Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-08-13, 00:49   #1
american-muscle

Stage 1
 
american-muscle's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 13
Default Probleme G3 1.4 abd trebidează si oscilează la ralantii, afumă bujii

Ajutor. Golf 3 1.4 ABD 44kw: Nu merge rotund la relantii și acul turometrului oscilează. se turează greu. a afumat bujiile, scoate puțin fum alb(evacuarea e puțin spartă)

Am alimentat cu benzină de la Petrosib- Bartolomeu (mai auzisem că au reputație proastă) 5,67 lei/l, 35 l (200lei) cu care am apucat să fac 350 km (200 drum lung -fără probleme / restul 150 drumuri mai scurte) Când să plec spre casă(mai aveam puțină benzină-pe roșu) a pornit mai greu(accelerând) după vre-o 3 km a început să meargă ”rău” și fără putere. la primul service (în Mediaș) am schimbat bujiile (afumate) am pus aditiv.A mers mai bine 180 km. până la BV. alimentând:

1 tot de la un Peco ”anonim”-EUROIL, căci la Luckoil Mediaș nu aveau benzină. Am pus de la EUROIL 5,2 l cu 5,68 lei (30 lei)
2 Apoi de la Rupea de la Agritomar alimentat 5l cu 5,98 lei/l (30 lei) (deși mai scumpă nu era ce căutam, adică de 9
3 Mol (Griviței/feldioarei). 7,69 l cu 6.50 lei/l (50 lei) . am mai făcut 16 km până acasă. problemele au revenit pe final.

acum, după 4 zile pornesc motorul: aceleași probleme (inclusiv noile bujii afumate), adineuri am curățat bujiile, am verificat fișele cu lampa de laser timer stroboscopică,(sunt începător cu lampa asta),n-am observat diferențe.totuși am schimbat o fișă care avea oxidat conectorul dinspre bujie. Cu bujiile (noi, numai 200km afumate și curățate (șterse) motorul a mers bine numai 2 minute.


1 menționez că nu știu dacă a crescut consumul datorită încurcăturilor cu alimentările
2 uleiul e negru după 3722 km (ulei Unix 80 lei 4 l + filtru Unix 11 lei),
3 filtru aer innegrit( scuturat acum o săptămână (știu trebuie urgent altul)
4 Problemele au apărut/revenit când benzina e pe terminate - „pe roșu” . Oare benzina aia a avut apă?care stă pe fund?scuzați dacă e cea mai mare prostie... - - azi am vrut să scot benzina (nu știu câtă am, e la limita superioară a „ROȘU”) prin rezervor cu furtunul am ajuns la ea dar nu am reușit să trag --- am desfăcut furtunul de alimentare de la admisie, l-am prelungit într-un recipient am dat cheie dar pentru că nu era debitul la care mă așteptam am renunțat de teamă să nu stric electromotorul ș.a. Oare-i bulită pompa?

5 am încercat să pornesc cu mufa de la senzorul de temp. a apei Decuplată dar..nu-s diferențe, nici dacă decuplez sau cuplez cu motorul pornit. am încercat și cu un alt senzor..tot n-am obs diferențe
6 am desfăcut filtrul de aer, nu am remarcat diferențe.
7 am citit că poate afuma bujii dacă amestecul e prea bogat, oare de la aditivul cu metanol și izo.. pe care l-am pus după prima afumare..?



ISTORIC:
km acum: 248122 , cumprată pe 1.03.2013 la 244400. avea trepidații la relantii (stăteai pe scaun și vedeai cum sare bordul (dar avea putere șimergea rotund) ) am schimbat uleiul și au dispărut. Alte consumabile/piese nu am schimbat.

Am un motor 1.6 ABU de pe care aș putea lua sonde, senzori,etc.. insă nu-s sigur dacă-s bune pt că și motorul ăla făcea figuri când am dezmembrat mașina.
Am probat cu alte două capace de distribuitor unul folosit și unul aproape nou, aceleași simptome.
becul din bord de la ULEI semnalizează(se aprinde) odată imediat după ce pornesc...să fie filtrul înfundat? (uleiul e negru )

Acuma parcă merge ”într-un piston” tremurat///..pornesc, merge rău, începe să se accelereze (cred eu că intră șocul automat)începe să crească turația de la vreo 450 la 900 apoi la 900 oscilează acul, așa parcă-mi amintesc că înainte -stăătea la 1000 (deși pe pe forum văd cifre mai mici și-n carte 750-850 )

Iar pentru că am pus benzină ieftină, și făcea figuri cțnd era pe sfârșite am zis să o scot prin furtunul de tur inainte de intrarea in carb-injector: am observat că nu curge cu debitul cum făcea altădată. desfăcut pompa, sita nu era infundată foarte tare(1/8 cu niste particule mici)

În rezervor erau câteva particule mici ca de nisip, metalice, dar multe nu erau magnetice, erau aurii(alamă?) pata albicioasă credeam că e apă dar era un plastic. urme de apă pe fund nu am găsit.
am scos tot din rezervor cu o improvizație: un furtun conectat la un vas 5l de plastic pe gura căruia am pus furtunul de la aspiratorul caznic de praf, cu încă o persoană și cu extinctorul aproape am scos ultimii 0.5l apoi am aspirat ”nisipo-șăanul” dinăuntru.

Am suflat furtunle e tur și retur, am schimbat filtrul de benzină,, am sters bujiile de fum, urmează să alimentez cu benzină 99 din omv cu 6.5 lei...

ce să mai fac?
american-muscle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -