Totul a pornit de cānd am rămas fără benzină şi am mers cu ea pānă la Petrom īncet dāndu-mi īn nas.
Bag benzină, pun multe contacte, dar nu mai pornea.
De cāteva zile mi se auzea la motor un trăncănit, de la alternator( probabil)
Reuşesc īn Petrom să o pornesc īmpinsă, dar nu mai īncărca bateria aşa că am mers la cineva pe domeniu.
Mi-a spus că alternatorul era stricat şi că-l repară. L-a pus şi scos de vreo 3-4 ori pānă a mers.
Mai aveam la farul din stānga o mică problemă... nu făcea contact bine cu droserul, dar bănuiesc că nu are nicio treabă căci următoarea problemă o avea şi cānd testam alternatorul reparat (īnainte să lipească vreo 2 fire pe la far)
Pornesc maşina, iar la relanti trepidează turometrul. Īn marşalier moare motorul mult mai repede şi trebuie turată la 2000-3000 ca să nu moară.
La plecare de pe loc trebuie turată că altfel moare motorul, iar dacă īn timpul mersului ridic acceleraţia şi o apăs iar īnainte să o ia īmi dă īn nas odată destul de tare şi tocmai după se accelerează.
Cānd vreau să opresc la stop, după o frānare şi pus pe liber, moare motorul.
Cineva ştie despre această problemă ? Am căutat peste tot, dar pe nicăieri nu era exact aşa