Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 15-07-10, 22:36   #1
slikone

Stage 1
 
slikone's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 21
Default Probleme la Golf III

Buna,in primul rand vreau sa salut pe toti userii ...Deabia m.am inregistrat si deja vin cu o intrebare(ca defapt pt. asta e forumu nu¿?)..:P
Bun..Nu de mult timp mi.am 'luat' un Golf III 1.8 GT din '94 in 2 usi cu 212.000km la bord..Fara sa stiu am rulat vreo 300km ca sa o 'testez' sa zicem :P..Dupa care am deschis capota sa ma uit la borcanul cu apa care era gol..Totusi temperatura nu crescuse de 70º..Bag o sticla de 2L de apa dupa care merg acasa..Distanta era de 4km..si motorul incins la maxim..Opresc ma dau jos si deskis capota...Si ce vad,aburi aburi din borcanul cu apa...l.am deschis,si dintr.o data tisneste apa peste tot ) inchid repede..A doua zi bag apa si bag si bag...Am reusit sa fac sa mearga si termocupla(care pana atunci nu functiona)..Ce sa fie¿?Are aer in circuitul apei¿?La drum intins nu s.a incins asa tare...Dar dau doua ture de oras si motorul e incins prea tare(si totusi acul nu trece de 70º)..Are cumva legatura cu chiuloasa¿?Sa fie fisurat radiatorul¿?Sau vreun furtun¿?Sau trebuie presiune sa iasa tot aerul care presupun ca il are¿?...Sa mai merg cu masina asa¿?...Va multumesc anticipat,astept parerile si raspunsurile dumneavoastra...
slikone is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 10:19   #2
dydy-andrey
VW Driver

Stage 5
 
dydy-andrey's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,240
Member of:
[VW]
[Hyundai]
[2 Roti]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: Probleme la Golf III

nu stiu ce sa zic... nu e normal sa iti stea apa la 70 grade....
si sa pui apa distilata in recipientul de acolo...
si eu aveam problema asta cu ridicatul apei si se aprindea becul de ulei...
i-am facut ieri schimb de ulei si filtru si nu mai am problema... bafta
dydy-andrey is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 12:10   #3
earthquakero

Stage 4
 
earthquakero's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 210
Default Re: Probleme la Golf III

eu la al meu acu ala care indica temp apei ajunge si pe la 100 uneori ) dar nu mi se pare sa fie f incins.. e grav daca ajunge la 100 sau ce ?
earthquakero is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 14:44   #4
bluewmaster

Stage 4
 
bluewmaster's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 281
Default Re: Probleme la Golf III

da, e grav.

in mod normal trebuie sa stea la 90 de grade, neclintit.
daca nu ajunge pana acolo, ia incearca sa schimbi termostatul.
bluewmaster is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 19:39   #5
slikone

Stage 1
 
slikone's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 21
Default Re: Probleme la Golf III

...Azi mi.a zis un vecin,ca problema e garnitura de chiuloasa...Oare¿?
slikone is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 20:09   #6
bluewmaster

Stage 4
 
bluewmaster's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 281
Default Re: Probleme la Golf III

pai vecinul ti`a vazut masina, nu? noi nu.

da, este foarte posibil sa fie asa, dar prima data schimba termostatul... e ieftin, si oricum trebuie sa`l schimbi daca apa nu`ti urca la 90 de grade.
bluewmaster is offline   Reply With Quote
Old 16-07-10, 23:13   #7
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Probleme la Golf III

Quote:
Originally Posted by slikone View Post
......Dar dau doua ture de oras si motorul e incins prea tare(si totusi acul nu trece de 70º).....
Fenomenul este urmatorul.
Motorul bea apa prin cilindrii.Golindu-se circuitul de racire,apa ramasa (de obicei la nivelul superior al cilindrilor ) da in fierbere,iar aburi nu vor incalzi suficient sonda de temperatura pentru a vedea adevarata temperatura,deci ceea ce vezi acolo este un fals.
Daca nu a fost termocupla functionala,in mod cert motorul a fost supraincalzit repetat,lucru soldat cu strapungerea garniturii de chiulasa.
La rece umple circuitul prin borcan si pornesti motorul.Daca dupa un timp incepe sa refuleze si nu se mai opreste este semn de garnitura arsa.
Urmatoarele etape sunt lasarea la racit a motorului si demontarea chiulasei.
Obligatorie rectificarea plana a chiulasei,ocazie cu care se pot rectifica si supapele inlocuindu-se simeringurile lor.
La montaj,inlocuieste obligatoriu bujiile.
Verifica starea uleiului motor.Daca este laptos, se inlocuieste impreuna cu filtrul aferent.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 00:41   #8
bluewmaster

Stage 4
 
bluewmaster's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 281
Default Re: Probleme la Golf III

turbojack, de ce se inlocuiesc si bujiile?
bluewmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-07-10, 01:04   #9
earthquakero

Stage 4
 
earthquakero's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 210
Default Re: Probleme la Golf III

nu prea mi se pare grav.. daca voi ziceti ca normal e 90.. la mine in jur de 80-90 e in general.. mai trece de 90 asa da rar.. si 100 a ajuns doar o data sau de 2 ori daca imi amintesc bine.. pe caldura mare

posibil sa fie imi fie si de la filtru de aer.. am o fisura ceva nu stiu ce.. am observat de cate ori il mai verificam ca e apa acolo si e cam ud.. n am reusit sa vad pe unde o intra.. sau daca intra pe undeva sau sa traga el cand ploua nu stiu
earthquakero is offline   Reply With Quote
Old 18-07-10, 10:57   #10
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Probleme la Golf III

Spuneai clar ca dispare apa din motor.
Daca nu se pierde pe la pompa de apa sau ceva furtun,singurul loc ramas este prin cilindrii.
turbojack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -