Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-14, 23:58   #1
sadic100

Stock
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 2
Default Motorul s-a oprit brusc dupa o turare la 4000 la liber

Help! am un e46 din 2000 320d achizitionat recent din UE. cand l-am adus avea peobleme cu pompa de injectie(garniturile bulite la pompa)si acasa i-am crapat eu garnitura de _chiulasa_ ca iam dat cu spray de pornire in bot ca nu stiam ca nu porneste din cauza pompei. am reparat(reconditionat) pompa la centru specializat pe bmw (nu reprezentanta)si montata inapoi pe masina, _chiulasa_ rectificata, garnitura noua.mecanicul care a montat-o, e si el specializat pe bmw, a reglat avansul undeva la 2,60 grade(asa tin minte, nu ma intrebati daca e cu plus sau minus, daca e la pornire sau la relanti ca nu stiu) dupa care masina a mers fara probleme vreme de 3000 de km. o singura problema imi statea pe creier, avea un lag undeva intre 2000 si 3000 de turatii in momentul in care o acceleram in sarcina dintr-o data si nici nu mi se parea ca trage cum trebuie (nu mai parea sa aiba acei 136 de cai comparativ cu alt 320d acelasi mocdel ca al meu). inafara de asta nu facea nici o alta problema, mers in turatie mare in sarcina, turat pana in zona rosie la liber si in sarcina, nu m-a lasat deloc. apoi mi s-a pus pata sa imi mai regleze pompa sa mearga calumea. zis si facut, dus masina la acelasi mecanic, reglat pompa la 1,6 grade (acelasi lucru, +/-, relanti, pornire, habar nam). ajung cu ea acasa la mers normal sum 2000, 2000+ turatii fara nici o problema. dupa 2 zile zic sa o pregatesc sa plec la mare: dau cheie, pornit normal, turez un pic da foarte putin si repetat simteam ca da sa moara, las la relanti mers normal si ma pune dracu sa o turez dintr-o data pana in zona rosie sa vad daca mai scoate fum negru. ajunge destul de repede pana la 4000 de ture, face un puf pe evacuare, un norisor maricel de fum alb la curu ei si moare motorul si nici de-al dracu daca a mai vrut sa porneasca dupa aia, da la automat da degeaba. m-am uitat pe la motor dupa urme de scurgeri, ulei in apa sau spuma/mazga pe la joja sau prin vasul de expansiune dar nici o urma. dupa tot romanul asta, ce dracu credeti ca mai are poate este cineva patit cu aceeasi problema si ma poate ajuta cu ceba idei. mentionez ca incidentul s-a intamplat in urma cu cateva ore si nu i-am facut diagnoza, nu stiu ce erori are in computer si nici un am incercat sa il invart la mana
sadic100 is offline   Reply With Quote
Old 01-09-14, 01:29   #2
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Motorul s-a oprit brusc dupa o turare la 4000 la liber

Cell mail probabil este o piesa electronica din pompa de injectie , c un tranzistor cu effect de camp, e un topic detaliat pe bmwclub.ro despre remediere.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -