Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 22-01-09, 00:35   #46
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re: scoatere din viteza

ca sa o scoti din viteza .. merge si fara ambreiaj .. si il mai menajezi .. iese usor desi nu e indicat .. dar de bagat baga cu ambreiaj .. cum zice cineva mai sus .. ..

in fien vrei fara ambreiaj ia-ti hidramata

retine de iesit iese usor si nu e nici un pericol .. de intrat distrugi cutia
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 01:09   #47
dagosh88
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
dagosh88's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: scoatere din viteza

Mi-e greu sa cred ca un inginer proiectant nu se gandeste la faptul ca gheorghe o mai lasa pe liber la viteze mari, din orice motiv, si nu pune rulmentii de pe treapta 1 si 2 de acelasi fel. Nu vad sa fie asa o mare problema, si temperaturile nu sunt chiar atat de mari avand in vedere ca nu exista frecare ci doar un moment de rezistenta care actioneaza asupra bilelor din rulment, si mai e si uleiul din cutie care sa le raceasca si sa scada acel moment de rezistenta.
__________________
drive like a devil feel like a god
dagosh88 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 07:30   #48
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: scoatere din viteza

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
teoretic se poate strica ceva..explicatia e mai sus.. practic insa am vazut multi soferi care fac asta si nu am auzit sa se fi stricat..insa eu nu as face asta pentru ca
1. nu beneficiezi de frana de motor
2. rotile au aderenta mai mare cand sunt antrenate de motor
3. la ralanti ai consum, in schimb coborand panta cu piciorul luat de pe acceleratie dar masina in viteza consumul e zero la orice masina pe injectie (nu intru in polemici pe chestia asta, cine nu credem sa se intereseze)
pe liber.. consumul e mai mic decat in viteza, la coborarea unei pante! verificat de mine cu computer de bord care arata consum instant.
dolb is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 08:05   #49
bmwm5
Skoda Driver

Stage 5
 
bmwm5's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,261
Member of:
[SKODA]
Default Re: scoatere din viteza

la mine e exact invers.consum mai mare daca o scot din viteza
bmwm5 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 08:48   #50
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: scoatere din viteza

De la euro 2 in sus, injectoarele sunt inchise daca turatia motorului este de peste 2000 (parca), si pedala de acceleratie nu este calcata. Asa ca daca o scoti din viteza iti consuma ca la relanti si daca o lasi in viteza nu-ti consuma nimic
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-09, 10:28   #51
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: scoatere din viteza

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
daca te referi la mine..da..si in facultate si cu alte ocazii, daca vrei sa contrazici ce am zis mai sus, fa-o cu argumente
nop, nu faceam referire la tine pentru ca am observat ca tu stii despre ce e vorba iar eu sunt perfect de acord cu tine. Insa ideea era ca teoria intotdeauna difera de practica! mie spre exemplu la Korando mi se stricase una din furcile din cutie, cea care angreneaza pinioanele pentru a-4a si a 5-a daca nu ma insel! si asta pentru ca fostul proprietar facea exact acelasi lucru, schimba fara ambreiaj. Cert e ca decat sa-ti faci de lucru intr-o cutie de viteze, mai bine folosesti ambreiajul
fasso is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -