Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-07, 14:17   #1
Marson
4Tuning International Member


Stage 5
 
Marson's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of:
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[KATANA TEAM]
[Opel]
[RENAULT]
Question Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Salutare,
Am un amic ce si-a luat din Germania o Skoda Octavia 1.9 TDI din 2001.
Problema e ca nu s-a uitat pe acte si cand a ajuns acasa a vazut ca masina are motorul la comanda, merge super bine insa nu e euro 3 ci euro 2.

Stie careva daca exista o posibilitate sa se schimbe de la euro 2 la 3 sau 4 (ca il rupe taxa).. ce se foloseste, catalizatori ceva (la testul de RAR i-au iesit oricum normele pentru euro 3), vreun service autorizat?
Marson is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 01:08   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

RAR nu recunoaste nici un fel de conversie la o norma antipoluare superioara.Pentru ei,ce a facut casa constructoare,ramane batut in cuie
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 12:03   #3
Marson
4Tuning International Member


Stage 5
 
Marson's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of:
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[KATANA TEAM]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

La asta ma refeream cand am cerut detalii cu privire la un service autorizat si care sa foloseasca piese omologate... trebuie sa existe ceva care sa modifice clasa de poluare... altceva insa decat schimbarea motorului
Mai are varianta inscrierii masinii pe fundatie pentru a scapa de taxa de prima inmatriculare.. insa asta e ultima lui optiune.
Marson is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 14:17   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 14:42   #5
platon911
Opel Driver

Stage 5
 
platon911's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of:
[Opel]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by Marson View Post
La asta ma refeream cand am cerut detalii cu privire la un service autorizat si care sa foloseasca piese omologate... trebuie sa existe ceva care sa modifice clasa de poluare... altceva insa decat schimbarea motorului
Mai are varianta inscrierii masinii pe fundatie pentru a scapa de taxa de prima inmatriculare.. insa asta e ultima lui optiune.

cum adik inscriere pentru fundatie!??!?!?! scapi de taxa de inamtriculare?....am auzit k dak aduci o masina si o incscrii pe numele unui handicapat pesnionar(nu conteaza gradul sau tipul handicpului) cik te-ar scuri de taxa de inamtriculare.ESTE ADEVARAT?
platon911 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 16:16   #6
SHOGUN-A8

Stage 5
 
SHOGUN-A8's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by platon911 View Post
cum adik inscriere pentru fundatie!??!?!?! scapi de taxa de inamtriculare?....am auzit k dak aduci o masina si o incscrii pe numele unui handicapat pesnionar(nu conteaza gradul sau tipul handicpului) cik te-ar scuri de taxa de inamtriculare.ESTE ADEVARAT?
Asta am auzit si eu..si cica ar fi adevarat...
Apucati-va de cautat handicapati care iau pensie
SHOGUN-A8 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 16:27   #7
*-_Speed_-*
VW Driver

Stage 5
 
*-_Speed_-*'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,194
Member of:
[VW]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
Asa este din pacate ai nostri is mai cu coarne si nu ii intereseaza in schimb la nemti se poate face trecerea de la un euro 1 la 2 sau 3-4 etc.Deci sigur asta iti iese din plan pt ca la RAR nu iti iau in considerare, si eu am auzit la fel ca daca inscri pe o persoana handicapata scapi de taxa de inmatriculare.Bafta si sa ne zici si noua ce ai rezolvat
*-_Speed_-* is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 09:57   #8
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by *-_Speed_-* View Post
... daca inscri pe o persoana handicapata scapi de taxa de inmatriculare.
Sunt scutite de taxa doar autovehicolele cu dotari speciale pentru persoanele cu handicap ,adica cele cu comenzi trecute in preponderenta la mana (acceleratie,ambreiaj si chiar frana).
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 13-11-07, 22:06   #9
turbo2007

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by Marson View Post
Salutare,
Am un amic ce si-a luat din Germania o Skoda Octavia 1.9 TDI din 2001.
Problema e ca nu s-a uitat pe acte si cand a ajuns acasa a vazut ca masina are motorul la comanda, merge super bine insa nu e euro 3 ci euro 2.

Stie careva daca exista o posibilitate sa se schimbe de la euro 2 la 3 sau 4 (ca il rupe taxa).. ce se foloseste, catalizatori ceva (la testul de RAR i-au iesit oricum normele pentru euro 3), vreun service autorizat?


Poti sa-mi trimiti brieful german pe un fax? Cum adica motor pe comanda?
0049-32 21 - 1195 771. Incerc sa te ajut.
turbo2007 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-07, 13:23   #10
Marson
4Tuning International Member


Stage 5
 
Marson's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of:
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[KATANA TEAM]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by turbo2007 View Post
Poti sa-mi trimiti brieful german pe un fax? Cum adica motor pe comanda?
0049-32 21 - 1195 771. Incerc sa te ajut.
Eu sunt in Berlin... 030- 81801705... ne auzim
Marson is offline   Reply With Quote
Old 17-11-07, 11:44   #11
turbo2007

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Nu ai inteles ideea.
RAR nu va omologa niciodata o alta norma de poluare pe o masina data ,deci tot efortul este inutil.
Draga turbojack si ceilalti,
nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata de un specialist de la organizatie recunoscuta in EU ( in Germania de ex. TÜV sau DEKRA sau altele)
Pot sa dau si cazuri concrete, unde a trebuit sa acepte. Este drept ca greoi insa nu se mai pot juca cu dreptul din comunitate.
turbo2007 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-07, 09:12   #12
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by turbo2007 View Post
Draga turbojack si ceilalti,
nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata de un specialist de la organizatie recunoscuta in EU ( in Germania de ex. TÜV sau DEKRA sau altele)
Pot sa dau si cazuri concrete, unde a trebuit sa acepte. Este drept ca greoi insa nu se mai pot juca cu dreptul din comunitate.
tu se pare ca traiesti pe alta planeta omule ! R.A.R nu o sa-ti acepte niciodata modificatu ala din euro 2 in euro 3 sau 4 , regulile R.A.R. au fost facute de niste ciobani cu diplome iar foarte multi ce lucra acolo sunt niste nulitati ! iar pentru iei "legea e lege " adica nu o sa o faca ! nici chiar pentru spaga daca nu te cunosc .
draculas is offline   Reply With Quote
Old 18-11-07, 11:21   #13
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by turbo2007 View Post
....nu mai scrieti, ceva de care nu aveti habar. R.A.R. TREBUIE sa acepte orice schimbare, care s-a facut intr-o firma autorizata si care a fost omologata .....
OK.
Pentru a nu mai discuta discutii aveti ocazia sa puneti aceasta intrebare,chiar celor ce fac acestor omologari.
Bafta!....si rabdare.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 18-11-07, 13:01   #14
Marson
4Tuning International Member


Stage 5
 
Marson's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 849
Member of:
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[KATANA TEAM]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

intrebarea a fost adresata RAR... astept raspunsul.
...cat despre cum functioneaza sistemul in Germania (care nu este alta planeta... sau poate ca este in comparatie cu Romania )... aici sistemul este deschis tuturor posibilitatilor... iar in plus... totul este legal. (Daca TüV sau Dekra - un fel de RAR al nemtilor ii omologheaza o norma de euro3... nu cred ca ai nostri vor avea ceva de obiectat)

...turbo2007... ma gasesti si pe skype - mario_nico80 ...telefonic s-ar parea ca nu ne sincronizam.

Multumesc tuturor pentru suportul accordat.
Marson is offline   Reply With Quote
Old 18-11-07, 21:52   #15
turbo2007

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 30
Default Re: Trecere de la EURO 2 la EURO 3/4

Quote:
Originally Posted by Marson View Post
intrebarea a fost adresata RAR... astept raspunsul.
...cat despre cum functioneaza sistemul in Germania (care nu este alta planeta... sau poate ca este in comparatie cu Romania )... aici sistemul este deschis tuturor posibilitatilor... iar in plus... totul este legal. (Daca TüV sau Dekra - un fel de RAR al nemtilor ii omologheaza o norma de euro3... nu cred ca ai nostri vor avea ceva de obiectat)

...turbo2007... ma gasesti si pe skype - mario_nico80 ...telefonic s-ar parea ca nu ne sincronizam.

Multumesc tuturor pentru suportul accordat.
Am increcat pe skype. M-ar interesa si pe mine ce raspund ei. Insa EU STIU CA tatal meu, care se ocupa de astfel de legi nu ma minte. Este cum am scris si v-a ramane asa.
turbo2007 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -