Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
09-11-07, 14:17
|
#1
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of: [Observator 4tuning] [4Tuning International] [KATANA TEAM] [Opel] [RENAULT]
|
Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Salutare,
Am un amic ce si-a luat din Germania o Skoda Octavia 1.9 TDI din 2001.
Problema e ca nu s-a uitat pe acte si cand a ajuns acasa a vazut ca masina are motorul la comanda, merge super bine insa nu e euro 3 ci euro 2.
Stie careva daca exista o posibilitate sa se schimbe de la euro 2 la 3 sau 4 (ca il rupe taxa).. ce se foloseste, catalizatori ceva (la testul de RAR i-au iesit oricum normele pentru euro 3), vreun service autorizat?
|
|
|
10-11-07, 01:08
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
RAR nu recunoaste nici un fel de conversie la o norma antipoluare superioara.Pentru ei,ce a facut casa constructoare,ramane batut in cuie
|
|
|
10-11-07, 12:03
|
#3
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of: [Observator 4tuning] [4Tuning International] [KATANA TEAM] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
La asta ma refeream cand am cerut detalii cu privire la un service autorizat si care sa foloseasca piese omologate... trebuie sa existe ceva care sa modifice clasa de poluare... altceva insa decat schimbarea motorului
Mai are varianta inscrierii masinii pe fundatie pentru a scapa de taxa de prima inmatriculare.. insa asta e ultima lui optiune.
|
|
|
10-11-07, 14:17
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
|
|
|
10-11-07, 14:42
|
#5
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by Marson
La asta ma refeream cand am cerut detalii cu privire la un service autorizat si care sa foloseasca piese omologate... trebuie sa existe ceva care sa modifice clasa de poluare... altceva insa decat schimbarea motorului
Mai are varianta inscrierii masinii pe fundatie pentru a scapa de taxa de prima inmatriculare.. insa asta e ultima lui optiune.
|
cum adik inscriere pentru fundatie!??!?!?! scapi de taxa de inamtriculare?....am auzit k dak aduci o masina si o incscrii pe numele unui handicapat pesnionar(nu conteaza gradul sau tipul handicpului) cik te-ar scuri de taxa de inamtriculare.ESTE ADEVARAT?
|
|
|
10-11-07, 16:16
|
#6
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by platon911
cum adik inscriere pentru fundatie!??!?!?! scapi de taxa de inamtriculare?....am auzit k dak aduci o masina si o incscrii pe numele unui handicapat pesnionar(nu conteaza gradul sau tipul handicpului) cik te-ar scuri de taxa de inamtriculare.ESTE ADEVARAT?
|
Asta am auzit si eu..si cica ar fi adevarat...
Apucati-va de cautat handicapati care iau pensie
|
|
|
10-11-07, 16:27
|
#7
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,194
Member of: [VW]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by turbojack
Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
|
Asa este din pacate ai nostri is mai cu coarne si nu ii intereseaza in schimb la nemti se poate face trecerea de la un euro 1 la 2 sau 3-4 etc.Deci sigur asta iti iese din plan pt ca la RAR nu iti iau in considerare, si eu am auzit la fel ca daca inscri pe o persoana handicapata scapi de taxa de inmatriculare.Bafta si sa ne zici si noua ce ai rezolvat
|
|
|
11-11-07, 09:57
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by *-_Speed_-*
... daca inscri pe o persoana handicapata scapi de taxa de inmatriculare.
|
Sunt scutite de taxa doar autovehicolele cu dotari speciale pentru persoanele cu handicap ,adica cele cu comenzi trecute in preponderenta la mana (acceleratie,ambreiaj si chiar frana).
|
|
|
13-11-07, 22:06
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by Marson
Salutare,
Am un amic ce si-a luat din Germania o Skoda Octavia 1.9 TDI din 2001.
Problema e ca nu s-a uitat pe acte si cand a ajuns acasa a vazut ca masina are motorul la comanda, merge super bine insa nu e euro 3 ci euro 2.
Stie careva daca exista o posibilitate sa se schimbe de la euro 2 la 3 sau 4 (ca il rupe taxa).. ce se foloseste, catalizatori ceva (la testul de RAR i-au iesit oricum normele pentru euro 3), vreun service autorizat?
|
Poti sa-mi trimiti brieful german pe un fax? Cum adica motor pe comanda?
0049-32 21 - 1195 771. Incerc sa te ajut.
|
|
|
14-11-07, 13:23
|
#10
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of: [Observator 4tuning] [4Tuning International] [KATANA TEAM] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by turbo2007
Poti sa-mi trimiti brieful german pe un fax? Cum adica motor pe comanda?
0049-32 21 - 1195 771. Incerc sa te ajut.
|
Eu sunt in Berlin... 030- 81801705... ne auzim
|
|
|
17-11-07, 11:44
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by turbojack
Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
|
Draga turbojack si ceilalti,
nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata de un specialist de la organizatie recunoscuta in EU ( in Germania de ex. TÜV sau DEKRA sau altele)
Pot sa dau si cazuri concrete, unde a trebuit sa acepte. Este drept ca greoi insa nu se mai pot juca cu dreptul din comunitate.
|
|
|
18-11-07, 09:12
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by turbo2007
Draga turbojack si ceilalti,
nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata de un specialist de la organizatie recunoscuta in EU ( in Germania de ex. TÜV sau DEKRA sau altele)
Pot sa dau si cazuri concrete, unde a trebuit sa acepte. Este drept ca greoi insa nu se mai pot juca cu dreptul din comunitate.
|
tu se pare ca traiesti pe alta planeta omule ! R.A.R nu o sa-ti acepte niciodata modificatu ala din euro 2 in euro 3 sau 4 , regulile R.A.R. au fost facute de niste ciobani cu diplome iar foarte multi ce lucra acolo sunt niste nulitati ! iar pentru iei "legea e lege " adica nu o sa o faca ! nici chiar pentru spaga daca nu te cunosc .
|
|
|
18-11-07, 11:21
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by turbo2007
....nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata .....
|
OK.
Pentru a nu mai discuta discutii aveti ocazia sa puneti aceasta intrebare,chiar celor ce fac acestor omologari.
Bafta!....si rabdare.
|
|
|
18-11-07, 13:01
|
#14
|
4Tuning International Member
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of: [Observator 4tuning] [4Tuning International] [KATANA TEAM] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
intrebarea a fost adresata RAR... astept raspunsul.
...cat despre cum functioneaza sistemul in Germania (care nu este alta planeta... sau poate ca este in comparatie cu Romania )... aici sistemul este deschis tuturor posibilitatilor... iar in plus... totul este legal. (Daca TüV sau Dekra - un fel de RAR al nemtilor ii omologheaza o norma de euro3... nu cred ca ai nostri vor avea ceva de obiectat)
...turbo2007... ma gasesti si pe skype - mario_nico80 ...telefonic s-ar parea ca nu ne sincronizam.
Multumesc tuturor pentru suportul accordat.
|
|
|
18-11-07, 21:52
|
#15
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
|
Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4
Quote:
Originally Posted by Marson
intrebarea a fost adresata RAR... astept raspunsul.
...cat despre cum functioneaza sistemul in Germania (care nu este alta planeta... sau poate ca este in comparatie cu Romania )... aici sistemul este deschis tuturor posibilitatilor... iar in plus... totul este legal. (Daca TüV sau Dekra - un fel de RAR al nemtilor ii omologheaza o norma de euro3... nu cred ca ai nostri vor avea ceva de obiectat)
...turbo2007... ma gasesti si pe skype - mario_nico80 ...telefonic s-ar parea ca nu ne sincronizam.
Multumesc tuturor pentru suportul accordat.
|
Am increcat pe skype. M-ar interesa si pe mine ce raspund ei. Insa EU STIU CA tatal meu, care se ocupa de astfel de legi nu ma minte. Este cum am scris si v-a ramane asa.
|
|
|
|
|