Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-10, 07:01   #1
manu07

Stage 3
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 105
Default problema racire passat B5

am o problema la un passat, 1.9 tdi.cand pornesc la drum, se incalzeste apa pana la 90 de grade apoi dupa aproximativ 5, 10 minute acul coboara de tot ca si cum ar fi rece motorul.sta asa tot cam 10 minute dupa care incepe si urca iar la 90 de grade.nustiu exact ce sa cred adica .. se poate incalzi si raci apa asa repede?e ceva grav?astept raspunsuri..daca cineva a mai patit asta.
manu07 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 08:25   #2
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: problema racire passat B5

Trebuie verificat cu o interfata VagCom .
Problema ta e fie de la senzorul de temperatura al agentului de racire (G62) sau de la instrumentele de bord .
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 21:17   #3
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by BC-20-LET View Post
Trebuie verificat cu o interfata VagCom .
Problema ta e fie de la senzorul de temperatura al agentului de racire (G62) sau de la instrumentele de bord .
la motorul meu nu a dat eroare pe vag-com, se schimba foarte usor sonda, costa intre 30 si 45 Euroi.
beck is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 21:22   #4
manu07

Stage 3
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 105
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by beck View Post
la motorul meu nu a dat eroare pe vag-com, se schimba foarte usor sonda, costa intre 30 si 45 Euroi.
si eu am pus vag ul pe el si nu a dat nici o eroare.
manu07 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 21:24   #5
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: problema racire passat B5

@manu07 stiu ca este pentru Passat topicul dar mi-am permis sa postez:si eu am probleme cu temperatura apei:creste greu,ajunge la 80-85 de grade,foarte rar la 90(doar pe loc daca o turezi),in mers la drum sta la 85..sunt un pic ingrijorat..m-ar interesa un test cu VAG-COM daca ma poate ajuta cineva din Bucuresti astept PM...
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 21:26   #6
manu07

Stage 3
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 105
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
@manu07 stiu ca este pentru Passat topicul dar mi-am permis sa postez:si eu am probleme cu temperatura apei:creste greu,ajunge la 80-85 de grade,foarte rar la 90(doar pe loc daca o turezi),in mers la drum sta la 85..sunt un pic ingrijorat..m-ar interesa un test cu VAG-COM daca ma poate ajuta cineva din Bucuresti astept PM...
nu e nimic.la mine urca normal la 90 apoi scade la ultima linie.si nustiu in momentu ala chiar e rece motoru/apa? ca atunci cand e asa nu o turez mai mult de 2200 ture
manu07 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 22:50   #7
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by manu07 View Post
nu e nimic.la mine urca normal la 90 apoi scade la ultima linie.si nustiu in momentu ala chiar e rece motoru/apa? ca atunci cand e asa nu o turez mai mult de 2200 ture
nu are cum sa fie rece, nu merge bine sonda, asa imi facea si mie .

@golf3 tdi-urile se incalzesc mai greu, trebuie sa te ingrijorezi daca ti-ar trece de 90.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 23:09   #8
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by beck View Post
la motorul meu nu a dat eroare pe vag-com, se schimba foarte usor sonda, costa intre 30 si 45 Euroi.
Nu era vorba de eroare pe VagCom.
Se intra pe meas. blocks si se verifica valoarea indicata de senzor pentru a elimina una din cauze (instrumente de bord sau senzor) .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vag2.jpg
Views:	467
Size:	168.1 KB
ID:	1621517  
__________________

Last edited by BC-20-LET; 22-08-10 at 23:15.
BC-20-LET is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 03:19   #9
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: problema racire passat B5

Trebuie urmarite valorile reale.Simpla citire a erorilor este irelevanta.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 10:01   #10
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by BC-20-LET View Post
Nu era vorba de eroare pe VagCom.
Se intra pe meas. blocks si se verifica valoarea indicata de senzor pentru a elimina una din cauze (instrumente de bord sau senzor) .
scuze, am inteles eu gresit, nu m-am gandit la logare pt ca mie imi facea la intervale neregulate.

ca tot suntem la subiectul vagcom, merita sa dau 200~E pe rosstech ? am avut un chinamade dar nu il mai gasesc.
beck is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 19:45   #11
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: problema racire passat B5

@Beck de ce se incalzesc greu Golfurile 3 TDI? unchiul meu are Seat Cordoba 1.9 90 cai(stiu e alt cod motorul dar totusi..) si i se incalzeste mai repede decat la mine si sta si la temperatura optima de 90 de grade,constant..la mine nu...
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 11:28   #12
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: problema racire passat B5

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
@Beck de ce se incalzesc greu Golfurile 3 TDI? unchiul meu are Seat Cordoba 1.9 90 cai(stiu e alt cod motorul dar totusi..) si i se incalzeste mai repede decat la mine si sta si la temperatura optima de 90 de grade,constant..la mine nu...
pe circuitul de racire exista un fel de bujii incandescente(3 la ALH si 5 la alte modele la div producatori) pentru incalzirea mai rapida , nu stiu daca tu le ai , la motorul meu alea nu mai functioneaza de mult timp.

cam asa arata http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/gn.php
beck is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 13:13   #13
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: problema racire passat B5

eu cred ca am varianta 1Z sau AHU
asadar si la tine se incalzeste greu motorul?? la taicamiu dupa vreo 10 kilometrii motorul sta cuminte la 90 grade(TDCI) la mine dupa 10 km dabia are 70 grade..sunt ingrijorat si ma simt si prost ca mi-e mila si sa forjez..deci nu pot exploata masina nici macar la valorea ei;majoritatea drumurilor mele au 20 km..si ajunge la sfarsit pe la 80 grade..max 85
Nu stiu daca am pre-heater..cred ca nu..se poate monta? Sa schimb senzorul de temperatura desi imi pare ca lucreaza bine?
Oricum multumesc pentru ajutor !!!

Last edited by golf3diesel; 24-08-10 at 13:15.
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 13:47   #14
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: problema racire passat B5

pai dece sa schimbi senzorul? crezi ca se incalzeste mai repede motorul?
si poti merge normal cu masina daca o lasi 1~ minut la pornire (VARA), mergi frumos 2-3 km.. dupa care normal.

si nu-i nimic daca nu urca la 90, temp de functionare e putin sub 90.

s-ar putea sa ai probleme cu termostatul , vezi daca ti se incalzeste radiatorul inainte sa iti ajunga temp la 60. 10 km vara in bucuresti e cam mult...
beck is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 13:52   #15
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: problema racire passat B5

pentru ca senzorul de temperatura are legatura cu ECU si am inteles ca poate da informatii false la acesta cum ca trebuie sa mearga cu socul pornit..si asta inseamna consum mai mare..
Am gasit pe forum VW ca temp optima e intre 90 si 105(92..97 cupleaza tr1 la electroventilator si 99..105 a 2-a).Termostatul l-a schimbat taicamiu cu unul de G1 1.6D..le-am verificat pe amandoua in ibric cu apa de pe aragaz si deschid si inchid corect,mai ales ala de G1...10 km spre Domnesti nu e asa de mult daca prinzi culoar liber.
PS:am verificat cu un termometru si indica bine pe bord in general ...doar ca uneori apa avea 3 grade in plus fata de ce arata pe bord.
golf3diesel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -