Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 22-01-15, 00:06   #1
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Problema BMW E36 325i M50B25 vanos Turbo

Salut! Din luna decembrie am achizitionat un BMW E36 2.5i M50B25 vanos din 1994. Masina a fost convertita la turbo cu urmatoarele modificari: Turbina Garrett GT3582R (racire apa si ulei), Galerie Evacuare fonta Active,Wastegate extern TIAL, Injectoare Siemens DEKA 620cm3, Admisie (Clapete M3 si Plenum INOX) Blow-Off TIAL, Ambreiaj Sport SACHS(Volanta, Disc, pucuri ceramice, Placa presiune), Transmisie M3 (cutie, cardan,grup). Am venit cu masina acasa si am lasat-o la hibernat pana acum doua week end-uri cand a fost cald si am iesit putin cu ea. De la proprietar am luat-o cu ceva benzina in ea dar am facut plinul, in conditiile in care nu merge corect indicatorul de combustibil. Am alimentat cu OMV Carrera 100. Am pornit-o, am lasat-o sa se incalzeasca si am iesit cu ea. M-am plimbat vreo doua ore si dupa ce a fost calda am facut ceva sprinturi cu ea. La un moment dat a inceput sa imi intrerupa la aproximativ 4000 de ture imi taia alimentarea si dupa imi tragea iar dar nu ca inainte. Nu am mai mers cu ea si am parcat-o la intrarea in curte dupa ce am lasat-o un timp sa mai mearga pentru a se raci turbina treptat. Cam in doua ore am incercat sa o pornesc pentru a o baga in garaj dar nu a mai vrut sa porneasca. Am bagat-o impinsa si am inceput sa verific eventuale probleme. Am verificat toate furtunele sa fie conectate, am scos bobinele si bujiile si le-am verificat. La ultima bujie, cea dinspre bord am descoperit o depunere substantiala de calamina(o chestie galbena, care am inteles ca asa se numeste) si partea cu electrodul destul de neagra, afumata. Am cumparat un set nou de bujii Denso Iridium Power si le-am montat. Am observat ca la aceeasi ultima bobina partea de prindere a acesteia pe capacul de la culbutori se face intr-o parte printr-o piulita si in cealalta parte printr-un surub ce trece si prin cablul de masa, prinzandu-l si pe acesta. Filetul in care se prinde acest surub am observat ca este ras si ca surubul intra si iese foarte usor. In aceasta seara am incercat sa o pornesc. A pornit destul de greu si o tineam din acceleratie si la un moment dat s-a oprit totusi. Am verificat si sigurantele si par intregi.
Nu imi pot da seama ce are. Ma gandesc sa iau maine iar benzina sa o realimentez cu toate ca nu imi imaginez ca am putut atunci sa consum toata benzina(un plin intreg), Sa influenteze asa mult ca masa aceea este slabita? Sau sa aiba alta problema masina? Daca are cineva o idee/sugestie as fi recunoscator.
Multumesc!
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 20:41   #2
stryghoy

Stage 3
 
stryghoy's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 88
Default Re: Problema BMW E36 325i M50B25 vanos Turbo

Da! Am rezolvat singur!
stryghoy is offline   Reply With Quote
Old 01-03-15, 15:10   #3
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema BMW E36 325i M50B25 vanos Turbo

ce problema a avut?
wolverine is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -