Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-10-05, 16:35   #1
bogdanelius

Stage 3
 
bogdanelius's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 107
Default Consum exagerat calibra

Am bagat benzina de 1 mil ... adik approx. 30 de litri si dupa 120 km eram deja pe rezerva


Si asta de la o perioada incoace pt ca inainte imi lua 12L/100km ...


Ce sa se fi dereglat ? care sa fie cauza ?

(Calibra 8v)
__________________
Toyota Garage Cluj Napoca
bogdanelius is offline   Reply With Quote
Old 21-10-05, 17:08   #2
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

debitmetru mai mult k sigur
SpeedeR is offline   Reply With Quote
Old 21-10-05, 17:26   #3
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

...sau regulatorul de presiune.....
yknot is offline   Reply With Quote
Old 21-10-05, 18:55   #4
bogdanelius

Stage 3
 
bogdanelius's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 107
Default

Am impresia ca nu am termostat si motorul sta mai mereu rece ... sa fie asta problema ?
bogdanelius is offline   Reply With Quote
Old 23-10-05, 08:24   #5
l8m8alwayz

Stage 3
 
l8m8alwayz's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 108
Default

Ai un Calibra V8 ?...asta ma mira un pic deoarece nu se gasesc pe toate drumurile motoarele astea...shi mai greu sa gaseshti unul bun deoarece majoritatea calibrelor echipate cu un V8 participau la super cursa aia din Germania....DTM sau ceva de genu asta...in fine...da mai multe detalii despre motor..daca ai facut schimbari...daca ai schimbat motorul shi vei avea mai multe raspunsuri...momentan vad ca s`a vb de debitmetru..daca ai schimbat motorul shi debitmetrul nu SCHIMBA`L cat mai repede cu unu original shi pt motorizarea respectiva....ashtept detalii....bafta !
__________________
Hope God likes me !
l8m8alwayz is offline   Reply With Quote
Old 23-10-05, 09:58   #6
mara

Stage 4
 
mara's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 214
Default

8v (valve)!
mara is offline   Reply With Quote
Old 23-10-05, 10:37   #7
DnI

Stage 5
 
DnI's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of:
[Moderators]
Default

8 valve poate tata... mai exista V6 eventual... care sunt mai rare putin...

verifica in primul rand senzorul de temperatura... masoara-l si vezi daca iti functioneaza in limitele corecte date in manual. (vezi atasament)

sau sonda lambda tot la fel trebuie sa o verifici...

daca nu, te duci la tester pentru ca este futere mare cu electronica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	temp_256.jpg
Views:	127
Size:	10.1 KB
ID:	47342  
__________________
ex. Astra Bertone TURBO
ex. Reno 5 GT TURBO
ex. Opel Calibra 2.0 16v
DnI is offline   Reply With Quote
Old 25-11-05, 09:50   #8
Pacatosu

Stage 4
 
Pacatosu's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of:
[PORSCHE]
Default

DNI-ul stie...
Pacatosu is offline   Reply With Quote
Old 28-11-05, 21:15   #9
D_M_X

Stage 5
 
D_M_X's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of:
[VW]
Default

masina mea nu are sonda lambda.. si nu consuma atat. am avut senzorul de temp si nu consuma in halul asta.... cred ca trebuie sa cauti pe cineva sa te ajute sa schimbi debimetru si sa vezi daca ati consuma la fel sau si mai simplu sa te duci sa bagi masina pe calculator......oricum din cate am inteles o 8v consuma putin mai mult decat un sfi. Si in gen pe cei care i-am auzit ca au consumuri exagerate au avut prb cu debimetru
D_M_X is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -