Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
14-12-06, 13:17
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
|
zona rosie
sal am si eu o intrebare;
ce se intampala daca schinb des in zona rosie,avand in vedere ca masina este stok
va rog sa ma lamuriti si pe mine ;
__________________
love of my life e30
|
|
|
14-12-06, 16:45
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
ce intrebare ai pus si tu....
simti tu ca "trage" masina bine , chiar si in 'zona rosie' ?? sau schimbi asa tarziu, de placere sa vezi acul turometrului acolo...
oare de ce constructorul o fi pus 'zona rosie'? de ce nu o fi facut turometrul de la 0 RPM la +infinit RPM.. sau mai marfa, 1000-2000-3000 si de la 4000 rpm aveai puncte puncte ........ pana pe sub bord pe undeva
sa-ti dau un raspuns.. fortezi motorul degeaba
__________________
2011 Bayerische Motoren Werke AG E92
|
|
|
14-12-06, 16:54
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
|
poate ti se par intrebari prostesti dar pe mine ma ajuta mult ;
si mai am o intrebare:
la mine cuplu maxim e la 5500.atunci ar trebuii sa schinb q sa castig tinp?
si la cat sa schinb cu 1-a cand ma intrec cu cineva ;
Last edited by lascarica; 15-12-06 at 20:03.
|
|
|
14-12-06, 18:12
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
ai sa vezi ca in timp vei stii exact la cat sa schimbi. o sa simti masina cu timpul, nu exista o valoare a RPM exacta la care sa iti zica cineva ca trebuie sa schimbi.. fa mai multe incercari , vezi in a 1-a a 2-a etc, pana la moment trage masina si ai sa stii pe viitor , intr-o "intrecere" , cand sa schimbi.. totul e bazat pe simtz, nu pe valorile indicate de turometru.
daca iti e greu.. cumpara un turometru cu shift-light, fa cateva plecari de pe loc, si incearca sa retii valoarea RPM dupa care incepe sa scada cuplul .. setezi Shift-Lightul la valoarea aia, si cand esti intr-o 'intrecere' , cand ajungi la valoarea aia, un semnal luminos te avertizeaza ca e momentul sa schimbi treapta de viteza
|
|
|
14-12-06, 20:53
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: zona rosie
Alex rahova te contrazic.Deci exista specificatii clare despre cand sa schimbi viteza si cum sa pleci de pe loc.Am sa pun si o broshura sa vezi despre ce e vorba.Se refera la modelul meu de masina nissan 200sx.
Arzoiu schimband viteza in zona rosie nu rezolvi absolut nimic,cum sa mai spus turezi degeaba motorul.Masina trage pana la un punct anume,accelerando peste punctul ala nu mai rezolvi nimic si pierzi timp aiurea.
Alex iata brosura.La nissan 200sx stock la plecarea de pe loc cu 4000 de ture ai 169 cai, viteza trebuie schimbata la 6400 de ture unde ai maximul de 171 de cai putere.Dupa punctul ala masina nu mai trage in plus.
Succes.
|
|
|
15-12-06, 12:30
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
|
Re: zona rosie
ms tarnafes
alte sfaturi mai aveti
pls
|
|
|
15-12-06, 13:53
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
Quote:
Originally Posted by tarnafes
Alex rahova te contrazic.Deci exista specificatii clare despre cand sa schimbi viteza si cum sa pleci de pe loc.Am sa pun si o broshura sa vezi despre ce e vorba.Se refera la modelul meu de masina nissan 200sx.
Arzoiu schimband viteza in zona rosie nu rezolvi absolut nimic,cum sa mai spus turezi degeaba motorul.Masina trage pana la un punct anume,accelerando peste punctul ala nu mai rezolvi nimic si pierzi timp aiurea.
Alex iata brosura.La nissan 200sx stock la plecarea de pe loc cu 4000 de ture ai 169 cai, viteza trebuie schimbata la 6400 de ture unde ai maximul de 171 de cai putere.Dupa punctul ala masina nu mai trage in plus.
Succes.
|
frate astea sunt pur teoretic pe foaie, in conditii optime.tu ai mai schimbat un cauciuc, discul de ambreiaj s-a mai dus.. si sunt multe variabile...
nu te contrazic ca se poate asa ceva, dar parerea mea e ca de la masina la masina difera, in cazul aceluiasi model de masina/aceeasi marca/acelasi an de fab.( exceptie este atunci cand masinile sunt ,sa zicem..., noi adica 0 km , motorul trage la fel , acelasi tip de cauciucuri etc etc )
si un edit : frate sa zicem ca eu pe o masina mi-am pus alt motor, alt grup,alta cutie..ia zi cine imi face si mie o broshura exacta sa-mi zica cand sa schimb??.. fara suparare
respect si succes!
Last edited by Alex-Rahova; 15-12-06 at 13:57.
|
|
|
15-12-06, 14:18
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
|
Re: zona rosie
poi masina mea este aproape noua(25.ooo km).deci
|
|
|
15-12-06, 15:28
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
Quote:
Originally Posted by Alex-Rahova
frate astea sunt pur teoretic pe foaie, in conditii optime.tu ai mai schimbat un cauciuc, discul de ambreiaj s-a mai dus.. si sunt multe variabile...
nu te contrazic ca se poate asa ceva, dar parerea mea e ca de la masina la masina difera, in cazul aceluiasi model de masina/aceeasi marca/acelasi an de fab.( exceptie este atunci cand masinile sunt ,sa zicem..., noi adica 0 km , motorul trage la fel , acelasi tip de cauciucuri etc etc )
si un edit : frate sa zicem ca eu pe o masina mi-am pus alt motor, alt grup,alta cutie..ia zi cine imi face si mie o broshura exacta sa-mi zica cand sa schimb??.. fara suparare
respect si succes!
|
o fisa dyno ?
|
|
|
15-12-06, 19:20
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: zona rosie
Exact ! Un test dyno si afli ce cuplu ai.Nu ai tu cum sa iti dai seama cu piciorul cum trage masina cel mai bine nici in 3000 de ani de evolutie
Succes !
|
|
|
15-12-06, 19:38
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
foarte corect
dar tot trebuie sa simti masina,nu sa te bazezi in totalitate pe ce e pe foaie
tot respectul !
un mic edit : dar hai s-o luam cum este in realitate tu stai cu ochiu`n turometru la fiecare 'intrecere'?? ..era o gluma
Last edited by Alex-Rahova; 15-12-06 at 19:41.
|
|
|
15-12-06, 20:13
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
sincer acu eu cand simt ca creste (scuza-ti cacofonia) mai trag cu ochiu si la turometru...
|
|
|
15-12-06, 21:19
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: zona rosie
|
|
|
15-12-06, 21:55
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: zona rosie
Cum adica sa nu te uiti la turometru ??Eu zic ca ,, conteaza si 200 de ture mai sus la o liniuta ai pierdut deja 1 metru fata de adversar.Eu sincer la fiecare liniuta sunt cu ochii mari holbati pe turometru si de fiecare dat schimb in niste ture nu neaparat date de fabricanti pt ca sa zicem eu dupace date sa ma iau pt ca nu au fost efectuate teste de fabricant cu motorul asta pe caroseria asta.
Asa ca pana la urma conteaza sa o si simti dar turometru ramane baza.
|
|
|
16-12-06, 01:33
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: zona rosie
Da , normal ca te uiti la turometru ca nu cred eu ca simti cand masina are 6400 de ture.Si exemplu cu matizul nu prea a fost reusit
P.S. Arzoiule dar ce masina ai nene cas curios.
|
|
|
|
|