Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-09-14, 14:43   #1
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Probleme noxe Opel Astra g

Am luat un Astra g bertone adus din Germania.La prima vedere pornire usoara la rece si la cald.Motorul z16xe cu 16 v euro 4 nu iese la gaze.La test a iesit ca nu lucreaza Egr-ul.Am schimbat uleiul si bujiile(Motul si Beru) si am mers 200km si nu ies noxele.Catalizatorul spune specialistul ca lucreaza,sonda lambda e ok, lampa functionare motor nu se aprinde decat la check(contact).Am masurat compresia si are intre 11 si 12 la toti cilindrii.Deci compresie este.Am dat jos sa schimbam simeringurile la supape.Erau schimbate recent cu unele Victor Reinz,dar aveam afumata bujia de la 4.Le-am schimbat totusi cu unele noi tot VR.Km reali sunt 188000 confirmati si de mecanici.Am pus un ulei mai gros(10w40)si astept sa fac test gaze.Am pornit si se simt gaze.Initial pusesem si 2-300 grame ulei peste maxim.Am curatat igr,nu prea misca,am pus altul.Nu prea as vrea sa umblu la setul motor.Este ultima solutie?!?Totusi am compresie.Ceva sfaturi dr specialitste?!?Motorul este recunoscut ca fiind mancator de ulei.Mentionez ca scoate fum alb,la bruscari acceleratie scoate si negru.
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 05-10-14, 08:45   #2
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Evacuarea e etansa?Nu scapa gaze pe traseu?
raduku is offline   Reply With Quote
Old 06-10-14, 09:12   #3
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Evacuarea este etansa.Dupa ce am curatat Egr-ul am vazut ca nu mai scoate gum negru la acceleratii bruste,ci alb albastrui.Am avut surpriza sa constat ca am catalizatorul operat si gol,dar fumul alb inseamna ulei in capul pistoanelor.
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 07-10-14, 00:32   #4
adrianpaul

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 243
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

fum alb e de la apa in camera de ardere.... (garnitura de chiulasa ciupita). Dar asta inseamna ca iti consuma si apa...
Daca e semi-transparent...e de la diferenta de temperatura motor - mediu exterior.
fumul albastru e de la ulei in camera de ardere(capul pistoanelor cum spui tu)....(simeringuri supape, segmenti, set motor).
fumul negru....ardere incompleta...la diesel se cam intampla cand ii dai talpa.

Faza e ca n-o sa iasa euro4 daca catalizatorul nu e ok, nici daca ii pui motor nou.
Ca sa iti iasa euro4...pe langa faptul ca motorul trebuie sa fie in mintile lui (fara consum prea mare de ulei, fara fum albastru/negru permanent), trebuie sa iti functioneze ok catalizatorul, egr-ul, si orice alt sistem depoluant ai pe motor.
adrianpaul is offline   Reply With Quote
Old 23-10-14, 20:22   #5
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Compresie aveam pt ca segmenti erau ok,dar cei de ungere erau blocati pe canal de la rezidurile de la ulei prost sau uzat extrem-cred Gm.Daca tot am desfacut am comandat segmenti si cuzineti.Asadar aveti grija ce ulei folositi si la cat timp il scgimbati.
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 26-10-14, 11:47   #6
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Quote:
Originally Posted by emylyo View Post
Evacuarea este etansa.Dupa ce am curatat Egr-ul am vazut ca nu mai scoate gum negru la acceleratii bruste,ci alb albastrui.Am avut surpriza sa constat ca am catalizatorul operat si gol,dar fumul alb inseamna ulei in capul pistoanelor.
Ai pus alt catalizator pe masina ?
Daca nu-i pui catalizator n-o sa se incadreze in noxe nici dupa ce faci reparatiile la motor...Cum a spus deja 'adrianpaul', chiar daca-i pui motor nou, fara catalizator (si sonda lambda) ok, n-o sa iasa bine gazele.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 27-10-14, 06:54   #7
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

o mica atentie la rar / itp.. si iasa euro 6
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 28-10-14, 06:09   #8
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Nu am pus catalizator inca.Caut inca.Original nou este o avere,second nu am gasit.Toate sunt praf:neamtu da masina cand nu mai iese gazele laTuv.O sa incerc sa imprumut unul macar,dar pt mersul masinii vreau sa-i pun.Aseara am bagat segmentii(Mahle)si cuzinetii noi daca tot am desfacut.Si am frecat la smoala din baie.Am ajuns la concluzia ca uleiul cel mai bun e cel schimbat des
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 14-11-14, 14:28   #9
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Am pornit motorul si nu mai scoate fum,dar gaze scoate bineinteles fara catalizator.Faza este ca tot ce este fara Tuv valabil are catalizatorul lipsa.Atentie sporita prin urmare.
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 14:47   #10
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Nu nemtii dau catalizatoarele jos, nici vanzatorii din parcurile auto din Germania nu fac cacanarii de-astea.
Catalizatoarele sunt taiate si vandute separat de samsarii auto de la noi care sunt nehaliti si dau vina pe nemti, daca observa cumparatorii, zicand ca asa au cumparat masina de-afara.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-12-14, 14:05   #11
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Masina nu mai scoate fum,dar gazele se simt.As vrea sa-i pun un catalizator pentru ca motorul sa functioneze perfecr.Din pacate acest model vine cu catalizatorul corp comun cu saxofonul si unul nou are un pret de 3000 lei.As lua unul,dar nu se justifica pretul la o masina de 10000 lei.Ma tenteaza sa pun unul universal Bossal sau Magnaflow,dar dupa cum arata cred ca nu rezista vreunul din ele 1 an.Ce imi recomandati?Nu cred ca romanul care a adus masina sa fii operat catalizatorul,desi nu e imposibil.Carcasa este din 2012 si cred ca din cauza fumului l-a infundat si l-a spart.A umblat la motor si a schimbat simeringurile la supape si garnitura de chiuloasa si cand a vazut ca tot nu mere i-a facut vant.O reparatie la motor cu set era cred peste 1000 e si nu se justifica.Am bagat ceva bani,dar a meritat.Caroseria si interiorul ca al unei masini de 2-3 ani ma fac sa uit de banii bagati.Tot ce am vazut rulat la noi:OMG!Lovite pe toate partile,nuante diferite de culoare si date cu spray,tunning pe picior,pret mare si nejustificat,km operati in neconcordanta cu uzura.
emylyo is offline   Reply With Quote
Old 24-02-15, 21:00   #12
emylyo

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 197
Default Re: Probleme noxe Opel Astra g

Am inteles ca la unele Astra G daca nu ai catalizatorul se aprinde check-ul si la unele nu?La mine nu dadea nici macar o eroare pe tester.Am luat catalizator de pe o englezoaica tinerica.Daca are cineva nevoie de evacuare rapida(saxofon gol de z16xe) la mine gaseste si o sonda lambda 1 in stare excelenta.
emylyo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -