Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 19-09-13, 19:52   #1
cosmindavid
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 0
Default Achizitie noua pana in 2500E

Salut,

Dupa cum spune si titlul, am la dispozitie o suma de 2500E, maxim 2700, si doresc achizitia unei masini noi.
Ma intereseaza :
1. consum redus ( sunt student)
2. taxe mici ( asigurare, impozit etc)

Ma tot bate gandul la un Opel Corsa, am auzit numai lucruri bune, cum ar fi consumul redus in oras, dar m-am gandit sa cer si pe aici niste sfaturi.

So ?
cosmindavid is offline   Reply With Quote
Old 19-09-13, 22:41   #2
exilon

Stage 1
 
Join Date: May 2013
Posts: 14
Default Re: Achizitie noua pana in 2500E

Quote:
Originally Posted by cosmindavid View Post
Salut,

Dupa cum spune si titlul, am la dispozitie o suma de 2500E, maxim 2700, si doresc achizitia unei masini noi.
Ma intereseaza :
1. consum redus ( sunt student)
2. taxe mici ( asigurare, impozit etc)

Ma tot bate gandul la un Opel Corsa, am auzit numai lucruri bune, cum ar fi consumul redus in oras, dar m-am gandit sa cer si pe aici niste sfaturi.

So ?
Masina noua cu 2500 euro? Poate o motocicleta
exilon is offline   Reply With Quote
Old 19-09-13, 22:55   #3
cosmindavid
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 0
Default Re: Achizitie noua pana in 2500E

Second-hand, bine inteles.
cosmindavid is offline   Reply With Quote
Old 20-09-13, 02:04   #4
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Achizitie noua pana in 2500E

Masina e noua cand este inca la reprezentanta, dupa ce o iei tu, devine second hand, si nu va mai fi noua in veci.