Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-12-12, 17:09   #1
Deepinlove

Stock
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 9
Default Sistem audio pt masina

As avea nevoie de niste sfaturi de la cei care se pricep in domeniu. Eu sunt mai incepator, am ars deja o statie si finalul mp3-ului m-a costat 210 lei... Sunt foarte nehotarat si nu stiu ce anume sa aleg si care ar fi locul potrivit pt fiecare difuzor, cele mai bune setari pt statie in cazul meu etc... Incerc sa va dau toate detaliile si sper sa ma lumineze si pe mine cineva, daca se poate.

Mp3 Kenwood KDC-W7537U 50w x 4
http://www.kenwood-electronics.co.uk...cd/KDC-W7537U/

Pe fata raman difurile originale ale masinii, sunt foarte multumit de ele. Pe spate erau 2 de 20w, nu-mi placeau cum suna asa ca am taiat firele si am legat doua tuburi. Tuburile astea au 2 difuri fiecare (1 pt inalte si 1 pt bass), deci sunt 4 difuri legate pe cele 2 iesiri din spate. Ceea ce nu ma multumeste e ca suna cam incet, iar la volum mare baraie si asta ma face sa cred ca sunt mai tari de 50w. Deci banuiesc ca locul lor nu e tocmai acolo...

Asa, astea de mai sus sunt legate la mp3. Pe iesirile de woofer am legat o statie Orion XTR 500.4. La specs am vazut asta:
62.5 x4@ 4 ohms
125x4@2ohm
250x2 bridged@4ohm

Momentan am legat la statie doar un woofer Toxic cbl-300 de 600w. E legat in pod pe iesirile 1 si 2, daca era pe 1 si 4 scotea statia 500w sau nu e capabila decat de 250x2?
http://www.geocities.ws/kewlcat_68/o...xtr5004man.pdf
Care ar fi setarile ideale ale statiei in cazul meu?