Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 15-06-13, 00:13   #1
Villy100

Stock
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1
Default Achizitie - masina SH

Buna seara! Ma numesc Razvan si sunt student in Iasi. De ceva timp am pus niste banuti la pastrare, iar pana la sfarsitul lunii iunie voi avea cam 1000-1100 de euro. Acum 1-2 saptamani am inceput sa urmaresc anunturile de pe site-urile auto, insa nu imi pot face nici o idee despre ce as putea alege - ma refer la o alegere cat de cat buna. Stiu ca nu sunt bani multi, stiu ca nu prea am dreptul sa fac pretentii la o masina, insa este cea mai mare suma stransa de mine pana acum si am decis ca vreau sa ii investesc (sper sa fie o investitie buna) intr-o masina. Va rog sa ma indrumati in a lua decizia corecta caci in fiecare zi ma razgandesc in privinta marcii, datorita celor citite pe internet. Va dati seama ca as prefera un motor mic, datorita consumului mic ( studentie - bani putini, cei care au trecut prin asa ceva, cunosc sentimentul ) si o singura optiune conteaza : aer conditionat. E destul de greu vara intr-o masina fara aer conditionat (sau nu? chiar astept pareri si in privinta acestui fapt)...Tin sa mai mentionezi ca ultima mea optiune ar fi VW Golf III ( pur si simplu nu imi place...) La nevoie mai pot face rost de vreo 200 de euro...deci, suma maxima maxima admisa ar fi de vreo 1300 de euro. Era sa uit : cred ca pana in toamna pot face rost de vreo 400 de euro si pentru inmatriculare, deci nu trebuie sa fie neaparat inmatriculata. Altceva nu prea imi mai vine in minte acum, asa ca astept cu nerabdare sfaturile voastre. Va multumesc!