Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme autoSpuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.
Salut la toata lumea. Am un BMW 320i e36 din 92 cu motor M50 fara vanos si nu sunt multumit de mersul motorului la relanti. Sincer mi se pare ca nici nu prea trage cum trebuie. Trebuie sa mentionez ca bobinele de inductie functioneaza toate perfect(nu intrerupe niciuna) si am schimbat bujiile. Turometrul sta cam la 500, 550 rpm si are caderi de turatie dar nu foarte mari. Intr-un cuvant nu merge rotund. Daca incerc sa accelerez brusc parca nu are nervul ala de moment. Nu raspunde la spritzuri cum ar trebui. Ce credeti ca are? Help pls
sonda lambda ....scoate-i mufa si merci cu ea asa umpic , vezi cum se comporta
a mea facea asemanator cu a ta, nu avea un mers rotund la ralanti, nu tragea de toti caii....dar consuma putin....)....acum si-a revenit dupa ce am schimbat-o :P
sonda lambda ....scoate-i mufa si merci cu ea asa umpic , vezi cum se comporta
a mea facea asemanator cu a ta, nu avea un mers rotund la ralanti, nu tragea de toti caii....dar consuma putin....)....acum si-a revenit dupa ce am schimbat-o :P
Ok si eu m-am gandit la sonda lambda dar din cauza ei nu sta relantiul unde trebuie? Din cate stiu ar trebui sa stea pe la 7-800 rpm nu? Si daca ii scot mufa ce se intampla de fapt?
Daca ii scot mufa de la debitmetru se simte tare diferenta. Nu ii place fara el. Cred ca o sa ii fac un test motor pana la urma desi sunt cam dezamagit de astia cu testerele lor ca nu stiu umbla la ele....sau nu vor.... Are un prieten un 520i e39 din 97 si mor de ciuda cat de rotund ii poate merge motorul. Imi aduc aminte de cum mergea motorul cand am luat masina din Germania....acum e varza
Daca ii scot mufa de la debitmetru se simte tare diferenta. Nu ii place fara el. Cred ca o sa ii fac un test motor pana la urma desi sunt cam dezamagit de astia cu testerele lor ca nu stiu umbla la ele....sau nu vor.... Are un prieten un 520i e39 din 97 si mor de ciuda cat de rotund ii poate merge motorul. Imi aduc aminte de cum mergea motorul cand am luat masina din Germania....acum e varza
In bine sau in rau? Anyway problema ta e de la vreun senzor si asta se vede cel mai simplu pe un tester. App acum si "nea gogu din coltu' strazii" are tester...
__________________
"These things bring you to reality as to how fragile you are; at the same moment you are doing something that nobody else is able to do. The same moment that you are seen as the best, the fastest and somebody that cannot be touched, you are enormously fragile."
"Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna
aveam ralantiul usor scazut, si trepida la ralanti cand aveam sonda lambda defecta.....acnd am scos mufa, mergea perfect....dar consuma mai mult ....fa totusi o incercare fara sonda(decupleaza mufa) si mergi cu ea, las-o sa se incalzeasca, si scoate-o la plimbare
consumul nu e mai mare decat cu 1 litru la suta...ceva de genu
aveam ralantiul usor scazut, si trepida la ralanti cand aveam sonda lambda defecta.....acnd am scos mufa, mergea perfect....dar consuma mai mult ....fa totusi o incercare fara sonda(decupleaza mufa) si mergi cu ea, las-o sa se incalzeasca, si scoate-o la plimbare
consumul nu e mai mare decat cu 1 litru la suta...ceva de genu
am schimbat sonda eu, dar am mers o perioada si asa
Dupa ce ai schimbat sonda mai aveai fluctuatii de relanti? Si tragea mai bine motorul sau....nu a fost prea mare diferenta.....?
Oricum problema e ca am mici intreruperi in mersul motorului si daca pun mana la toba are momente cand ma loveste fumul in palma(asta cand se balbaie motorul desi am verificat bobinele si sunt toate in regula iar bujiile sunt noi de cateva zile). Precizez ca bobinele nu le-am verificat doar scotand mufele. Am desfacut suruburile si am scos bobina cu totul ca sa aud scanteia. Deci sunt toate in regula si dau scanteie constant. Astazi o sa scot mufa de la sonda lambda sa vad daca e vreo diferenta.