute de mii de km si mai batrane decat mine...

Va multumesc mult !
batyk98 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-16, 18:26   #2
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Sfat masina pentru incepatori

La 10,000km pe an si mai mult oras UITA DE DIESEL. Nu are sens sa iti faci nu stiu ce calcule complicate. La 10,000/an nu se merita Dieselul de nici o culoare de fapt, indiferent de traficul pe care il faci.
Motoarele diesel pe care le vrei, nu sunt nici pe departe cele mai reusite motoare. Traficul in oras, mai ales pe distante scurte, va duce mai mult ca sigur la uzura prematura a injectoarelor, turbinei, ambreiaj. Costul acestor piese + manopera va depasi cu mult economia pe care o vei face din diferenta de consum.