Quote:
Originally Posted by valivaly
colega eu ceream o parere in legatura cu turbina, nu voiam sa stiu ce poate masina ta .Se pare ca tu esti Gica contra.
multumesc frumos celor care mi-ati raspuns. astept in continuare mesajele voastre.
|
Colega eu tiam dat cel mai bun sfat care til putea da cineva! Reprofileaza'te pe alt motor caci motorul de tico este deja comprimat si are o cilindree mult prea mica, el nu a fost sa fie motor turbo...si ...nu se merita...cata presiune crezi ca tine??? 0.4? ...nu sunt gica contra...cunosc oameni (Posibil la fel de priceputi ca tine, probabil mult mai priceputi) care au vrut sa faca ceea ce vrei tu sa faci si sau reprofilat pe alte configuratii...si decat sa investesti o suma in a face o frectie la picior de lemn, mai bine bagi aceiasi bani sau atat si inca jumatate in ceva cu adevarat memorabil...daca tu crezi ca este parere de "gica contra" bine... dar eu incerc sa te ajut (cumva...) chiar daca nu'ti dai seama.
P.S. Scz k nu am rasp pe mess, vb. la telefon cu cineva si vad ca mam intins mai mult decat ai stat tu pe mess.
No hard feelings, peace si mult succes indiferent de alegerea finala. Eu personal chiar as dori sa vad un tico (motor original) turbo. Serios...doar ca nu stiu daca tie'ti convine...la banuti si performante...
App...tico e carburatie...cum zicea si lumea, cam greu de reglat...acum eu vb. generalitati (fff posibil sa ma insel) dar mai degraba ai incerca sa dezvolti partea de carburatie (alt/alte carburator/carburatoare, nebunii)...si sa scoti acolo "ceva"...decat o turbina...
Orice si oricum ar fi...mult succes!