Salut
Problema se manifesta la un Golf 3 variant, motorina, 1994, cod motor 1Y.
In urma cu o saptamana am schimbat bujiile incandescente si in timp ce se chinuia mecanicul sa puna piulitele de la masa s-a rupt furtunul retur motorina (era coclit). L-a pus la loc si m-a pus sa pornesc masina. Dau cheie astept sa se stinga spira si dau. Porneste si iese un pic de fum din fata de la motor.O las asa un pic , o opresc , ma uit prin fata nu vad nimic suspect, am crezut ca o fi de la motorina ce a curs din furtun. Plec spre casa, mai opresc pe la cateva magazine si parchez masina in fata casei.
Dimineata dau sa plec la servici si masina nu mai porneste. De fapt invarte motorul si scoate un fum alb dens cu miros de motorina nearsa.
Scapa pe la o bujie . O duc la mecanic si ma cheama sa o iau ca a amorsat-o din nou si ca porneste. Dar dimineata a facut la fel. Chem un vecin sa ne uitam si am constatat ca o bujie era pusa rau, nu a prins pe filet. A reusit sa o puna bine si dai contact. Nimic. Fum alb. Si pana la urma am constatat ca bujiile nu primesc curent. Am pus cu un fir direct de la baterie si a pornit imediat.
Am nevoie de ajutor de la cunoscatorii de Golf 3. Ce trebuie sa verific pana a lua un nou releu? Am scos mufa de la senzor apa si spira se aprinde. Scot releul din soclu spira se stinge semn ca primeste semnal de la senzor. Am desfacut releul si contactele de la placuta oscilanta erau imperfecte si le-am sters cu un smirghel fin. Dar tot nu vrea sa plece.
Mai e vreo siguranta pe undeva? Am citit printr-o carte ca daca siguranta e ok sa se verifice releul. Da unde-i siguranta?