Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-11, 19:44   #1
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Vr6 porneste greu!

Salut, am un vr6 si de cateva zile daca sta mai mult de 2/3 ore fara sa fie pornit trebuie sa dau la automat vreo 4-5 secunde, daca sta mai putin de 2/3 ore porneste la sfert, ce sa fie oare? Ms
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 23:58   #2
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 porneste greu!

Nimeni, chiar nu stie nimeni nimic?
Deci, in ultima vreme am verificat urmatoarele, am pus manomentru pe tur sa vad daca pompa de benzina baga si mentine presiunea la benzina, baga si mentine chiar mai mult de 4bar, am schimbat regulatorul de presiune benzina, am verificat fise si bujii si totul este ok. Am constatat dupa cateva ore cand pun contactul am un "bazait" pe la pompa de la abs, pana cand nu se opreste "bazaitul" ala masina nu porneste, cand s-a oprit porneste, deci dimineata de exemplu pun contactul si astept vreo 20sec pana se opreste "bazaitul", ii dau cheie si porneste la sfert, oare ce sa fie?

PS: Daca opresc masina si in interval de 30 min pun contactul "bazaitul" nu se aude si masina porneste imediat la sfert.

Aveti idee care ar fi problema?

Ms
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-11, 21:37   #3
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Vr6 porneste greu!

Pana la urma am rezolvat-o singur, aveam un semering la o supapa nasolit si cirgea ulei in capul la piston si de aici pornire in lung. Am desfacut chiuloasa si Surpriza, motorul nu era 2.9 cum spunea vechiul proprietar ci era un 2.8 cu admisie si chiuloasa de la 2.9. Inca o surpriza am avut cand am vazut ca pe cilindrul 3 aveam o zgarietura nu foarte mare dar oricum destul incat sa creeze peobleme. Asa ca am decis sa dau blocul jos, sa cumpar pistoane de 83mm (fata de 81mm original) si restul pieselor pt reconditionarea motorului. Pe vineri va fi gata si voi reveni si cu poze si eventual un video de la prima pornire.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -