Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 18-05-13, 23:42   #1
Criss88

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 4
Default problema bmw 318i

Salut. Trec direct la subiect: detin un 318i,anul 2002,modelul facelift de 143 cp.. L-am luat de cateva zile de la cineva si pana acum,a fost totul ok. Astazi insa,am constatat o chestie ciudata: cand porneam masina,mi s-a intamplat de 2 ori la rand ca aceasta sa porneasca subturat (400-500 rpm) iar apoi motorul a murit.. Din a 3a incercare,a inceput sa ruleze normal (1000 rpm automat). In acelasi timp,am observat ca scoate si un fum ciudat. Cand o calcam la 2000 rpm cam asa,era un fum alb,iar cand dadeam la 3-4000 rpm sau 5000 de pe loc,iesea un fum albastrui. Am mers cu un prieten in spatele masinii mele si mi-a spus ca in mers,la accelerari,scoate acelasi fum albastrui,eu schimband vitezele cam la 2000-2500 rpm,deci nu forjez asa tare. Imi poate spune si mie cineva ce inseamna asta? Nefiind vreun cunoscator prea bun si tot imi dau seama ca nu este in regula ceva,mai ales pentru un benzinar. De mentionat ca proprietarul masinii de pana sa o iau eu a facut schimbul de ulei la 193.000 km,iar eu cand am cumparat-o (195.200) deja consumase cam tot uleiul,nu-mi explic de ce. Cand am fost la service,era ulei pana spre toba intinsa. V-am spus toate astea,poate sunt de folos si au vreo legatura unele cu altele. Sunt ingrijorat in primul rand de uleiul acela si mai ales de fumul pe care il scoate in mers,nu este gros,dar acesta exista,pana acum nu a fost. Orice sfat este foarte binevenit ! Multumesc !
Criss88 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-13, 11:28   #2
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: problema bmw 318i

Te cam paste o reparatie de motor... E clar vb de consum mare de ulei, probabil ca din cauza prezentei lui in camera de ardere apar si simptomele descrise la pornire. Nu prea pricep cum ar fi mers OK pana acum, mai ales ca zici ca a consumat mult de la efectuarea schimbului de catre fostul proprietar?! Cumva i-ai schimbat tu uleiul? Ca atunci e posibil sa fi avut ceva aditiv "prietenul samsarului" in uleiul cu care ai cumparat-o si sa fi camuflat astfel defectul...
john17 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-13, 12:40   #3
Criss88

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 4
Default Re: problema bmw 318i

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Te cam paste o reparatie de motor... E clar vb de consum mare de ulei, probabil ca din cauza prezentei lui in camera de ardere apar si simptomele descrise la pornire. Nu prea pricep cum ar fi mers OK pana acum, mai ales ca zici ca a consumat mult de la efectuarea schimbului de catre fostul proprietar?! Cumva i-ai schimbat tu uleiul? Ca atunci e posibil sa fi avut ceva aditiv "prietenul samsarului" in uleiul cu care ai cumparat-o si sa fi camuflat astfel defectul...

mi-e ca asa a cam fost.. a mers ok,adica nu a scos fum si s-a comportat normal. ideea cu uleiul e ca aceasta a consumat cam tot uleiul pe care l-a pus omul la 193.000 iar dupa 2.300 km sa se fi dus 4.5 l ulei ?! mi se pare f mult,uleiul era totusi intins sub ea pana spre toba,nu am avut cum sa verific pentru ca era duminica pe amiaza si nu eram in orasul meu ci la vreo 300 km,astfel ca de service nu prea se putea pune problema in momentul ala. ma gandesc acum ca am cam luat plasa si macar sa stiu cat pot s-o minimizez.. .. a fost o prostie,el mi-a lasat in portbagaj 1l de ulei de cand a facut revizia si i l-am pus pentru ca mi se aprinsese si senzorul de ulei in bord. prostia mare a fost ca uleiul era de diesel (?!),nu inteleg cum naiba,sa fi pus ulei de diesel iar motorul sa-l fi imprastiat de a ajuns sa se prelinga asa de mult ?! cand am vazut asta,am fost la un service unde i-am dat jos ce mai avea pe acolo ulei si i-am pus eu ulei noi cu filtru cu tot. doar ca acum,la 3-4 zile dupa ce am facut asta,a inceput sa scoata fumul asta ciudat.. . martori in bord nu se aprind,uleiul inca nu se aprinde,am verificat cam zilnic uleiul si a scazut putin sub linia de la joja..

Last edited by Criss88; 19-05-13 at 12:44.
Criss88 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-13, 19:04   #4
Alex4u
Dacia Driver

Stage 5
 
Alex4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,591
Member of:
[DACIA]
Default Re: problema bmw 318i

ideea e ca ar trebuii sa incepi cu un schimb de ulei +filtru iti recomand sa bagi 10w40 castrol/bmw/motul/liqui molly daca nu prea stai bine cu finantele baga castrol eu pe asta merg si tot 1.8 am. dupa ce faci schimbul de ulei atunci iti dai seama daca il mai mananca daca mai consuma..ca cine stie cate tipuri de ulei are bagat in ea..in alta ordine de idei si a mea la 1-2 porniri din 10 sa zic turatiile scad la 300-400 urca la 900-1000 si fac asa pana o turez putin asta de cand a dat caldura din cate am aflat trebuie curatat motorasul de relanti sau senzorul de la clapeta deci e posibil si la tine sa fie la fel..si daca zici ca e ulei scurs te-ai uitat sa nu cumva sa piarda ori pe la buson ori pe la semering? a mea pierdea pe la semeringul din fata si tot asa se imprastia pe sub toata masina l-am schimbat si e super ok acum
__________________
Ex: Dacia 1310 - 1987
Opel astra - 2006
Bmw e36 - 1995 ...

.(O O)\_(||||)(||||)_/(O O).
|.....o //...............\\ o.....|
.\____/==========\____/.
Alex4u is offline   Reply With Quote
Old 19-05-13, 19:53   #5
Criss88

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 4
Default Re: problema bmw 318i

Quote:
Originally Posted by Alex4u View Post
ideea e ca ar trebuii sa incepi cu un schimb de ulei +filtru iti recomand sa bagi 10w40 castrol/bmw/motul/liqui molly daca nu prea stai bine cu finantele baga castrol eu pe asta merg si tot 1.8 am. dupa ce faci schimbul de ulei atunci iti dai seama daca il mai mananca daca mai consuma..ca cine stie cate tipuri de ulei are bagat in ea..in alta ordine de idei si a mea la 1-2 porniri din 10 sa zic turatiile scad la 300-400 urca la 900-1000 si fac asa pana o turez putin asta de cand a dat caldura din cate am aflat trebuie curatat motorasul de relanti sau senzorul de la clapeta deci e posibil si la tine sa fie la fel..si daca zici ca e ulei scurs te-ai uitat sa nu cumva sa piarda ori pe la buson ori pe la semering? a mea pierdea pe la semeringul din fata si tot asa se imprastia pe sub toata masina l-am schimbat si e super ok acum
merci de raspuns Alex. Da,pai dinala am pus, 10w40,i-am schimbat si filtrul eu cu toate ca si cel de era schimbat de proprietar era tot destul de nou,am zis sa fac treaba pana la capat. Pe mine ma ingrijoreaza foarte mult insa fumul ala scos. Sa fie oare doar din semeringuri? Sa nu cumva sa fie ceva gen segmenti la motor sau garnitura de chiuloasa . Treaba e ca nu am probleme cu apa,ramane la normal temperatura deci nu e ceva problema din punctul asta de vedere. App,modelul asta e cu motorul de 2.0 in 4 cilindri,nu e 1.8
Criss88 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-13, 13:25   #6
covesanu

Stage 4
 
covesanu's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 208
Default Re: problema bmw 318i

FUMUL ALBASTRU:
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

Fa un test de compresie la cineva.
covesanu is offline   Reply With Quote
Old 29-05-13, 16:47   #7
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: problema bmw 318i

Cu ulei nu trage mai bine - uleiul inrautateste arderea. Posibil insa la un anumit moment sa ajute la compresie si sa aiba un "cantec de lebada". Fum albastru doar la pornire nu indica musai segmenti!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-13, 19:15   #8
dent_doctor1982

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 43
Default Re: problema bmw 318i

semeringuri supape!
dent_doctor1982 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-17, 21:16   #9
Marius munteanu

Stock
 
Join Date: Jan 2017
Posts: 1
Default Re: problema bmw 318i

Salut !
Am si eu un bmw e46 99 am schimbat uleiul si filtrele dar imi scotea fum alb inainte sa fac lucrurile astea ...si acum tot asta se intampla si in plus imi pierde si antigel dar nu stiu pe unde... Fumul alb parca miroase si a cva dulce ce problema are?? Multumesc
Marius munteanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -