Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-11-14, 18:03   #1
Daniel1578

Stock
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 3
Default Salutare!

Am si eu o mare problema cu mașina si sper sa ma puteți ajuta. Am un Rover 75 cdt iar in urma cu o săptămana a început sa imi facă anumite probleme. Pe scurt: am vrut sa pornesc mașina martorii din bord nu mi-au arătat nicio avarie, aparent in regula dar nu pornea. Am încercat sa " fur "curent de la un amic dar nimic, sunetul scos de mașina mea era un simplu"clantz-clantz". Buuunn, am zis hai sa încercam direct cu cealaltă baterie, surpriza a pornit la sfert. Am mers vreo săptămana pe cealaltă baterie iar acum aceeași problema in prima faza martorii toți in regula apoi bateria descarcata de tot. Ideea e ca am fost la electrician am verificat alternatorul iar acesta încarcă . Pe tester imi arata alternatorul dar cum am scris mai sus acesta la măsurare arata ca încarcă 14,7-14,9. Care sa fie problema? Va rog sa ma ajutati daca se poate. Multumesc!
Daniel1578 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-14, 03:39   #2
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Salutare!

Inainte sa nu-ti mai porneasca a stat oprita mai mult decat de obicei?
Daca da, ai un consumator care ramane cuplat sau consuma cand nu ar trebui.
Am aceeasi problema cu un a-klass, urmeaza sa incerc sa depistez consumatorul scotand pe rand sigurantele si masurand consumul in timpul asta.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-14, 07:29   #3
Daniel1578

Stock
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 3
Default Re: Salutare!

Am măsurat si, da e un consumator care nu intra in stand by, problema este ca nu il găsesc. Ma plimba de la sigurantele principale de la motor la cele din compartimentul pasagerului ( de la FL3 de 50 A ma duce in vreo 4 sigurante din compartimentul pasagerului care sunt in regula). Iar pe circuit nu s-a văzut niciun fir rupt s-au Papuc oxidat. Mi-e teama sa nu ajung cumva pe la la ECU
Daniel1578 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-14, 01:26   #4
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Salutare!

Poate nu m-am exprimat bine.
Nu o sa gasesti fire rupte neaprat poate sa fie un consumator care ramane cuplat cand nu ar trebui, ce trebuie sa faci este sa scoti sgurante una cate una si sa vezi cand scade consumul.
Dar asta dupa ce a intrat masina in sleep mode
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-14, 08:10   #5
Daniel1578

Stock
 
Join Date: Nov 2014
Posts: 3
Default Re: Salutare!

Tu te-ai exprimat corect eu nu am facut-o. Am măsurat si asa cum ai spus tu iar acea siguranta, FL3 50A , are un consum in sleep mode de 260 mA. Din diafragma auto( cea a sigurantelor) , FL3 , are legătura cu 3 sigurante din compartimentul pasagerilor si un releu(r4) . Am scos acea siguranta(nr27) si nu a avut nicio influența asupra motorului .
Daniel1578 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-14, 18:47   #6
toplacservice

Stage 1
 
Join Date: Sep 2014
Posts: 13
Default Re: Salutare!

Ai un consumator care ramane cuplat.
toplacservice is offline   Reply With Quote
Old 28-11-14, 10:33   #7
ariel

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 969
Default Re: Salutare!

verifica si inchiderea centralizata.
ariel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -